Використовуючи процедуру без параметрів яка визначає максимальне з двох даних чисел, визначити максимальні з трьох даних чисел.Для обчислення суми найбільших значень трьох трійок довільних чисел створити процедуру без параметрів визначеня максимальної суми.Turbo Pascal
1.
использовать Чертежник
алг
нач
опустить перо
нц 6 раз
сместиться на вектор (0,1)
сместиться на вектор (6,0)
сместиться на вектор (0,-1)
сместиться на вектор (-6,0)
сместиться на вектор (0,1)
кц
поднять перо
сместиться в точку (-1,-1)
кон
2.
использовать Чертежник
алг
нач
опустить перо
нц 6 раз
сместиться на вектор (0,6)
сместиться на вектор (1,0)
сместиться на вектор (0,-6)
сместиться на вектор (-1,0)
сместиться на вектор (1,0)
кц
поднять перо
сместиться в точку (-1,-1)
кон
3.
использовать Чертежник
алг
нач
опустить перо
нц 6 раз
сместиться на вектор (0,1)
сместиться на вектор (6,0)
сместиться на вектор (0,-1)
сместиться на вектор (-6,0)
сместиться на вектор (0,1)
кц
поднять перо
сместиться в точку (0,0)
опустить перо
нц 6 раз
сместиться на вектор (0,6)
сместиться на вектор (1,0)
сместиться на вектор (0,-6)
сместиться на вектор (-1,0)
сместиться на вектор (1,0)
кц
поднять перо
сместиться в точку (-1,-1)
кон
Объяснение:
Смотри картинки
1.
использовать Чертежник
алг
нач
опустить перо
нц 6 раз
сместиться на вектор (0,1)
сместиться на вектор (6,0)
сместиться на вектор (0,-1)
сместиться на вектор (-6,0)
сместиться на вектор (0,1)
кц
поднять перо
сместиться в точку (-1,-1)
кон
2.
использовать Чертежник
алг
нач
опустить перо
нц 6 раз
сместиться на вектор (0,6)
сместиться на вектор (1,0)
сместиться на вектор (0,-6)
сместиться на вектор (-1,0)
сместиться на вектор (1,0)
кц
поднять перо
сместиться в точку (-1,-1)
кон
3.
использовать Чертежник
алг
нач
опустить перо
нц 6 раз
сместиться на вектор (0,1)
сместиться на вектор (6,0)
сместиться на вектор (0,-1)
сместиться на вектор (-6,0)
сместиться на вектор (0,1)
кц
поднять перо
сместиться в точку (0,0)
опустить перо
нц 6 раз
сместиться на вектор (0,6)
сместиться на вектор (1,0)
сместиться на вектор (0,-6)
сместиться на вектор (-1,0)
сместиться на вектор (1,0)
кц
поднять перо
сместиться в точку (-1,-1)
кон
Объяснение:
Смотри картинки