O`zbek tili 7- sinf 4-chorak test 1.Ammo, biroq, lekin bog`lovchilari qanday bog`lovchilar turiga kiradi?
A) biriktiruv B) ayruv C) zidlov D) inkor
2.O’rin –joy otlari qanday yoziladi?
A)bosh harf bilan B)kichik harf bilan C)chiziqcha bilan D)qo’shtirnoq bilan
3.Quyidagi so’zlardan tub otlarni toping.
A) shahar,oromgoh B)gul ,o’rmon C)toshloq,otloq D)vodiy,maktab
4.Ganchkorlik,me’morchilik so’zlari qanday otlar hisoblanadi?
A)kasb-hunar otlari B)mavhum otlar C)atoqli otlar D)tub otlar
5.Gaplarda qaysi bog`lovchilar takrorlanib qo`llaniladi?
A) zidlov B) ayruv C) biriktiruv D) inkor
6.Buyruq-istak maylidagi I shaxs fe`llari qanday ma`noni bildiradi?
A) istak B) chegaralash C) buyruq D) ta`kid
7.Keksalarga yordam berish hammamizning burchimiz-ku! Ushbu gapdagi yuklama turini aniqlang.
A) kuchaytiruv B) aniqlash C) chegaralash D) ta`kid
8.Yasama narsa-buyum otlari qo’chimchalarini aniqlang.
A)-zor,-loq B)-k,-gich,-qin C)-q,-iston,-zor D)-chilik,-loq
9.Isitma,uyushma,yuklama,birikma.-ma qo’shimchasi yuqorida qanday ma’noni anglatmoqda?
A) aniq narsa-buyumlar nomlarini B) atamalar nomlarini
C) taomlar nomlarini D) joy nomlarini
10.Qaysi qatorda kasb-hunar yasovchi qo’shimchalar berilgan?
A) -lik,-moq,-da B) -mi,-yu,-ku C) -ar,-dir,-cha D) -soz,-kor,-gar
11.Qaysi qatorda turdosh otlar berilmagan?
A) Nilufar.Boychibor,O’rta Osiyo B) Paxtakor, zargar,o’quvchi
C) Shifokor,o’qituvchi,bog’bon D) Viloyat,davlat,tuman
12.Qaysi qatorda egalik qo’shmchаsi bilan kelgan o’zlik olmoshilari berilgan?
A) biz,ular, siz B) allakim,allanima,allanarsa
C) shunisi, shunga, shuncha D) o’zim, o’zing, o’zimiz
13.Qaysi qatorda bo’lishsizlik olmoshi berilgan?
A) Hech kim yolg’on gapirmasin C) Hamma bayramda faol qatnashdi
B) Navro’z bayramida kimlar qo’shiq aytdi? D) Kimdir qo’ng’iroq qilibdi
14. Kuchaytiruv yuklamalarini aniqlang?
A) -mi, - chi B) –ku, -da C) axir, hatto D) ham, faqat
15….Bu e`tiqod bugungi va kelajak avlodlar uchun chinakam ibratdir…. Ushbu parcha qaysi matndan olingan?
A) Olam sirlari B) Vatan himoyasi C) Donolar bisoti D) Bobolar hikmati
16. Buyruq-istak maylidagi I shaxs fe`llari qanday qo`shimchalar yordamida yasaladi?
A) –ay,-aylik B) –ing,- ng C) –sa, -sin D) –ingiz, sinlar
17. Fe`llarning bo`lishsiz shakli qaysi qo`shimcha yordamida yasaladi?
A)- ay B)- ing C)-mi D) -ma
18.Narsa –buyumning belgisini bildiradigan fe`l shakli qanday nomlanadi?
A) sifat B) sifatdosh C) ravish D) ravishdosh
19. -tacha,-lab ,-larcha qanday qo’shimcha? A chama B sonlarning chamasini bildirgan
C kasr sonni D hammasi to’g’ri
20. Butunning qismini ifodalovchi sonlar …deyiladi. A –lab B ta C butun yarim D ikkidan bir qisim
21. Kecha,bugun,ertalab kabi ravishlar qanday ravishlar deyiladi?
22.”Ketib qolma, Orolim » she`rining muallifini yozing?
23. Nutqda juft va takror holda qo’llanilgan ravishlar qanday yoziladi?
24. Chiziqcha bilan yoziladigan ta`kid yuklamalarini yozing?
25. Takrorlanib qo`llanadigan bog`lovchilar qanday nomlanadi?
Пети́ция рабо́чих и жи́телей Санкт-Петербу́рга 9 января́ 1905 го́да — исторический документ, петиция или челобитная, с которой петербургские рабочие во главе со священником Георгием Гапоном шли к царю Николаю II в день Кровавого воскресенья, 9 (22) января 1905 года. Петиция была составлена 5—8 января 1905 года Георгием Гапоном и группой рабочих — лидеров «Собрания русских фабрично-заводских рабочих г. Санкт-Петербурга» (далее — «Собрания») при участии представителей демократической интеллигенции. Петиция содержала ряд требований, часть из которых имела политический, а часть — экономический характер. Главным требованием Петиции было уничтожение власти чиновников и созыв народного представительства в форме Учредительного собрания на основе всеобщего, прямого, тайного и равного голосования. Остальные требования петиции делились на три части: «Меры против невежества и бесправия русского народа», «Меры против нищеты народной» и «Меры против гнёта капитала над трудом». Общее количество требований доходило до семнадцати. Политические требования петиции, предполагавшие ограничение самодержавия, были расценены правительством как «дерзкие» и послужили причиной разгона рабочего шествия
Ухаживать за собой просто нужно и необходимо!Этому нас учат с детства.Приучают чистить зубы,мыться-соблюдать гигиену.Но как мне кажется,ответ на вопрос "Как ухаживать за собой" лежит глубже,чем просто чистка зубов и мытьё головы.
Важно ухаживать за собой ещё и в ментальном плане.Не нервничать,не пить,не курить.Также важно беречь свое здоровье.В этом и заключается уход за собой-любить себя.
Конечно,важно и соблюдать гигиену,мыться,подстригать ногти,гладить свою одежду...Но важно обобщить-уход за собой составляет и уход за психическим здоровьем.
С другой стороны сказать, что ухаживать за собой- это делать массаж,мазаться кремами,ходить в салоны красоты- тоже верно.Пускай каждый человек сам для себя определит свой уход за собой,но соблюдает базовую гигиену!
Базовая гигиена доступна каждому!
В её основе лежит -умывание по утрам,мытьё тела,хотя бы раз в неделю,чистка зубов и лица,стрижка ногтей.Это базовые правила.Соблюдать их обязан каждый.В случае несоблюдения,от вас будет дурно пахнуть и люди не захотят иметь с вами дело. Даже животные соблюдают правила личной гигиены.Кошки ,например, вылизывают шерсть.У котов это заложено в инстинктах,так почему бы нам,людям,не соблюдать базовую гигиену?Можно подытожить,сказав что ухаживать за собой можно и нужно каждому.Любите себя и не запускайте свое здоровье!Основная гигиена и отсутствие вредных привычек -наши друзья!
Объяснение: