Архитектура Казахстана с обретением независимости оказалась на новом витке своего развития. А перенос столицы из Алматы в Астану позволил зодчим всего мира побороться за шанс реализовать свои самые смелые фантазии не только на бумаге, но и претворить их в жизнь, тем самым на века увековечив свои имена, как в истории мировой архитектуры, так и Казахстана. Немало по-настоящему уникальных сооружений являются делом рук наших отечественных специалистов. А их в Казахстане оказалось много. Казахстанские архитекторы известны и за пределами родины. Большинство из них неоднократно становились победителями международных конкурсов и обладателями многочисленных премий и наград. Владимир Лаптев занимал должность главного архитектора Астаны с 2000 по 2005 годы. Является автором нескольких известных проектов, таких как здания министерства финансов и городского акимата, Дворца спорта «Казахстан», ЖК «Северная корона», ЖК «Арман», конькобежного стадиона в Астане и строящегося в столице Музея истории Казахстана. Здание министерства финансов по задумке автора должно было символизировать развевающийся флаг, однако за свою изогнутую форму в народе здание прозвали «Доллар».
O'yin dizayneri o'yin haqidagi fikrlarini boshqalarga (ko'pincha san'atkorlar va dasturchilar kabi juda boshqacha fikr yuritishi kerak) etkazishi kerak-shuning uchun aloqa qobiliyatlari muhim, u o'z fikrlarini og'zaki va qog'ozda ifodalashi kerak. Qo'shimcha ko'nikmalardan-o'yinlarni ishlab chiqishda qo'llaniladigan har qanday narsalar: badiiy ta'm, chizma, 3D modellashtirish, matematika, fizika va dasturlash bo'yicha minimal bilim.
Mehnat bozorida geymer dizaynerlarining taklifi odatda talabdan oshib ketadi va hech qanday tajribaga ega bo'lmagan geymer dizayner bu ishni bajarishga qodir ekanligini ishonchli tarzda ko'rsatishi kerak. Buning uchun birinchi navbatda portfelda bepul ishlashingiz kerak — havaskor loyihalarda, mashhur o'yinlar uchun modlarni yaratish. Boshqalar esa boshqa lavozimlarda — masalan, testchilar tomonidan mutaxassislikka kiritilgan. Biroq, bu kelajakdagi o'yin dizayneriga o'yinni rivojlantirishning ichki jarayonlari haqida fikr beradi, shuningdek, o'zini namoyon qilish imkoniyatini beradi.
Архитектура Казахстана с обретением независимости оказалась на новом витке своего развития. А перенос столицы из Алматы в Астану позволил зодчим всего мира побороться за шанс реализовать свои самые смелые фантазии не только на бумаге, но и претворить их в жизнь, тем самым на века увековечив свои имена, как в истории мировой архитектуры, так и Казахстана. Немало по-настоящему уникальных сооружений являются делом рук наших отечественных специалистов. А их в Казахстане оказалось много. Казахстанские архитекторы известны и за пределами родины. Большинство из них неоднократно становились победителями международных конкурсов и обладателями многочисленных премий и наград. Владимир Лаптев занимал должность главного архитектора Астаны с 2000 по 2005 годы. Является автором нескольких известных проектов, таких как здания министерства финансов и городского акимата, Дворца спорта «Казахстан», ЖК «Северная корона», ЖК «Арман», конькобежного стадиона в Астане и строящегося в столице Музея истории Казахстана. Здание министерства финансов по задумке автора должно было символизировать развевающийся флаг, однако за свою изогнутую форму в народе здание прозвали «Доллар».
Надеюсь
O'yin dizayneri o'yin haqidagi fikrlarini boshqalarga (ko'pincha san'atkorlar va dasturchilar kabi juda boshqacha fikr yuritishi kerak) etkazishi kerak-shuning uchun aloqa qobiliyatlari muhim, u o'z fikrlarini og'zaki va qog'ozda ifodalashi kerak. Qo'shimcha ko'nikmalardan-o'yinlarni ishlab chiqishda qo'llaniladigan har qanday narsalar: badiiy ta'm, chizma, 3D modellashtirish, matematika, fizika va dasturlash bo'yicha minimal bilim.
Mehnat bozorida geymer dizaynerlarining taklifi odatda talabdan oshib ketadi va hech qanday tajribaga ega bo'lmagan geymer dizayner bu ishni bajarishga qodir ekanligini ishonchli tarzda ko'rsatishi kerak. Buning uchun birinchi navbatda portfelda bepul ishlashingiz kerak — havaskor loyihalarda, mashhur o'yinlar uchun modlarni yaratish. Boshqalar esa boshqa lavozimlarda — masalan, testchilar tomonidan mutaxassislikka kiritilgan. Biroq, bu kelajakdagi o'yin dizayneriga o'yinni rivojlantirishning ichki jarayonlari haqida fikr beradi, shuningdek, o'zini namoyon qilish imkoniyatini beradi.
Объяснение: