1-тапсырма. Берілген тұжырымдардан екі «Шын» ақпаратты анықтаңыз. [ ) Жалған Шын Тұжырым А.Терең тамырлы, сан сипатты өркениетіміздің мемлекет тарихындағы тамаша көріністерінің таңғажайып бір қыры — Ұлы Жібек жолы дер едік. В.Бұл оқымыстылар көне Грекия, Үндістан және Персияның бірегей шығармаларын аудармаған. С.Олар мәдени және сауда-саттық байланыстар арқылы Ұлы даланың шартарабына тарап отырған. вот текст Терең тамырлы, сан сипатты өрке¬ние¬ті¬міздің мемлекет тарихындағы тамаша көріністерінің таңғажайып бір қыры – Ұлы Жібек жолы дер едік. Әлем өркениетінің алтын бесігі – Шығыс, нақ¬тылы айтқанда, Жерорта теңізі мен Гималай тауының аралығы. Нағыз ғажайыпстан. Бұл жерлерде сәулетті шаһар¬лар, геометриялық өрнектерге бай асқақ ғимараттар, көк пен жерді тілдестіретін киелі күмбезді храмдар, мешіт-медреселер, керуен-сарайлар бой түзеген. Осы орайда бес мың жылдық тарихы бар Хараппа, Месопотамиядағы Вавилон, Нине¬вия, Солтүстік Ауғанстан жеріндегі Бактрияның астанасы «Қала біткеннің әулиесі» Балх, Мохенджо-Даро, Каспий теңізі маңын¬дағы Дер¬бент, араб жиһанкездерінің карта¬сын¬да көр-сетілген Баласағұн (Құз Орда), Бұқара, Самар¬қанд немесе Алтын Орда мемлекетінің ас-таналары... Ибн Баттума Сарайшық¬ты көргенде Бағдадқа ұқсастығын айтқаны бар. Иә болмаса іргетасы 762 жылы қалан¬ған Бағдад шаһарында ІХ-ХІІ ғасырларда атақты араб гео¬-графтары шоғырланған. Бұл оқымыстылар көне Грекия, Үндістан және Персияның біре¬гей шығармаларын аударған. Олар мәдени және сауда-саттық байланыстар арқылы Ұлы даланың шартарабына тарап отырған. Еще есть задание на фото
Отец Кунанбай кажы — ага-султан всего Каркаралинского внешнего округа, позже волостной управитель Кокше-Тобыктинской волости, годы жизни 1804—1886. Мать Улжан — из рода Каракесек из племени Аргын. Бабушка Токбала, в замужестве прозванная Зере из рода матай племени найман. Предположительно учила его родной речи.
Әкесі Құнанбай Қажы-аға сұлтан, кейіннен Көкше-Тобықты болысының болыс басқарушысы, 1804-1886 жылдары өмір сүрген. Анасы-Ұлжан-Арғын тайпасының Қаракесек руынан. Тоқбалдың әжесі Найман тайпасының матай руынан шыққан Зере деген лақап атқа ие болған. Болжам бойынша, ол ана тілін үйретті.
Бабушка Зере звала любимого внука Абаем, что означает «осмотрительный, осторожный, миленький». С тех пор и окружающие стали так же обращаться к мальчику, а настоящим именем, по сути, его никто не называл.
Абай происходит из знатного и богатого рода биев и аристократов. Прадед Абая Ыргызбай был батыром и бием рода тобыкты. Слово « батыр» предполагает не только личное мужество, отвагу и силу человека, но и участие в боевых сражениях. Ыргызбай был племянником знаменитого Жанибека батыра из племени керей, который за свои заслуги и ратные подвиги при сражениях с джунгарскими войсками получил благословение самого Абылай хана. Его сын Оскембай – дед Абая. Оскембай был бием. Когда состарился, глава рода – знаменитый Кенгирбай би воспитывал и обучал Оскембая науке управления. Дед Абая Оскембай жил в 1778-1850 годах. От него в 1804 году родился Кунанбай кажы – отец Абая.
Кунанбай как крупная, колоритная личность играл огромную роль в становлении характера Абая и его взглядов, таких личных качеств, как человечность, целеустремленность. Жизнь и творчество Абая в определенной мере были обусловлены установками и примерами его прославленного и порой жесткого, но справедливого отца.
Объяснение:
Отец Кунанбай кажы — ага-султан всего Каркаралинского внешнего округа, позже волостной управитель Кокше-Тобыктинской волости, годы жизни 1804—1886. Мать Улжан — из рода Каракесек из племени Аргын. Бабушка Токбала, в замужестве прозванная Зере из рода матай племени найман. Предположительно учила его родной речи.
Әкесі Құнанбай Қажы-аға сұлтан, кейіннен Көкше-Тобықты болысының болыс басқарушысы, 1804-1886 жылдары өмір сүрген. Анасы-Ұлжан-Арғын тайпасының Қаракесек руынан. Тоқбалдың әжесі Найман тайпасының матай руынан шыққан Зере деген лақап атқа ие болған. Болжам бойынша, ол ана тілін үйретті.
Бабушка Зере звала любимого внука Абаем, что означает «осмотрительный, осторожный, миленький». С тех пор и окружающие стали так же обращаться к мальчику, а настоящим именем, по сути, его никто не называл.
Абай происходит из знатного и богатого рода биев и аристократов. Прадед Абая Ыргызбай был батыром и бием рода тобыкты. Слово « батыр» предполагает не только личное мужество, отвагу и силу человека, но и участие в боевых сражениях. Ыргызбай был племянником знаменитого Жанибека батыра из племени керей, который за свои заслуги и ратные подвиги при сражениях с джунгарскими войсками получил благословение самого Абылай хана. Его сын Оскембай – дед Абая. Оскембай был бием. Когда состарился, глава рода – знаменитый Кенгирбай би воспитывал и обучал Оскембая науке управления. Дед Абая Оскембай жил в 1778-1850 годах. От него в 1804 году родился Кунанбай кажы – отец Абая.
Кунанбай как крупная, колоритная личность играл огромную роль в становлении характера Абая и его взглядов, таких личных качеств, как человечность, целеустремленность. Жизнь и творчество Абая в определенной мере были обусловлены установками и примерами его прославленного и порой жесткого, но справедливого отца.