Географический познания географии применения и приобретения данных в пределах научной географии. Они классифицируются в некоторой степени на группы. Скажем, картографический Такой метод показывает применение карт, наиглавнейшего первоисточника получаемой информации. Он передает нам понимание исключительно о взаиморасположении объектов, их величины, показателе уровня разного рода явлений множество нужной информации. Другой метод статистический. Он констатирует факты того, что невозможно изучать объекты природы, игнорирующие статистические данные.
Объяснение:
если бы я знала хотябы класс или что это за учебник, я бы ответила точнее и может правельние, но вот, то что есть
Христофор Колумб Америкаға барлығы 4 рет саяхат жасайды. Ең алғашқы экспедициясына 1492-93 жж. аралығында 3 кеме (Санта-Мария, Пинта және Нинья), 90 адаммен Палос аймағынан Атлант мұхиты арқылы шығады да, 1493 ж. Испанияға қайта оралады. Екінші экспедиясына 1493-96 жж. аралығында 1500 адаммен Кадистан жолға шығады. 1493 ж. 3 қарашада Доминика, Гваделупа, Антигуа мен Виргин аралдарын, 19 қарашада Пуэрто-Рико, 5 мамырда Ямайка елдерін ашқан. 1496 ж. 31 шілдеде Испанияға оралады. Ал үшінші экспедициясында олар 1498-1500 жж. аралығында 300 адаммен мамыр айының соңында Тринидад, 1-тамызда Оңтүстік Америка жағалауын, 15 тамызда Маргарита аралдарын ашты. 4-ші экспедиясы барысында 1502-1504 жж. Америка материгін ашты. Осылайша Христофор Колумбтың саяхаты тарихтың «Ұлы географиялық ашылулар» кезеңінде өз орнын алды. Қазіргі уақытта Христофор Колумбтың атымен Колумбс қаласы (АҚШ), Колумбия елі (Оңтүстік Америка ) және Колумбия өзені (Солтүстік Америка) аталады.
Географический познания географии применения и приобретения данных в пределах научной географии. Они классифицируются в некоторой степени на группы. Скажем, картографический Такой метод показывает применение карт, наиглавнейшего первоисточника получаемой информации. Он передает нам понимание исключительно о взаиморасположении объектов, их величины, показателе уровня разного рода явлений множество нужной информации. Другой метод статистический. Он констатирует факты того, что невозможно изучать объекты природы, игнорирующие статистические данные.
Объяснение:
если бы я знала хотябы класс или что это за учебник, я бы ответила точнее и может правельние, но вот, то что есть