1.Кулинария – это наука о вкусной и питательной пищи;
1.Кулинария – это наука о вкусной и питательной пищи;2.А. морскую;
1.Кулинария – это наука о вкусной и питательной пищи;2.А. морскую; 3.Б. имеет мягкий жир;
1.Кулинария – это наука о вкусной и питательной пищи;2.А. морскую; 3.Б. имеет мягкий жир;4.А. заправочные
1.Кулинария – это наука о вкусной и питательной пищи;2.А. морскую; 3.Б. имеет мягкий жир;4.А. заправочные5.а) упитанная
1.Кулинария – это наука о вкусной и питательной пищи;2.А. морскую; 3.Б. имеет мягкий жир;4.А. заправочные5.а) упитанная6.Ткань - это переплетение нитей:В. нити для шитья.
1.Кулинария – это наука о вкусной и питательной пищи;2.А. морскую; 3.Б. имеет мягкий жир;4.А. заправочные5.а) упитанная6.Ткань - это переплетение нитей:В. нити для шитья.7.В) натяжения верхней нити.
8.Обработать срезы рукавов.
8.Обработать срезы рукавов.9. Воздушная петля ; Столбик без накида; Столбик с накидом ; Столбик с 2, 3, 4 накидами ; и другие.
8.Обработать срезы рукавов.9. Воздушная петля ; Столбик без накида; Столбик с накидом ; Столбик с 2, 3, 4 накидами ; и другие.10. Дайте правильные ответы на месте знака вопроса: 2) на рукаве швейной машины;
8.Обработать срезы рукавов.9. Воздушная петля ; Столбик без накида; Столбик с накидом ; Столбик с 2, 3, 4 накидами ; и другие.10. Дайте правильные ответы на месте знака вопроса: 2) на рукаве швейной машины;11. Установите соответствия между видами волокон и их названием:3)Растительные волокна;
8.Обработать срезы рукавов.9. Воздушная петля ; Столбик без накида; Столбик с накидом ; Столбик с 2, 3, 4 накидами ; и другие.10. Дайте правильные ответы на месте знака вопроса: 2) на рукаве швейной машины;11. Установите соответствия между видами волокон и их названием:3)Растительные волокна;12. Хорошо, если у школьницы есть своя, достаточно просторная комната, в которой могут быть размещены несколько зон. Укажите их: у несколько зон очень просты они бывают по-разному и одинаково .
8.Обработать срезы рукавов.9. Воздушная петля ; Столбик без накида; Столбик с накидом ; Столбик с 2, 3, 4 накидами ; и другие.10. Дайте правильные ответы на месте знака вопроса: 2) на рукаве швейной машины;11. Установите соответствия между видами волокон и их названием:3)Растительные волокна;12. Хорошо, если у школьницы есть своя, достаточно просторная комната, в которой могут быть размещены несколько зон. Укажите их: у несколько зон очень просты они бывают по-разному и одинаково .13. Конструирование – это — процесс создания модели, машины, сооружения, технологии с выполнением проектов и расчётов. К. в процессе обучения - средство углубления и расширения полученных теоретических знаний и развития творческих изобретательских интересов и склонностей учащихся.
