8. Складіть блок-схему та відповідну програму мовою Python для виконання таких дій;
1) друкується таблиця множення на 9;
2) друкуються квадрати чисел від 10 до 1;
3) знаходиться сума цілих чисел від 10 до 100;
4) обчислюється добуток парних чисел першого десятка;
5) обчислюеться сума дробів, знаменниками яких е непарні числа
від 3 до 9;
6) визначається кількість введених речень (речення закінчується
крапкою, знаком оклику чи знаком запитання);
7) визначається середнє значення всіх елементів послідовності,
яка завершується числом 0.
У завданнях 9-12 складіть блок-схему виконання завдання та розро-
біть відповідну програму е середовищі програмування мовою Python.
1. Мест в эконом-классе 120, а в бизнес-классе 40.
2. 100 процентов прибыли получим, если заполним все места. Билет в эконом-классе стоит в 2 раза меньше чем X. Получаем следующее уравнение:
40*X + 0.5*120*X = 100%, X = 1% от всей прибыли. Значит один билет в бизнес - классе приносит один процент прибыли. А один билет в эконом-классе приносит 0.5 процента прибыли.
3. Осталось рассчитать прибыль компании учитывая непроданные билеты:
P = 100 - b - 0.5*a и написать программу:
var a,b:integer;
begin
repeat
writeln('Введите количество непроданных билетов (a,b)');
readln(a,b);
until (a<=120) and (b<=40)and (a>=0) and (b>=0);
writeln('Прибыль компании составит ',100-b-0.5*a,'%');
end.
1. Мест в эконом-классе 120, а в бизнес-классе 40.
2. 100 процентов прибыли получим, если заполним все места. Билет в эконом-классе стоит в 2 раза меньше чем X. Получаем следующее уравнение:
40*X + 0.5*120*X = 100%, X = 1% от всей прибыли. Значит один билет в бизнес - классе приносит один процент прибыли. А один билет в эконом-классе приносит 0.5 процента прибыли.
3. Осталось рассчитать прибыль компании учитывая непроданные билеты:
P = 100 - b - 0.5*a и написать программу:
var a,b:integer;
begin
repeat
writeln('Введите количество непроданных билетов (a,b)');
readln(a,b);
until (a<=120) and (b<=40)and (a>=0) and (b>=0);
writeln('Прибыль компании составит ',100-b-0.5*a,'%');
end.