Витами́ны (от лат. vita «жизнь» + амин) — группа низкомолекулярных органических соединений относительно простого строения и разнообразной химической природы. Это сборная по химической природе группа органических веществ, объединённая по признаку абсолютной необходимости их для гетеротрофного организма в качестве составной части пищи (в общем случае — из окружающей среды). Автотрофные организмы также нуждаются в витаминах, получая их либо путём синтеза, либо из окружающей среды. Так, витамины входят в состав питательных сред для выращивания организмов фитопланктона[1]. Большинство витаминов являются коферментами или их предшественниками[2].
Объяснение:
Витамины содержатся в пище в очень больших количествах и поэтому относятся к микронутриентам наряду с микроэлементами. К витаминам не относят не только микроэлементы, но и незаменимые аминокислоты[2][3][4] и незаменимые жиры[5].
Витами́ны (от лат. vita «жизнь» + амин) — группа низкомолекулярных органических соединений относительно простого строения и разнообразной химической природы. Это сборная по химической природе группа органических веществ, объединённая по признаку абсолютной необходимости их для гетеротрофного организма в качестве составной части пищи (в общем случае — из окружающей среды). Автотрофные организмы также нуждаются в витаминах, получая их либо путём синтеза, либо из окружающей среды. Так, витамины входят в состав питательных сред для выращивания организмов фитопланктона[1]. Большинство витаминов являются коферментами или их предшественниками[2].
Объяснение:
Витамины содержатся в пище в очень больших количествах и поэтому относятся к микронутриентам наряду с микроэлементами. К витаминам не относят не только микроэлементы, но и незаменимые аминокислоты[2][3][4] и незаменимые жиры[5].
Аяқты ашып, бүгіп секірулерді дамыту.
Сабақтың мақсаты:
Сауықтыру: денсаулықты жан - жақты нығайтуға және үйлесімді дене дамуына көмектесу, дене мүсінін дұрыс қалыптастыру;
Білімдік: қуат - күшін, икемділігін, төзімділігі мен табандылығын арттыруға көңіл бөлу;
Тәрбиелік: оқушыларды адамгершілік, ақыл-ой, эстетикалық және еңбек тәрбиесіне баулу.
Керекті құрал: маттар.
Көрнекілік: акробатикалық суреттер.
Сабақтың барысы:
I Кіріспе бөлім 5 – 8 мин.
1) Сапқа тұрғызу, оқушылардың қатысы жөнінде баяндау.
2) Өтетін сабақтың міндеттерін түсіндіру.
3) Дене қыздыруға арналған бірнеше саптық және реттік жаттығуларды жасау. Дайындық жаттығулары:
а) аяқты түзу ұстап, алға серпілу, әр аяқпен кезек - кезек 15 - 20 серпіліс жасау (25 - 40 сек., 2 - рет қайталау)
ә) орындықта, еденде отырып:
- аяққа күш түсірмей 12 - 15 рет серпілу, 2 рет қайталанады,
- тізені бүгу арқылы кезек - кезек кеудеге тигізу (12 - рет қайталанады),
- аяқты түзу ұстап, биік көтеру (8 - 10 реттен 2 - рет қайталанады);
- аяқты 3 - 5 сек. көтеріп ұстап тұру (2 рет). Тағы басқа жаттығуларды пайдалану.