1) Barcha kasblar faqat foyda keltiradi. Xalqqa, davlatimizga va eng birinchi navbatda o'zimizga. Biror bir kasb egallash uchun ham ko'p mehnat qilosh zarur. Shu sababli ham "Kasbning yomoni yaxshi-yomoni yo'q" deyishadi.
2)Albatta, qancha mehnat qilsa, harakat qilsa shunga yarashasini oladi. Biror-bir maqsad uchun jon-dili bilan intilsa, u insonning ishi albatta meva beradi.
3) Kasb egallash uchun birinchi o'ronda shu kasb borasida katta bilomga ega bo'lish zarur. Keyin esa, sabr-toqat, torishqoqlik va e'tiborlilik talab etiladi.
4) Albatta rejalashtirganman. Maqsadlarni rejalashtirmaslikni iloji yo'q. Chunki odamzod doim nimagadir intilib yashaydi.
В настоящее время увеличение числа аптечных учреждений явилось одной из причин обострения конкуренции на фармацевтическом рынке. Кроме того, ассортимент продаваемых товаров значительно расширился. Появились нетрадиционные группы товаров, продаваемых в аптеке (БАД, гомеопатия, валеофармакологические препараты) , а также стала более разнообразной традиционная для аптек товарная группа – медикаменты. Ассортимент лекарственных препаратов возрос почти в 3 раза, причем во многом за счет введения в ассортиментный перечень препаратов-синонимов различных фирм- производителей.
1) Barcha kasblar faqat foyda keltiradi. Xalqqa, davlatimizga va eng birinchi navbatda o'zimizga. Biror bir kasb egallash uchun ham ko'p mehnat qilosh zarur. Shu sababli ham "Kasbning yomoni yaxshi-yomoni yo'q" deyishadi.
2)Albatta, qancha mehnat qilsa, harakat qilsa shunga yarashasini oladi. Biror-bir maqsad uchun jon-dili bilan intilsa, u insonning ishi albatta meva beradi.
3) Kasb egallash uchun birinchi o'ronda shu kasb borasida katta bilomga ega bo'lish zarur. Keyin esa, sabr-toqat, torishqoqlik va e'tiborlilik talab etiladi.
4) Albatta rejalashtirganman. Maqsadlarni rejalashtirmaslikni iloji yo'q. Chunki odamzod doim nimagadir intilib yashaydi.
Размещение товаров в аптеке. Мерчандайзинг
В настоящее время увеличение числа аптечных учреждений явилось одной из причин обострения конкуренции на фармацевтическом рынке. Кроме того, ассортимент продаваемых товаров значительно расширился. Появились нетрадиционные группы товаров, продаваемых в аптеке (БАД, гомеопатия, валеофармакологические препараты) , а также стала более разнообразной традиционная для аптек товарная группа – медикаменты. Ассортимент лекарственных препаратов возрос почти в 3 раза, причем во многом за счет введения в ассортиментный перечень препаратов-синонимов различных фирм- производителей.
продолжение