Qishda aksari odamlar dam oladilar. Men ham Yangi yilga yaqin dam olaman. Qishki ta'til davr boshlanadi. Men qishki ta'til davrining yarmini oilam bilan dam olgani biror joyga boraman. Bu til biz Chimyonga obrdik va u yerda mazza qilib manzarani tomosha qildik, chang'ilarda uchdik. Qishki ta'til davrining yarmi tugaganida men vaqtlarimni darsga sarflayman, chunki maktab yaqin qolgan bo'ladi, va men maktabga tayyorlanaman. Qishki ta'til davrim menga har yili yoqadi, bu yil ham qishki ta'til davrim menga manzur bo'ldi!
Работа «Различие систем философии Фихте и Шеллинга» («Differenz der Fichteschen und Schellingschen Systems der Philosophie») обычно в литературе вопроса называемая кратко «Работа о различии» («Differenzchrift»), была написана молодым Гегелем в июне-июле 1801 г. и опубликована осенью того же года.
Главное в содержании «Работы о различии» — это гегелевская трактовка «Системы трансцендентального идеализма» (1800) Шеллинга. Видно, что Гегель уже не шеллингианец, он вступил на путь создания гораздо более исторически и логически целостной системы объективного диалектического идеализма.
Qishki ta'til davrida.
Qishda aksari odamlar dam oladilar. Men ham Yangi yilga yaqin dam olaman. Qishki ta'til davr boshlanadi. Men qishki ta'til davrining yarmini oilam bilan dam olgani biror joyga boraman. Bu til biz Chimyonga obrdik va u yerda mazza qilib manzarani tomosha qildik, chang'ilarda uchdik. Qishki ta'til davrining yarmi tugaganida men vaqtlarimni darsga sarflayman, chunki maktab yaqin qolgan bo'ladi, va men maktabga tayyorlanaman. Qishki ta'til davrim menga har yili yoqadi, bu yil ham qishki ta'til davrim menga manzur bo'ldi!
Объяснение:
Работа «Различие систем философии Фихте и Шеллинга» («Differenz der Fichteschen und Schellingschen Systems der Philosophie») обычно в литературе вопроса называемая кратко «Работа о различии» («Differenzchrift»), была написана молодым Гегелем в июне-июле 1801 г. и опубликована осенью того же года.
Главное в содержании «Работы о различии» — это гегелевская трактовка «Системы трансцендентального идеализма» (1800) Шеллинга. Видно, что Гегель уже не шеллингианец, он вступил на путь создания гораздо более исторически и логически целостной системы объективного диалектического идеализма.