Білім керек бәріне Казирги заманда адам билимсиз омир суре алмайды.Себеби казирги кезде окымаган,билимсиз адамды жумыска алмайды.Ал адам жумыс истемесе, онда ол не акша таба алмайды,ал акша таппаса омир суру оте киын.Акшасыз омир жок десек те болады,себеби кайда барсанда казирги кезде бари де акша.Сондыктанда казирги кезде адамга тек билим кажет.Осы билимнин аркасында биздин ага апкелеримиз депутат,министр,аким,президент болып отыр емес пе?Сол себепти адамга билим кажет.Билим адамды оз армандаган арманына,алдына койган максатына жеткизеди.Расыменде,билим барлыгына да керек))) Болама???
• Космологическое истолкование основных проблем эстетики. Есть объективно данное прекрасное – это космос. Красота космоса заключается в том, что он гармоничен. Гармония базируется на числовых соотношениях и единстве противоположностей. Красота есть число.
• Учение о музыке. Музыкальное искусство базируется на числовых соотношениях. Музыка – божественное искусство.
• Влияние. Творчество известного греческого скульптора Поликлета (связывал красоту с точным соблюдением числовых пропорций), средневековая эстетика пропорциональности, ренессансная математизация красоты
Казирги заманда адам билимсиз омир суре алмайды.Себеби казирги кезде окымаган,билимсиз адамды жумыска алмайды.Ал адам жумыс истемесе, онда ол не акша таба алмайды,ал акша таппаса омир суру оте киын.Акшасыз омир жок десек те болады,себеби кайда барсанда казирги кезде бари де акша.Сондыктанда казирги кезде адамга тек билим кажет.Осы билимнин аркасында биздин ага апкелеримиз депутат,министр,аким,президент болып отыр емес пе?Сол себепти адамга билим кажет.Билим адамды оз армандаган арманына,алдына койган максатына жеткизеди.Расыменде,билим барлыгына да керек)))
Болама???
• Учение о музыке. Музыкальное искусство базируется на числовых соотношениях. Музыка – божественное искусство.
• Влияние. Творчество известного греческого скульптора Поликлета (связывал красоту с точным соблюдением числовых пропорций), средневековая эстетика пропорциональности, ренессансная математизация красоты