Мотивом та метою скоєння правопору 7) Розв'яжіть юридичні ситуації:
а) Осипенко вкрав на заводі три електромотори, перекинув їх через огорожу.
Після роботи він запропонував своєму товаришу Авдійчуку до
йому перенести мотори додому. Дорогою вони зустріли ще одного свого
приятеля Дячука і запропонували приєднатися до них. Через 10 хвилин
усі були затримані. Визначте ознаки та склад правопорушення.
б) Під час футбольного матчу, після несправедливого пенальті у ворота
своєї команди, вболівальники влаштували бійку на стадіоні. Визначте
ознаки та склад правопорушення.
Стремление русского народа сохранить свою самобытность проявляется в возрастании национального самосознания и формировании уникальной системы ценностей, которая составит базовую основу воспитания в школе. Категория «русский народ» многие века была объединяющей для населения российского государства, простиравшегося на тысячах километрах евразийского континента. В терминологическом смысле понятие «народ» соизмеримо с категорией «этнос».
Испанский этнолог Г. Де Boca определил этнос как самоосознаваемую группу людей, которая имеет общие парадигмы и традиции, не разделяемые другими, с которыми они контактируют. Эти парадигмы обычно включают в себя религиозные верования и практику, язык, общее понимание течения истории, общих предков, общую историческую родину [12]. По мнению Н. А. Бердяева наивысшей ступенью развития этноса является нация, когда степень его самосознания, социокультурная и институциональная зрелость могут привести к образованию государства. Национальность, зависящая от исторического и духовно-культурного процесса, определяет неповторимость образа человека: «Человек входит в человечество через национальную индивидуальность как национальный человек, а не отвлеченный человек, как русский, француз, немец или англичанин»
Объяснение:
Aleksandr Pushkin juda ko'p o'lmas asarlar yaratgan va jahon adabiyotida haqli ravishda munosib o'rin egallagan eng buyuk shoirdir. Uning ishi barcha yoshdagi auditoriyani qamrab oladi, chunki buyuk usta ham bolalar, ham kattalar uchun yozgan.
Mening eng sevimli ertaklarimdan biri "Tsar Saltanning ertagi". Onam yotishdan oldin uni menga o'qib berdi va men o'zimni sehrli, maftunkor dunyoda topdim. Bu ertakni har oqshom tinglashim mumkin edi, bu meni umuman bezovta qilmasdi. Endi men ulg‘aydim, shoir lirikasi menga yaqinroq bo‘ldi. “E’tirof”, “Amlak”, “Anchar” kabi she’rlar hech kimni befarq qoldira olmaydi.
Pushkin sevgi haqida ham, tabiat haqida ham, urush haqida ham, ozodlik haqida ham yaxshi yozgan. Uning tasvirlari to'liq va hajmli, ularning barchasi ma'lum bir xabarni o'z ichiga oladi. Shoir bizni rostgo‘ylikka, saxovatpeshalikka, tamoyillarimizga sodiqlikka o‘rgatadi. U o‘z asarlarida eng yaxshi ma’naviy fazilatlarni ulug‘laydi, qanday sharoitda ham ularni yo‘qotmaslikka chaqiradi.
Kapitanning qizi bunga yaqqol misol bo‘la oladi. Asar qahramoni Pyotr Grinev aristokratlar oilasida o'sgan bo'lsa-da, buzilmagan. U mehribon va halol qalbga ega edi, shuningdek, u burchga sodiq va juda jasur ekanligini isbotladi. Bunday qahramonlar o‘quvchini doim quvontiradi, ulardan o‘rnak olmoqchiman.
Pushkin o‘z fikrlari va his-tuyg‘ularini sodda va chiroyli tarzda o‘quvchiga yetkazadi. Uning tili juda uyg'un va hamma uchun tushunarli. Shoir bo‘layotgan voqealarni chetdan kuzatuvchi emas, u hamisha o‘z qahramonlariga chin dildan hamdard bo‘ladi, bizni hamdardlikka undaydi.
Aleksandr Sergeevichning asarlari har doim maktab o'quv dasturiga kiritilgan va buning sababi yaxshi. Ular bizga ko‘p narsani o‘rgatadi, ona tilimizni sevish va faxrlanishga undaydi, ular juda chiroyli qurilgan. Bu shoir betakror va menimcha, abadiy shunday bo'lib qoladi, u "o'ziga qo'l bilan yasalmagan haykal o'rnatgan ...".