мугалим өзүнүн предметин сүйгөндө, окуучулар аны сезип, баарын чымындан кармап кетишет. ооба, мугалим өзү сабак жаккан жок болсо, анда окуучулар баш-аламандыкка менен сабакка келе берет.
менин түшүнүгүмдө" мугалим " - тажрыйба түшүнүктөрдү өткөрүп берген . мугалим-бул мектепте ким чакырат милдеттүү эмес. биз үчүн мугалим ар бир болушу мүмкүн. албетте, биздин биринчи мугалим-биздин апам. ал төрөлгөндөн баштап бизге билим берет. бизге айт, бизге, бизге эч кандай кыйын боло турган башка көптөгөн нерселерди да айтып үйрөтөт. андан кийин, энеси келет. бакчасында биз мектеп турмушуна даярданышат. андан кийин тарбиячылар бизди биринчи мектеп мугалимдеринин колуна өткөрүп беришет. менин мугалимимим мыкты мугалимдин чыныгы үлгүсү болгон. мен азыр ага барууга мүмкүнчүлүк жок экенин, өтө аянычтуу. бешинчи класстан баштап биз көп мугалимдерди алышыбыз керек. жана плохие, жана жакшы, бирок орду үчүн айтууга мугалимдер жакшы подробиться аларга. окуучунун мугалимге кайрылуусу мугалим окуучуга болгон мамилеси ушундай болот эмеспи. бул башкысы.
стали инвалидами, миллионы гибли от голода и болезней.
Революции в Венгрии, Германии,
январе-феврале 1919 г. была созвана Парижская мирная конференция, В ней приняли участие 27 стран, руководящая роль принадлежала президенту США В. Вильсону, премьер-министрам Великобритании Л. Ллойд-Джорджу и Франции Ж. Клемансо. На конференцию не пригласили руководителей побеждённых стран и Советской России.
При преобладании демократических реформ
в странах-участницах после войны усилилось влияние радикальных сил; коммунистов и фашистов.
Рухнули традиционные империи; Австро-Венгерская, Российская, Османская. На карте Европы появились независимые государства: Австрия, Венгрия, Чехословакия, Польша, Югославия, Латвия, Литва, Эстония, Финляндия. Кратковременно независимыми были Белоруссия. Украина, Грузия, Армения, Азербайджан.
В ноябре 1921 г открылась Вашингтонская конференция для рассмотрения вопросов разоружения и положения в Азиатско-Тихоокеанском регионе. В результате возникла Версальско-
Вашингтонская система послевоенных отношений.
В Азии арабские провинции отделились от Турции, а сама она в борьбе с Антантой стала светской республикой.
ответ:
мугалим өзүнүн предметин сүйгөндө, окуучулар аны сезип, баарын чымындан кармап кетишет. ооба, мугалим өзү сабак жаккан жок болсо, анда окуучулар баш-аламандыкка менен сабакка келе берет.
менин түшүнүгүмдө" мугалим " - тажрыйба түшүнүктөрдү өткөрүп берген . мугалим-бул мектепте ким чакырат милдеттүү эмес. биз үчүн мугалим ар бир болушу мүмкүн. албетте, биздин биринчи мугалим-биздин апам. ал төрөлгөндөн баштап бизге билим берет. бизге айт, бизге, бизге эч кандай кыйын боло турган башка көптөгөн нерселерди да айтып үйрөтөт. андан кийин, энеси келет. бакчасында биз мектеп турмушуна даярданышат. андан кийин тарбиячылар бизди биринчи мектеп мугалимдеринин колуна өткөрүп беришет. менин мугалимимим мыкты мугалимдин чыныгы үлгүсү болгон. мен азыр ага барууга мүмкүнчүлүк жок экенин, өтө аянычтуу. бешинчи класстан баштап биз көп мугалимдерди алышыбыз керек. жана плохие, жана жакшы, бирок орду үчүн айтууга мугалимдер жакшы подробиться аларга. окуучунун мугалимге кайрылуусу мугалим окуучуга болгон мамилеси ушундай болот эмеспи. бул башкысы.
однозначно разрушительные
способствовали созиданию нового
последствия, которые
невозможно однозначно оценить
Война унесла жизни 14 млн человек, 20 млн
стали инвалидами, миллионы гибли от голода и болезней.
Революции в Венгрии, Германии,
январе-феврале 1919 г. была созвана Парижская мирная конференция, В ней приняли участие 27 стран, руководящая роль принадлежала президенту США В. Вильсону, премьер-министрам Великобритании Л. Ллойд-Джорджу и Франции Ж. Клемансо. На конференцию не пригласили руководителей побеждённых стран и Советской России.
При преобладании демократических реформ
в странах-участницах после войны усилилось влияние радикальных сил; коммунистов и фашистов.
Рухнули традиционные империи; Австро-Венгерская, Российская, Османская. На карте Европы появились независимые государства: Австрия, Венгрия, Чехословакия, Польша, Югославия, Латвия, Литва, Эстония, Финляндия. Кратковременно независимыми были Белоруссия. Украина, Грузия, Армения, Азербайджан.
В ноябре 1921 г открылась Вашингтонская конференция для рассмотрения вопросов разоружения и положения в Азиатско-Тихоокеанском регионе. В результате возникла Версальско-
Вашингтонская система послевоенных отношений.
В Азии арабские провинции отделились от Турции, а сама она в борьбе с Антантой стала светской республикой.