Нужно ответить "да" или "нет"
1) В начале каждого ряда выполняют три воздушные петли для поворота.
2) полотно вяжут рядами, поворачивая работу
3) все виды петель можно вязать тремя под обе нитки, под последнюю нитку и под заднюю нитку
4) после окончания работы последнюю петлю завязывают на узелок
5) конец рабочей ниткис иглю протягивают с изначальной стороны в полотно
Объяснение:
По вертикали:
1— С этим кристаллическим |
веществом сравнивают христиан. традиции Православия, обычно— -
2 — Сложенный из камня
полукруглый потолок в храме.
4 — Монашеское поселение вудаленный от основного
монастыря скит.
5 — Церковная должность в
Православии.
9 – Застекленный шкафчик для Икон.
10 — Останки святых.
По горизонтали:
3 - Обращение верующего к Богу
6 — Историческое название
земель восточных славян
7 – Как называют Богородицу?
8 — Православный монах
10 — Имя одного из евангелистов
11 – Место, простор,
пространство, на коем
подвизаются.
1) Bilim ol hunar tanla she'rining mazmuni shuki:
Bizni yashlarni bilim olishga chorlayapti. Bilim bu insonni ulug'lanishiga sabab bo'ladi, agar biz bilim olmoqchi bo'lsak hamma narsa muhayyo o'zimizda qiziqish bo'lsa bas bilimga chanqoqlik qilishimiz kerak, hunarni bo'lsa uni ham o'rganish kerak. Hunar bilgan odam birovga ishi tushmaydi , ahir xalqimiz aytganku "Yigit kishiga qirq hunar oz deb"
Bilim olinadi , hunar esa Tanlanadi.
2)Men yoqtirgan hunar.
Mening yoqtirgan hunarim kulolchilik . Bu kulolchilik hunarida juda ko'p qiziqarli sirlari bor. U hunarni o'rganishdan charchamayman. Balki bitta unarda qolib ketmayapman , boshqa hunarlarni o'rganyapman, axir alqimiz bejizga yigit kishiga qirq hunar oz demagan. Meni bu hunarga qiziqishim sayohatga borganimda boshlangan , u yerda bir odamni kulolchilik bilan mashg'ul bo'layotganini ko'rib menga ham bu kulolchilik hunari yoqib qolgan, va men bu hunarni o'rganish uchun to'garakga boryapman, hozir biz yangi-yangi ko'za turlarini yasayapmiz , men va mening do'stlarim ustozimizga qarashamiz. Men hunarimni o'rganib xalqga xizmat qilmoqchiman!
Объяснение: