Десятиклассника Петрова вызвали к завучу Марии Ивановне по вопросу того что он разбил стекло из хулиганских побуждений
-Потрудись объяснить зачем ты разбил стекло
-Мария Ивановна это не я (отводит глаза в сторону делая вид что не при чем)
-А кто же все ребята говорят что ты (завуч видя ложь начинает сердиться)
-Это не я, Семёнов из параллельного класса
-Ну что ты опять врешь Семёнов никак там даже близко не был, а так как был на подготовке к олимпиаде по русскому языку. Лучше признай свою вину и самому станет легче
-Хорошо я признаю это я разбил стекло выстрелом из рогатки
-Вот так бы сразу и сказал а не врал
-А что мне за это будет (ученик начинает нервничать)
-Ну штрафа не будет, но родителей я оповещу лично(сказала завуч добродушным тоном)
что не сильно ругали, извините за стекло (ученик слегка обрадовался)
-Иди уже и больше не хулигань
Эта сценка учит тому что нужно всегда говорить правду и отвечать за свои поступки
Объяснение:
Тарас Бульба
Объяснение:
Побачили козаки, що вже підійшли вони на мушкетний постріл, усі разом гримнули з
семип'ядних пищалів своїх і, не зупиняючись, усе смалили з них. Далеко
розляглася голосна стрілянина по всіх довколишніх полях і нивах, зливаючись у
безперервний гук; димом пойнялось усе поле. А запорожці все стріляли
безперестанку: задні тільки набивали пищалі й передавали переднім, дивуючи тим
ворога, що ніяк не міг зрозуміти, як це вони стріляють, не набиваючи зброї. Вже
не видко було за густим димом, що оповив і те, й те військо, не видко було, як
то одного, то другого не ставало в лавах; але почували ляхи, що густо літають
кулі і що не до шмиги прихопиться; і коли відступили назад, щоб вийти з диму й
озирнутися, то багатьох не долічилися у своїх лавах, а в козаків може, два-три
було вбито на сотню. I все палили з пищалів козаки, ні на хвилину не даючи собі
передиху. Сам чужоземний інженер подивувався з такого небаченого
промовивши тут таки при всіх:
— Ох же й добрі вояки ці запорожці! Отак треба воювати й іншим у інших землях!
І зразу порадив повернути на табір гармати. Тяжко ревнули широкими горлянками
чавунні гармати; затремтіла й далеко загула земля, і ще дужче встелило димом
поле. Почули дух пороху по майданах та вулицях, по ближчих і далеких містах. Але
гармаші взяли дуже високо: розпечені ядра шугнули великою дугою, страхітливо
завили в повітрі, перелетіли через голови всього табору й увігналися глибоко в
землю. Ухопив себе за чуба французький інженер, коли побачив таких нікчемних
гармашів і взявся сам наводити гармати, не зважаючи на те, що козаки ненастанно
сипали кулями, як горохом.
Тарас побачив ще здалеку, що біда буде Незаймайківському та Стебликівському
куреням, і гукнув на всі груди:
ну я думаю можно такую сделать
Десятиклассника Петрова вызвали к завучу Марии Ивановне по вопросу того что он разбил стекло из хулиганских побуждений
-Потрудись объяснить зачем ты разбил стекло
-Мария Ивановна это не я (отводит глаза в сторону делая вид что не при чем)
-А кто же все ребята говорят что ты (завуч видя ложь начинает сердиться)
-Это не я, Семёнов из параллельного класса
-Ну что ты опять врешь Семёнов никак там даже близко не был, а так как был на подготовке к олимпиаде по русскому языку. Лучше признай свою вину и самому станет легче
-Хорошо я признаю это я разбил стекло выстрелом из рогатки
-Вот так бы сразу и сказал а не врал
-А что мне за это будет (ученик начинает нервничать)
-Ну штрафа не будет, но родителей я оповещу лично(сказала завуч добродушным тоном)
что не сильно ругали, извините за стекло (ученик слегка обрадовался)
-Иди уже и больше не хулигань
Эта сценка учит тому что нужно всегда говорить правду и отвечать за свои поступки