Явирішила стати учителькою. дехто може запитати чому? скажу відверто: мені здається, що це дуже гарна професія, а ще тому, що я дуже люблю свою учительку. учителька завжди в і дітей, її діти люблять, вона для них як рідна мати. учителька завжди в навчанні, турбується про нас, наше здоров'я. вона разом з нами і радіє, і переживає. мені здається, що учителем може бути тільки добра людина, яка любить дітей і свою працю. я теж мрію про тс, що буду в майбутньому любити свою професію. але я знаю, що для того щоб стати учителем, треба гарно вчитися, багато знати. тому я стараюся добре вчитися. отже, після закінчення школи я мрію стати учителем. буду дітям здобувати знання.
ответ: пусть - угол падения луча света на поверхность воды (угол между направлением распространения света и нормалью к поверхности), - угол между преломлёным лучом и все той же нормалью. из закона преломления (закон снеллиуса) получаем связь между углом падения и преломления , где - показатель преломления воды. если сделать простой рисунок и зная что угол отражения (он же угол падения ) и угол связаны соотношением , откуда получается
2) аналогично первому пункту за исключением суммы и закон преломления примет вид:
3) здесь решение очевидно, нужно угол преломления подставить в самую первую формулу и посчитать угол падения.
ответ: пусть - угол падения луча света на поверхность воды (угол между направлением распространения света и нормалью к поверхности), - угол между преломлёным лучом и все той же нормалью. из закона преломления (закон снеллиуса) получаем связь между углом падения и преломления , где - показатель преломления воды. если сделать простой рисунок и зная что угол отражения (он же угол падения ) и угол связаны соотношением , откуда получается
2) аналогично первому пункту за исключением суммы и закон преломления примет вид:
3) здесь решение очевидно, нужно угол преломления подставить в самую первую формулу и посчитать угол падения.
объяснение: