«Казак әдебиеті пәнінен 4-тоқсан бойынша жиынтык багалау тапсырмалары 16:00 X 1. «Анасын сагынган бала>> энгiмесiндегi Есмагамбеттін бала алдында өзiн кiнәлі сезіну себебін аныктаныз. А. балага шындыкты айта алмауынан В. балага камкор бола алмауынан С. балага дурыс тәрбие бере алмауынан Д. балага берген уздесiн орындамауынан 2. Шығарманын Мексика улы» деп аталу себебін табыңыз. А. акша ушiп, акшага нет зделген женіл омiрi үшiн B. өмірге куштарлығы, ерлік пен адамгершілігі үшін С.кайтпас-кайсарлыгын танытканы, шеберлігі үшін Д. сліпш аянышты тұрмысы, аякка та талап ар-намысы үшін 3. Yстіне су жана ак футболка киген торт жасар шамасындагы ер бала арнайы miреу агаштар мен керілген жүзім сабактарынын узына бойгы коленкесiнiн бiр шетінде куммен ойнап отыр екен. Қолында ойыншық күрек... ойыншак шелек үзiндiлен кейіпкер бейнесін аныктап А. Балмагамбет В.Есмаимбст С.Сағынай Д. Сержан 4. «Мексика улы» энгiмесiндегi Риверанын рингтегі басты карсыласын табыңыз. А. Дмши 13. Келли с. Роберт Д. Росальо [1] [1] 5. «Оз ұлының төрі болгандыктан ба, шешей кала адамдарынын ортасында, салтанатты дастарқанның басында еш кысылып-қымтырылатын емес. Жарықтық бiздiн әжелеріміз бу кiсiнiн касында дуниеден түк кызык көрмей, бос өткен екен гой әншейін осы узiндiден кейіпкердіц кандай сезімде болганып аныктапыз. А. күйзелiсiн В. коркуын С.куанышып Д. таныркауын [1] 6. «Нагы эже энгімесіндегі «современный>> жженiн келбетін автор калай сипаттайды? Ойы ыды 2-4 сойлеммен жеткiзiмiз. [2] 7. Жазушы Ривера бейнесi аркылы окырманга кандай ой тастайды? Өз казкарасынызды 2 4 сейлеммен бiлдiрiнiз. [2] 8. Азат неліктен кішкентай кыздарына «жені>> корсетуге уәде етті? Өз кезкарасынызды 2 4 сойлеммен бiлдiрiцiз. [2] 9. Автор ангімеде айлакер, тәжірибелі ринг королi Дэннидiн нокаут алганнан сон коніл
Измерение ускорения свободного падения с математического маятника Цель работы: научиться измерять ускорение свободного падения, используя формулу периода колебаний математического маятника. Приборы и материалы: штатив, шарик с прикрепленной к нему нитью, измерительная лента, секундомер (или часы с секундной стрелкой) . Порядок выполнения работы 1. Подвесьте к штативу шарик на нити длиной 30 см. 2. Измерьте время 10 полных колебаний маятника и вычислите его период колебаний. Результаты измерений и вычисления занесите в таблицу 13. 3. Пользуясь формулой периода колебаний математического маятника T = 2p, вычислите ускорение свободного падения по формуле: g = . 4. Повторите измерения, изменив длину нити маятника. 5. Вычислите относительную и абсолютную погрешность изменения ускорения свободного падения для каждого случая по формулам: dg = = + ; Dg = g•dg. Считайте, что погрешность измерения длины равна половине цены деления измерительной ленты, а погрешность измерения времени — цене деления секундомера. 6. Запишите значение ускорения свободного падения в таблицу 13 с учетом погрешности измерений.
«Казак әдебиеті пәнінен 4-тоқсан бойынша жиынтык багалау тапсырмалары 16:00 X 1. «Анасын сагынган бала>> энгiмесiндегi Есмагамбеттін бала алдында өзiн кiнәлі сезіну себебін аныктаныз. А. балага шындыкты айта алмауынан В. балага камкор бола алмауынан С. балага дурыс тәрбие бере алмауынан Д. балага берген уздесiн орындамауынан 2. Шығарманын Мексика улы» деп аталу себебін табыңыз. А. акша ушiп, акшага нет зделген женіл омiрi үшiн B. өмірге куштарлығы, ерлік пен адамгершілігі үшін С.кайтпас-кайсарлыгын танытканы, шеберлігі үшін Д. сліпш аянышты тұрмысы, аякка та талап ар-намысы үшін 3. Yстіне су жана ак футболка киген торт жасар шамасындагы ер бала арнайы miреу агаштар мен керілген жүзім сабактарынын узына бойгы коленкесiнiн бiр шетінде куммен ойнап отыр екен. Қолында ойыншық күрек... ойыншак шелек үзiндiлен кейіпкер бейнесін аныктап А. Балмагамбет В.Есмаимбст С.Сағынай Д. Сержан 4. «Мексика улы» энгiмесiндегi Риверанын рингтегі басты карсыласын табыңыз. А. Дмши 13. Келли с. Роберт Д. Росальо [1] [1] 5. «Оз ұлының төрі болгандыктан ба, шешей кала адамдарынын ортасында, салтанатты дастарқанның басында еш кысылып-қымтырылатын емес. Жарықтық бiздiн әжелеріміз бу кiсiнiн касында дуниеден түк кызык көрмей, бос өткен екен гой әншейін осы узiндiден кейіпкердіц кандай сезімде болганып аныктапыз. А. күйзелiсiн В. коркуын С.куанышып Д. таныркауын [1] 6. «Нагы эже энгімесіндегі «современный>> жженiн келбетін автор калай сипаттайды? Ойы ыды 2-4 сойлеммен жеткiзiмiз. [2] 7. Жазушы Ривера бейнесi аркылы окырманга кандай ой тастайды? Өз казкарасынызды 2 4 сейлеммен бiлдiрiнiз. [2] 8. Азат неліктен кішкентай кыздарына «жені>> корсетуге уәде етті? Өз кезкарасынызды 2 4 сойлеммен бiлдiрiцiз. [2] 9. Автор ангімеде айлакер, тәжірибелі ринг королi Дэннидiн нокаут алганнан сон коніл
с математического маятника
Цель работы:
научиться измерять ускорение свободного падения, используя формулу периода колебаний математического маятника.
Приборы и материалы:
штатив, шарик с прикрепленной к нему нитью, измерительная лента, секундомер (или часы с секундной стрелкой) .
Порядок выполнения работы
1. Подвесьте к штативу шарик на нити длиной 30 см.
2. Измерьте время 10 полных колебаний маятника и вычислите его период колебаний. Результаты измерений и вычисления занесите в таблицу 13.
3. Пользуясь формулой периода колебаний математического маятника T = 2p, вычислите ускорение свободного падения по формуле: g = .
4. Повторите измерения, изменив длину нити маятника.
5. Вычислите относительную и абсолютную погрешность изменения ускорения свободного падения для каждого случая по формулам:
dg = = + ; Dg = g•dg.
Считайте, что погрешность измерения длины равна половине цены деления измерительной ленты, а погрешность измерения времени — цене деления секундомера.
6. Запишите значение ускорения свободного падения в таблицу 13 с учетом погрешности измерений.