8.Обработать срезы рукавов.9. Воздушная петля ; Столбик без накида; Столбик с накидом ; Столбик с 2, 3, 4 накидами ; и другие.10. Дайте правильные ответы на месте знака вопроса: 2) на рукаве швейной машины;11. Установите соответствия между видами волокон и их названием:3)Растительные волокна;12. Хорошо, если у школьницы есть своя, достаточно просторная комната, в которой могут быть размещены несколько зон. Укажите их: у несколько зон очень просты они бывают по-разному и одинаково .13. Конструирование – это — процесс создания модели, машины, сооружения, технологии с выполнением проектов и расчётов. К. в процессе обучения - средство углубления и расширения полученных теоретических знаний и развития творческих изобретательских интересов и склонностей учащихся.Объяснение:
4.R.larning quyidagi maʼnoviy turlari mavjud: holat (tarz) R.lari (tez, sekin, piyoda kabi); oʻrin R.lari (uzoqda, yaqindan, pastda kabi); payt R. lari (hozir, kecha, bugun kabi); darajamiqdor R. lari (ancha, sal, kam kabi); maqsad R.lari (ataylab, joʻrttaga kabi); sabab R. lari (noiloj, ilojsiz, chorasizlikdan kabi). Payt, oʻrin va maqsad R.laridan boshqa barcha R.larni, eng umumiy xususiyatlariga koʻra, bir turga kiritish va ularni holat (tarz) R.lari deb atash mumkin
5.R.lar morfologik va sintaktik usullar bilan yasaladi
Farqi Ravishdosh
1. feʼlning ravishga xos vazifada qoʻllanish uchun maxsuslashgan shakli.
2.R. harakatning belgisini bildirib, uning biror xususiyatini koʻrsatadi.
3. R.lar harakatni ifodalovchi har qanday feʼl bilan qoʻllana oladi.
4.Uharakatning belgisini, jumladan, paytini, maqsadini, sababini bildirib, gapda hol boʻlib yoki ergash gapning kesimi vazifasida keladi.
5. quyidagi qoʻshimchalar yordamida yasaladi: — (i)b — oʻqib, koʻrib; — a, — y—kula-kula, yigʻlay-yigʻlay; — gach (—kach, — qach), —kelgach, tikkach, chiqqach; — gani (—kani, — qani) — koʻringani, toʻkkani, soqqani; — guncha (—kuncha, — quncha) — borguncha, choʻkkuncha, taqquncha kabi. R.ning boʻlishsiz shakli — may, — masdan qoʻshimchalari bilan yasaladi: oʻqib— oʻqimay, oʻqimasdan kabi
Óxshash jihat
1. harakatning belgisini bildirib, uning biror xususiyatini koʻrsatadi.
1.Кулинария – это наука о вкусной и питательной пищи;
1.Кулинария – это наука о вкусной и питательной пищи;2.А. морскую;
1.Кулинария – это наука о вкусной и питательной пищи;2.А. морскую; 3.Б. имеет мягкий жир;
1.Кулинария – это наука о вкусной и питательной пищи;2.А. морскую; 3.Б. имеет мягкий жир;4.А. заправочные
1.Кулинария – это наука о вкусной и питательной пищи;2.А. морскую; 3.Б. имеет мягкий жир;4.А. заправочные5.а) упитанная
1.Кулинария – это наука о вкусной и питательной пищи;2.А. морскую; 3.Б. имеет мягкий жир;4.А. заправочные5.а) упитанная6.Ткань - это переплетение нитей:В. нити для шитья.
1.Кулинария – это наука о вкусной и питательной пищи;2.А. морскую; 3.Б. имеет мягкий жир;4.А. заправочные5.а) упитанная6.Ткань - это переплетение нитей:В. нити для шитья.7.В) натяжения верхней нити.
8.Обработать срезы рукавов.
8.Обработать срезы рукавов.9. Воздушная петля ; Столбик без накида; Столбик с накидом ; Столбик с 2, 3, 4 накидами ; и другие.
8.Обработать срезы рукавов.9. Воздушная петля ; Столбик без накида; Столбик с накидом ; Столбик с 2, 3, 4 накидами ; и другие.10. Дайте правильные ответы на месте знака вопроса: 2) на рукаве швейной машины;
8.Обработать срезы рукавов.9. Воздушная петля ; Столбик без накида; Столбик с накидом ; Столбик с 2, 3, 4 накидами ; и другие.10. Дайте правильные ответы на месте знака вопроса: 2) на рукаве швейной машины;11. Установите соответствия между видами волокон и их названием:3)Растительные волокна;
8.Обработать срезы рукавов.9. Воздушная петля ; Столбик без накида; Столбик с накидом ; Столбик с 2, 3, 4 накидами ; и другие.10. Дайте правильные ответы на месте знака вопроса: 2) на рукаве швейной машины;11. Установите соответствия между видами волокон и их названием:3)Растительные волокна;12. Хорошо, если у школьницы есть своя, достаточно просторная комната, в которой могут быть размещены несколько зон. Укажите их: у несколько зон очень просты они бывают по-разному и одинаково .
