Завдання 2. Побудуйте моделі «сутність-зв'язок» для описаних далі предметних областей. Визначте: сутності; атрибути сутностей; ключі; зв'язки між сутностями; типи зв'язків. у Предметна область «Водні ресурси». Кожна ріка характеризується назвою, довжиною і площею басейну, а море — площею водної поверхні. Потрібно зберігати відомості про те, територією яких держав протікає ріка, а також у яку водойму (море чи іншу ріку) вона впадає. Штучні моря (водосховища) також характеризуються площею водної поверхні і в них також можуть впадати ріки, однак кожне водосховище, на відміну від природного моря, розташоване на певній ріці.
fp = input('Укажите имя файла, содержащего пак фактов:\n')
facts = f.LoadPack(fp)
for i, Q in enumerate(facts):
print(f'Вопрос {i+1}:\n{Q[0]}')
reply = True if input().lower() == 'да' else False
if reply != Q[1]:
lives -= 1
print(f'Вы не поверите, но тот факт, что {Q[0]}, действительно является правдой!\nЖизней осталось: {lives}')
else:
print(f'Вы совершенно правы!')
if lives <= 0:
print('Вы проиграли')
IsGameRunning = input('Попробуем ещё раз? Y/N\n').lower()
break
else:
print('Поздравляем, вы успешно выполнили все задания из файла!')
IsGameRunning = input('Сыграем ещё раз? Y/N\n').lower()
if __name__ == "__main__":
main()
В файле с паком вопросов после каждого вопроса должен быть указан код ответа (по умолчанию - 1 - истина, 0 - ложь), отделённый от вопроса особым символом/набором символов (по умолчанию - ':: ')
Коды ответа при необходимости в изменении указываются при создании экземпляра FactPackLoader(), символ-разделитель - при вызове LoadPack().
По умолчанию в файле с заданиями пара вопрос ответ выглядит так:
//facts.txt
На самом деле солнце белого цвета :: 1
После "::" должен стоять пробел
P.S - Код main() можно и нужно рефакторить, ибо сейчас это нечто страшное.
P.S 2 Да, я часто обращаю внимание на плохой код людей, а сейчас сам его написал. Вынепонимаете, этодругое =))
P.S 3 Проверял, программа работает. Если что то сломалось, виноват сайт. На всякий случай прикреплю файл исходного кода в .txt
--- Python 3.8.3 ---
import typing
from typing import List
from typing import AnyStr
from typing import Tuple
from typing import Callable
from typing import Any
class FactPackLoader:
def __init__(self, TrueCode: str = '1', FalseCode: str = '0', encoding: AnyStr = 'utf-8',):
self._encoding = encoding
self._trueAnswCode = TrueCode
self._falseAnswCode = FalseCode
def LoadPack(self, FactPackPath: AnyStr, AnswSplitter: AnyStr = ':: ') -> Tuple[AnyStr, int]:
with open(FactPackPath, 'r', encoding=self._encoding) as data:
RawData = data.read().split('\n')
for FactPair in RawData:
FactPair = tuple(FactPair.split(AnswSplitter))
yield (FactPair[0], self._ToBool(FactPair[1]))
def _ToBool(self, replyCode):
if replyCode == self._trueAnswCode: return True
return False
def main():
f = FactPackLoader()
print('"Правда-Ложь"\nАвтор: KnowsUser1\nVersion: 0.0.1 Ya-Sdelyal')
IsGameRunning = 'y'
while IsGameRunning == 'y':
lives = 3
fp = input('Укажите имя файла, содержащего пак фактов:\n')
facts = f.LoadPack(fp)
for i, Q in enumerate(facts):
print(f'Вопрос {i+1}:\n{Q[0]}')
reply = True if input().lower() == 'да' else False
if reply != Q[1]:
lives -= 1
print(f'Вы не поверите, но тот факт, что {Q[0]}, действительно является правдой!\nЖизней осталось: {lives}')
else:
print(f'Вы совершенно правы!')
if lives <= 0:
print('Вы проиграли')
IsGameRunning = input('Попробуем ещё раз? Y/N\n').lower()
break
else:
print('Поздравляем, вы успешно выполнили все задания из файла!')
IsGameRunning = input('Сыграем ещё раз? Y/N\n').lower()
if __name__ == "__main__":
main()
В файле с паком вопросов после каждого вопроса должен быть указан код ответа (по умолчанию - 1 - истина, 0 - ложь), отделённый от вопроса особым символом/набором символов (по умолчанию - ':: ')
Коды ответа при необходимости в изменении указываются при создании экземпляра FactPackLoader(), символ-разделитель - при вызове LoadPack().
По умолчанию в файле с заданиями пара вопрос ответ выглядит так:
//facts.txt
На самом деле солнце белого цвета :: 1
После "::" должен стоять пробел
P.S - Код main() можно и нужно рефакторить, ибо сейчас это нечто страшное.
P.S 2 Да, я часто обращаю внимание на плохой код людей, а сейчас сам его написал. Вынепонимаете, этодругое =))
P.S 3 Проверял, программа работает. Если что то сломалось, виноват сайт. На всякий случай прикреплю файл исходного кода в .txt
3. Компетентнісні задачі з інформатики — це проблемні завдання з різних галузей людської діяльності, які розв’язують засобами ІКТ.
2. Під час розв'язування задач, незалежно від їх складності та предметних галузей застосування, слід дотримуватися такого алгоритму:
1) Виконати змістовий аналіз формолювання задачі
2) Знайти необхідні відомості
3) Побудувати інформаційну модель
4) Вибрати засоби опрацювання даних
5) Опрацювати дані
6) Подати результати розв'язування задачі
1. Графічний редактор, відео-редактор, усілякі PowerPoint та Word, у окремих ситуаціях, я вважаю, можна подати навіть у Notepad.
Объяснение:
Усі відповіді зверху)