Войти
Регистрация
Спроси ai-bota
В
Все
М
Математика
О
ОБЖ
У
Українська мова
Х
Химия
Д
Другие предметы
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
М
Музыка
Э
Экономика
Ф
Физика
Б
Биология
О
Окружающий мир
У
Українська література
Р
Русский язык
Ф
Французский язык
П
Психология
О
Обществознание
А
Алгебра
М
МХК
Г
География
И
Информатика
П
Право
А
Английский язык
Г
Геометрия
Қ
Қазақ тiлi
Л
Литература
И
История
Показать больше
Показать меньше
Nurik271100
23.07.2020 11:23 •
Другие предметы
Якія справы вынікаюць паміж вадой і марозам на рэчцы? З якім пачуццём піша пра гэта аўтар? Растлумачце радкі: Але дарма : жывую сілу Не запраторыш ты ў магілу, Мароз бязжаласны і люты?
Показать ответ
Ответ:
Лущік
17.04.2019 01:50
Паэт піша аб гэтым з узрушаным пачуццём, ён нібыта перажывае за скаваную лёдам раку.
“Марозік крэпіць, лёд таўшчэе,
І рэчка вольная нямее,
Да дна вадзіца вымярзае
І ходу, бедная, не мае,
І цесна там ёй, і няміла
Яе халодная магіла;
Але дарма: жывую сілу
Не запраторыш ты ў магілу,
Мароз бязжаласны і люты!
Хоць ты звязаў і крэпка путы,
Скаваў і рэчкі і азёры
І ўсё заціснуў пад запоры,
Разлёгшысь лёдам і снягамі
Над чыстым полем і лугамі,
Ды ты жыцця, брат, не здалееш,
Як ты ні дурыш, ні шалееш.
Глядзі — скрозь ковы ледзяныя
Сачацца кропелькі жывыя,
Дарогу новую шукаюць
І лёд вадою заліваюць.
І праўда: рэчачка-крынічка,
Хаця і мелка, невялічка,
Але такую сілу мае,
Што лёд угору падымае
І ломіць глызу, як націну.
— Гэ, брэшаш ты, мароз, не згіну
Я пад карою ледзяною,
Пабарукаемся з табою! —
Як бы гаворыць смела, гулка
Марозу бойкая рачулка.
І між марозам і вадою
На гэтай рэчачцы зімою
Такія справы вынікаюць…”
Паэт мае на ўвазе сцвярджэнне, што жывая сіла народа прачнецца і вырвецца на свабоду, якімі б цяжкімі не былі б выпрабаванні і лютымі ворагі.
0,0
(0 оценок)
Популярные вопросы: Другие предметы
anchootka05oz9836
25.02.2021 14:09
Как делают кофе?(самое дорогое)...
princess82
26.09.2021 23:54
Сколько раз игрок может касаться мяча? В волейболе...
SRALIK
12.12.2020 07:41
Сообщение по теме : техника подтягивания...
egordima2003
14.09.2021 16:05
Ә) Әйнекшеге қандай цифрлар қоясың? Ойла....
shitova20023p02gai
12.03.2021 21:36
Соответствие между разделом экологии и изучаемой задачей: 1)глобальная экология 2)синэкология 3)аутэкология а)межконтинентальные переносы загрязнений б)закономерности межвидовых...
vikakittenlove
15.03.2020 18:35
Выберите подчинительное словосочетания. учусь в Фоксфорде в доме с умом быстро бегать серый волк Иван и волк...
coffeepro80
11.09.2021 04:56
Малыш карлсон и винни пух съели торт.они ели одновременно и каждый ел торт с собственной постоянной скоростью.малышу досталось только 1/12 часть торта.А вот если бы малыш...
Дашенька66778
03.12.2021 17:51
Напишите неверные пункты в перечне. Корневой чехлик:• обеспечивает передвижение веществ по растению;. продвижению корня в почве;.придает корню прочность и упругость;• участвует...
romamil
24.03.2023 18:38
Отложите на прямой а отрезки ВМ и ОМ, причем ВМ в б раз больше ОМ. Найдите длину отрезков ОМ и ВО, если длина отрезка ВМ равна 24 см...
artem24322004
19.04.2023 02:33
8. Запиши слова у дві колонки: у першу загальновживані, у другу — професійні. Батько, олень, карбюратор, береза, вода, ліс, молоко, флора, кожух, шприц, радість, префікс,...
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota
Оформи подписку
О НАС
О нас
Блог
Карьера
Условия пользования
Авторское право
Политика конфиденциальности
Политика использования файлов cookie
Предпочтения cookie-файлов
СООБЩЕСТВО
Сообщество
Для школ
Родителям
Кодекс чести
Правила сообщества
Insights
Стань помощником
ПОМОЩЬ
Зарегистрируйся
Центр помощи
Центр безопасности
Договор о конфиденциальности полученной информации
App
Начни делиться знаниями
Вход
Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота
“Марозік крэпіць, лёд таўшчэе,
І рэчка вольная нямее,
Да дна вадзіца вымярзае
І ходу, бедная, не мае,
І цесна там ёй, і няміла
Яе халодная магіла;
Але дарма: жывую сілу
Не запраторыш ты ў магілу,
Мароз бязжаласны і люты!
Хоць ты звязаў і крэпка путы,
Скаваў і рэчкі і азёры
І ўсё заціснуў пад запоры,
Разлёгшысь лёдам і снягамі
Над чыстым полем і лугамі,
Ды ты жыцця, брат, не здалееш,
Як ты ні дурыш, ні шалееш.
Глядзі — скрозь ковы ледзяныя
Сачацца кропелькі жывыя,
Дарогу новую шукаюць
І лёд вадою заліваюць.
І праўда: рэчачка-крынічка,
Хаця і мелка, невялічка,
Але такую сілу мае,
Што лёд угору падымае
І ломіць глызу, як націну.
— Гэ, брэшаш ты, мароз, не згіну
Я пад карою ледзяною,
Пабарукаемся з табою! —
Як бы гаворыць смела, гулка
Марозу бойкая рачулка.
І між марозам і вадою
На гэтай рэчачцы зімою
Такія справы вынікаюць…”
Паэт мае на ўвазе сцвярджэнне, што жывая сіла народа прачнецца і вырвецца на свабоду, якімі б цяжкімі не былі б выпрабаванні і лютымі ворагі.