Тест 1
А1. Кайсы рəттə барлык сүзлəр дə тамырдаш?
1) авыл, авылдаш, авылга 3) ташлы, ташлык, ташчы
2) каен, каенлык, каеннар 4) китап, китапсыз, китапта
А2. Кайсы рəттə барлык сүзлəр дə парлы?
1) мал-туар, чокыр-чакыр, ипи-тоз 3) көн-төн, бара идем, бакчачы
2) кап-кара, кара карга, кар 4) өреле-ваклы, кием-салым, аккош
А3. Кайсы рəттə барлык исемнəр дə ялгызлык?
1) Саран. Сара. Сарсаз. 3) Сөмбел. Чалгы. Бөер. Идəн.
2) Ык. Агыйдел. Алмаз. 4) Елан. Чуртан. Айнур. Карга.
А4. Кайсы рəттə барлык кушымчалар юнəлеш килешнеке?
1) –ның, -лəр, -да 3) –дан, -га, -гə
2) –га, -гə 4) –нар, -нəр
А5. Кайсы рəттə барлык сүзлəр дə хикəя фигыльлəр?
1) килə, саклый, оча 3) барган, бирə, күр
2) сакла, ярат, тот 4) күрсəт, уйный, уза
А6. Кайсы рəттə сыйфатлар чагыштыру дəрəҗəсендə?
1) ап-ак, зуррак, сирəк 3) усалрак, тирəнрəк, иң тирəн
2) зуп-зур, озын, бəлəкəй 4) яшелрəк, олырак, тəбəнəгрəк
А7. Кайсы рəттə барлык алмашлыклар икенче затта?
1) алар, без 3) син, сез
2) ул, мин 4) мин, сез
А8. Кайсы рəттə «белəн» бəйлеген башка сүз белəн алмаштырып була?
1) Дустым…уйнау 3) Күршең… дус яшəү
2) Ай…кояш 4) Сабын…юыну
А9. Кайсы рəттə «дə» кисəкчə булып тора?
1) Күл(дə) балык йөзə. 3)Имəн(дə) чиклəвек бар.
2) Өтəл(дə) тəмле алмалар тора. 4)Гүзəл(дə), Айгөл(дə) тырышып укыйлар.
А10. Кайсы рəттə кара хəреф белəн бирелгəн сүз ия булып тормый?
1) Алтын көз килеп җитте. 3) Кошлар җылы якка китə.
2) Җиргə сары яфраклар коела. 4) Салкын яңгырлар ява.
А11. Тиңдəш кисəклəр арасына нинди тыныш билгелəре куела?
1) сызык 3) нокталы өтер
2) нокта 4) өтер
А12. Кайсы рəттə нокталар урынына «лəкин» сүзен куеп булмый?
1) Укый…аңламый. 3). Синең хатны укып мин…шатландым.
2) Ул аны күрде…танымады. 4) . Поезд үтте…əтисе кайтмады.
А13. Кайсы рəттə сүзтезмə (исем+ фигыль)?
1) китабымны ачам 3) күп ишетə
2) ак болытлар 4) күчмə кошлар
А14. Кəкере каенны терəткəн əйтеме нəрсə дигəнне аңлата?.
1) шатлану 3) качу
2) алдану 4) утын кисү
В15. Күчерелмə мəгънəдə булган сүзтезмəне язып куй.
- Алтын йөзек, алтын куллы, алтын алка
В16. Калган сүзгə антоним булган сүзне язып куй.
Олы, дəү, нəни, зур
В17. Калган сүзгə синоним булмаган сүзне язып куй.
Шатлык, куак, куаныч, сөенеч
ответ: усвідомити минуле;
захотіти змінити життя;
визнати своє безсилля перед проблемою;
по до ззовні;
розібратися в недоліках свого характеру і почати виправляти їх;
Діагностичне обстеження - визначення виду вживаних наркотичних речовин, стажу наркоманії, загального стану здоров'я, наявності можливих супутніх захворювань.
Проведення медикаментозної детоксикації, яка знімає симптоми наркотичної ломки, очищає організм і переважної прояви хімічної залежності.
Розробка індивідуального курсу профілактичної та корегуючої терапії.
Лікування супутніх захворювань.
Психологічна реабілітація - виявлення та усунення чинників, що спровокували формування залежності, робота з мотиваціями пацієнта.
Сімейна терапія, спрямована на надання до ближньому оточенню пацієнта, відновлення довірчих відносин між рідними людьми.
Ресоціалізація - до в соціальній адаптації колишніх наркозалежних пацієнтів.
Ефективне лікування наркоманії передбачає також обов'язкове дотримання політики конфіденційності, відсутність взяття на облік, доброзичливе та шанобливе ставлення до пацієнта.
Объяснение:
ответ:Щелкните в любом месте таблицы, чтобы отобразить вкладку Работа с таблицами.
Выберите Конструктор > Размер таблицы.
Использование команды "Размер таблицы" на вкладке "Работа с таблицами"
Выделите весь диапазон ячеек, который нужно включить в таблицу, начиная с верхней левой ячейки.
В приведенном ниже примере исходная таблица охватывает диапазон A1:C5. После изменения размера с добавлением двух столбцов и трех строк таблица будет включать в себя диапазон A1:E8.
Изменение размера таблицы
Совет: Вы также можете нажать кнопку Свернуть диалоговое окно Изображение кнопки , чтобы временно скрыть диалоговое окно изменение размера таблицы , выделить диапазон на листе, а затем нажать кнопку Развернуть диалоговое окно Изображение кнопки .
Выделив диапазон, который нужно включить в таблицу, нажмите клавишу ОК.
Объяснение: