Упражнение 1. Прочитай текст и составь три вида плана этого текста: во назывной, тезисный.
Орёл и кошка.
(1)3а деревней весело играла кошка со своими котятами. (2)Весеннее солнышко грело, и маленькая семья была очень счастлива.
(З)Вдруг откуда ни возьмись — огромный степной орёл. (4)Как молния, спустился он с вышины и схватил одного отёнка. (5)Но не успел ещё подняться, как мать вцепилась уже в него. (б)Хищник бросил котёнка и схватился со старой кошкой. (7)3акипела битва насмерть.
Мова - це головна духовна скарбниця кожного народу, кожноі людини завдяки їй, ми вміємо розмовляти, писати, читати, спілкуватися зі своїми друзями, батьками. Без мови взагалі не може існувати людське суспільство, тому кожен народ береже і плекає свою мову. Культура мови кожного народу, є духовним скарбом людини, суспільства, так само, як у кожній людині є одна мама, так і мова рідна лише одна. Людина може знати дві, три і більше мов, але рідною залишається материнська мова. Той, хто зневажливо ставиться до рiдної мови, до рiдного народу, не вартий уваги i поваги. Бо тільки слово має здатність тримати людину в повноті її історичного і духовного буття.
Объяснение:
Упражнение 1. Прочитай текст и составь три вида плана этого текста: во назывной, тезисный.
Орёл и кошка.
(1)3а деревней весело играла кошка со своими котятами. (2)Весеннее солнышко грело, и маленькая семья была очень счастлива.
(З)Вдруг откуда ни возьмись — огромный степной орёл. (4)Как молния, спустился он с вышины и схватил одного отёнка. (5)Но не успел ещё подняться, как мать вцепилась уже в него. (б)Хищник бросил котёнка и схватился со старой кошкой. (7)3акипела битва насмерть.
(8)Могучие крылья, крепкий клюв, сил
Во план:
1. Где играла кошка с котятами?
2. …