Сұңқылдап, сазды әуенді тауып түрлі, Қоштасып, көкте аққулар сауық құрды. Қанаттан ұшып түскен мамықтай боп, Төбемнен жапырақтар жауып тұрды. Барады бірте-бірте түн ұзарып, Аспанда аққан жұлдыз ізі қалып. Ақ қайың әудем жерде мұңайып тұр, Көктемгі әсем әнін үзіп алып. Ерте тұр, төсегіңнен кеш тұр мейлі, Құстардың үні шатты естілмейді. Көйлектей оңып кеткен, күлгін тартып, Көкжиек қорғасын бұлт кескіндейді. Бәрінен, бәрінен күз сезіледі, Қайтеміз, жүреміз ғой төзіп енді. Билікті өз қолына алып жатыр, Жылдың бір маусымының кезі келіп.
Основные течения: сунниты, шииты и хариджиты (их меньше всего) . Сунниты считают праведными всех четырех халифов, правивших после Мухаммада: Абу Бакра, Омара, Османа и Али. Шииты же признают только трех. Главное отличие шиитов от суннитов и хариджитов состоит в представлении об имаме как носителе «божественной субстанции» . Согласно доктрине шиизма право на имамат не может принадлежать никому, кроме потомков Али и Фатимы — Алидов (поскольку только по этой линии есть потомки Мухаммада) . Шииты верят, что имамы непогрешимы во всех делах, актах, принципах и вере. И ещё одно принципиальное отличие: шииты в случаи опасности могут скрывать своё вероисповедание, сунниты же - нет. Хариджиты признавали законными первых двух халифов — Абу Бакра и Омара, не признавали Османа, а Али, по их мнению, был законным халифом только до тех пор, пока не вступил в переговоры с Муавией. Вот, собственно, их самые главные различия.
Айтқали Нәріков
Сұңқылдап, сазды әуенді тауып түрлі,
Қоштасып, көкте аққулар сауық құрды.
Қанаттан ұшып түскен мамықтай боп,
Төбемнен жапырақтар жауып тұрды.
Барады бірте-бірте түн ұзарып,
Аспанда аққан жұлдыз ізі қалып.
Ақ қайың әудем жерде мұңайып тұр,
Көктемгі әсем әнін үзіп алып.
Ерте тұр, төсегіңнен кеш тұр мейлі,
Құстардың үні шатты естілмейді.
Көйлектей оңып кеткен, күлгін тартып,
Көкжиек қорғасын бұлт кескіндейді.
Бәрінен, бәрінен күз сезіледі,
Қайтеміз, жүреміз ғой төзіп енді.
Билікті өз қолына алып жатыр,
Жылдың бір маусымының кезі келіп.
Сунниты считают праведными всех четырех халифов, правивших после Мухаммада: Абу Бакра, Омара, Османа и Али.
Шииты же признают только трех. Главное отличие шиитов от суннитов и хариджитов состоит в представлении об имаме как носителе «божественной субстанции» . Согласно доктрине шиизма право на имамат не может принадлежать никому, кроме потомков Али и Фатимы — Алидов (поскольку только по этой линии есть потомки Мухаммада) . Шииты верят, что имамы непогрешимы во всех делах, актах, принципах и вере.
И ещё одно принципиальное отличие: шииты в случаи опасности могут скрывать своё вероисповедание, сунниты же - нет.
Хариджиты признавали законными первых двух халифов — Абу Бакра и Омара, не признавали Османа, а Али, по их мнению, был законным халифом только до тех пор, пока не вступил в переговоры с Муавией. Вот, собственно, их самые главные различия.