Яку роботу виконав, молекулярний кисень, маса якого 16 г, при ізобарному охолодженні на 20° с? Зад 2 Гелій, що перебуває під тиском 2 атм 1 займає об'єм 3 л, мав таку саму внутрішню енергію, як 1 неон, що має об'єм 5 л. Визначте об'єм неону.
Физическая величина - это мера свойств материального мира. Например физические тела обладают длиной, шириной, толщиной, объемом, массой, плотностью. Магнитное поле обладает разной магнитной силой в зависимости от самого источника и расстояния действия на другие тела и.т.д. Все материальные объекты обладают разными качественными свойствами, которые также отличаются друг от друга количественно. Например, физические тела имеют разный размер, плотность, массу. Поэтому в физике ввели понятие единица измерения.
Единица измерения физической величины - это эталон (единица), относительно которого сравнивают свойство материальных объектов.
Измерить физическую величину - значит сравнить ее с другой, однородной с ней величиной, которую считают единичной (эталоном). Например, длину сравнивают с метром, а также его более маленькими производными - миллиметрами.
Объяснение:
Что такое Таблица единиц измерения (СИ)?
Физическая величина - это мера свойств материального мира. Например физические тела обладают длиной, шириной, толщиной, объемом, массой, плотностью. Магнитное поле обладает разной магнитной силой в зависимости от самого источника и расстояния действия на другие тела и.т.д. Все материальные объекты обладают разными качественными свойствами, которые также отличаются друг от друга количественно. Например, физические тела имеют разный размер, плотность, массу. Поэтому в физике ввели понятие единица измерения.
Единица измерения физической величины - это эталон (единица), относительно которого сравнивают свойство материальных объектов.
Измерить физическую величину - значит сравнить ее с другой, однородной с ней величиной, которую считают единичной (эталоном). Например, длину сравнивают с метром, а также его более маленькими производными - миллиметрами.
Змогла тільки перші 4
Задание 1
Обчислимо решту шляху n: (1/3) + (1/2) + n = 1
n = (6 - 3 - 2) / 6 = 1/6
середня шляхова швидкість дорівнює відношенню всього пройденого шляху S до всього часу руху t: v = S / t
час t складається з часів руху по ділянках S / 3, S / 2 і S / 6:
t = t1 + t2 + t3 = S ((1 / (3 v1)) + (1 / (2 v2)) + (1 / (6 v3)))
тоді середня швидкість дорівнює: v = 1 / ((1 / (3 v1)) + (1 / (2 v2)) + (1 / (6 v3)))
v = 1 / ((1 / (3 * 10)) + (1 / (2 * 6)) + (1 / (6 * 2))) = 5 м / c
Задание 2
х - швидкість катера
а - швидкість течії
S - відстань між пунктами
Рівняння
1. S / (x + a) = 8 2. S / (xa) = 12 8x + 8a = 12x + 12a 4x = 20a а = 0,2х
Підставляємо в 1-е рівняння S / (х + 0,2х) = 8 S / 1,2х = 8 S / х = 9,6
Відповідь: за 9,6 години
Задание 3
Якби не було прискорення, то тіло рухалося б з постійною швидкістю 4 м / с, проходячи за кожну секунду 4 м.
Шлях 2,9 м. Менше ніж 4 м. Значить прискорення негативне (зі знаком мінус)
Швидкість зменшується.
S5 - шлях пройдений до зупинки після 5 сек
S6 - шлях пройдений до зупинки посли 6 сек
V5 - швидкість через 5 сек
V6 - швидкість через 6 сек
V5 = Vo - 5a
V6 = Vo - 6a
S5 = V5 ^ 2 / (2a)
S6 = V6 ^ 2 / (2a)
S5 - S6 = S = 2,9 м
V5 ^ 2 / (2a) - V6 ^ 2 / (2a) = 2,9
V5 ^ 2 - V6 ^ 2 = 5,8a
(Vo - 5a) ^ 2 - (Vo - 6a) ^ 2 = 5,8a
(4 - 5a) ^ 2 - (4 - 6a) ^ 2 = 5,8a
16 - 40a + 25a ^ 2 - 16 + 48a - 36a ^ 2 = 5,8a
8a - 11a ^ 2 = 5,8a
2,2a = 11a ^ 2 2,2 = 11a
a = 2,2 / 11 = 0,2
Відповідь: a = - 0,2 м / с ^ 2
Задание 4
:
L = 50м,
v = 36км / год = 10 м / с,
t = 4 с,
a = 2м / с ^ 2;
Знайти: d -?
При рівноприскореному русі пройдений шлях можна визначити з рівняння:
s = v * t - (a * t ^ 2) / 2
Другий член зі знаком мінус, тому що автомобіль гальмує;
s = 10 * 4 - 2 * 16/2 = 40м- 16м = 24м;
Автомобіль через 4с буде знаходиться на відстані
d = L - s = 50м - 24м = 26м
від світлофора.