8.Обработать срезы рукавов.9. Воздушная петля ; Столбик без накида; Столбик с накидом ; Столбик с 2, 3, 4 накидами ; и другие.10. Дайте правильные ответы на месте знака вопроса: 2) на рукаве швейной машины;11. Установите соответствия между видами волокон и их названием:3)Растительные волокна;12. Хорошо, если у школьницы есть своя, достаточно просторная комната, в которой могут быть размещены несколько зон. Укажите их: у несколько зон очень просты они бывают по-разному и одинаково .13. Конструирование – это — процесс создания модели, машины, сооружения, технологии с выполнением проектов и расчётов. К. в процессе обучения - средство углубления и расширения полученных теоретических знаний и развития творческих изобретательских интересов и склонностей учащихся.
8.Обработать срезы рукавов.9. Воздушная петля ; Столбик без накида; Столбик с накидом ; Столбик с 2, 3, 4 накидами ; и другие.10. Дайте правильные ответы на месте знака вопроса: 2) на рукаве швейной машины;11. Установите соответствия между видами волокон и их названием:3)Растительные волокна;12. Хорошо, если у школьницы есть своя, достаточно просторная комната, в которой могут быть размещены несколько зон. Укажите их: у несколько зон очень просты они бывают по-разному и одинаково .13. Конструирование – это — процесс создания модели, машины, сооружения, технологии с выполнением проектов и расчётов. К. в процессе обучения - средство углубления и расширения полученных теоретических знаний и развития творческих изобретательских интересов и склонностей учащихся.Объяснение:
это и есть весь ответ
Farqi Ravish
1.mustaqil soʻz turkumlaridan biri
2.harakat va holatning belgisini
3.belgining belgisini bildiradi.
4.R.larning quyidagi maʼnoviy turlari mavjud: holat (tarz) R.lari (tez, sekin, piyoda kabi); oʻrin R.lari (uzoqda, yaqindan, pastda kabi); payt R. lari (hozir, kecha, bugun kabi); darajamiqdor R. lari (ancha, sal, kam kabi); maqsad R.lari (ataylab, joʻrttaga kabi); sabab R. lari (noiloj, ilojsiz, chorasizlikdan kabi). Payt, oʻrin va maqsad R.laridan boshqa barcha R.larni, eng umumiy xususiyatlariga koʻra, bir turga kiritish va ularni holat (tarz) R.lari deb atash mumkin
5.R.lar morfologik va sintaktik usullar bilan yasaladi
Farqi Ravishdosh
1. feʼlning ravishga xos vazifada qoʻllanish uchun maxsuslashgan shakli.
2.R. harakatning belgisini bildirib, uning biror xususiyatini koʻrsatadi.
3. R.lar harakatni ifodalovchi har qanday feʼl bilan qoʻllana oladi.
4.Uharakatning belgisini, jumladan, paytini, maqsadini, sababini bildirib, gapda hol boʻlib yoki ergash gapning kesimi vazifasida keladi.
5. quyidagi qoʻshimchalar yordamida yasaladi: — (i)b — oʻqib, koʻrib; — a, — y—kula-kula, yigʻlay-yigʻlay; — gach (—kach, — qach), —kelgach, tikkach, chiqqach; — gani (—kani, — qani) — koʻringani, toʻkkani, soqqani; — guncha (—kuncha, — quncha) — borguncha, choʻkkuncha, taqquncha kabi. R.ning boʻlishsiz shakli — may, — masdan qoʻshimchalari bilan yasaladi: oʻqib— oʻqimay, oʻqimasdan kabi
Óxshash jihat
1. harakatning belgisini bildirib, uning biror xususiyatini koʻrsatadi.