ПТМС-поррмуласы арқылы Ы. Алтынсариннің педагогика саласындағы жаңашылдыдығы білім беру саласына ықпалы Ы. Алтынсариннің педагогика саласына ықпалы болды ма/болмады ма Бірінші сөйлем Менің ойымша Екінші сөйлем себебі мен оны былай түсіндіремін Үшінші сөйлем Оны мен 2 дәлел, 2 дәйек келтіре аламын Соңғы сөйлем Осығанибайланысты мен мынай қорытынды ойға келдім
Александр, стремясь показать перед отцом свою личную храбрость, не уступая ему в чрезмерном честолюбии и подстрекаемый в то же время тем, что рядом с ним сражалось и много доблестных воинов, первым прорвал сомкнутую линию неприятеля. Сразив многих, он теснил выстроенные против него отряды, и его воины устремились за ним.
Упав духом, большинство греков бежало.