В
Все
М
Математика
О
ОБЖ
У
Українська мова
Х
Химия
Д
Другие предметы
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
М
Музыка
Э
Экономика
Ф
Физика
Б
Биология
О
Окружающий мир
У
Українська література
Р
Русский язык
Ф
Французский язык
П
Психология
О
Обществознание
А
Алгебра
М
МХК
Г
География
И
Информатика
П
Право
А
Английский язык
Г
Геометрия
Қ
Қазақ тiлi
Л
Литература
И
История
gulitenko
gulitenko
27.04.2022 18:30 •  Информатика

Не понимаю ничего. 1 . Выбрав произвольно любую пару столбцов, выполнить действия сложения и вычитания над числами на 8-ми разрядной сетке. Результат представьте в машинном коде естественного знакового формата.

2. Выполнить действия С1=A+B, С2=A-B, С3=B-A на 8-ми разрядной сетке. Исходные данные даны в десятичной системе счисления. Результат представьте в машинном коде естественного знакового формата.


Не понимаю ничего. 1 . Выбрав произвольно любую пару столбцов, выполнить действия сложения и вычитан

Показать ответ
Ответ:
ress123
ress123
20.02.2022 23:00

Lazarus-та жоба жасау екі кезеңнен тұрады: жобаның сыртқы пішінін жасау және программалық кодын жазудан тұрады. Жобаның интерфейсін жасауға жоба пішінінің терезесі мен программа кодын жазу редакторын өзара тығыз байланыста қолданамыз. Жоба пішінінің терезесіне жаңа компоненттерді енгізсек, программа кодының құрылымыда автоматты түрде өзгереді. Алғашқы жобаны дайындауды бастайық.

Жоба дайындау төмендегі кезеңдерден тұрады:

1. Пуск – Программы – Lazarus командасын орындап, программа ерезесін ашамыз.

Lazarus терезесі ашылғанда терезеде жоғарыда айтылған мәзір, компонент платформасы, объекттер инспекторы, жоба пішіні терезесі мен программа коды редакторының терезесі пайда болады.

2. Тінтуір арқылы мәзірдегі «Файл=>Создать форму» команда-сын таңдасақ, программа терезесінде «Жоба пішіні» және «Бастапқы код редакторының» терезесі пайда болады (5.5, 5.6-суреттер).

3. «Объекттер инспекторы (Инспектор объектов) => Қасиет (Свойства) => Caption (тақырып)» командаларын таңдап, оған «Жоба пішіні» деп жазып, жобаның тақырыбын өзгертеміз (5.8-сурет).

5.8-сурет. Жоба пішінінің тақырыбын өзгерту

4. «Жоба пішініне» батырма қосу үшін компонент платформасынан «Button1» батырмасын таңдаймыз (5.9-сурет).

5.9-сурет. Пішінге «Button1» батырмасын енгізу

0,0(0 оценок)
Ответ:
fiasko2
fiasko2
20.02.2022 23:00

Бейсик Python

DIM N, S AS INTEGER

N = 1

S = 0

WHILE N <= 100

S = S + 30

N = N * 2

WEND

PRINT S

n = 1

s = 0

while n <= 100:

   s = s + 30

   n = n * 2

print(s)

Паскаль Алгоритмический язык

var n, s: integer;

begin

   n := 1;

   s := 0;

   while n <= 100 do

   begin

       s := s + 30;

       n := n * 2

   end;

   write(s)

end.

алг

нач

цел n, s

n := 1

s := 0

нц пока n <= 100

   s := s + 30

   n := n * 2

кц

вывод s

кон

Си++

#include <iostream>

using namespace std;

int main()

{

   int n, s;

   n = 1;

   s = 0;

   while (n <= 100)

   {

       s = s + 30;

       n = n * 2;

   }

   cout « s « endl;

}

Объяснение:

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Информатика
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота