1-тапсырма. Томендегі мәтінен салыстырмалы және күшейтпелі шырайларды анықтап жаз
Максат төртінші сынып оқушысы. Ол өз сыртқы келбеті мен бой тазалығына жеткілікті
дәрежеде кеңiл бөлмейтін. Таңертен тұрғанда шала-жансар жуынып, ісін де тұрақты түрде
тататамайтын. Тістері бұрынғысынан нашарлау күйге түскенін өзі де сезін, ауырсынғаны каттырақ
білінетін болды. Дене тазалығына да қатты көңіл бөлмейді. Оның кома жиналатын бактериалар
салдарынан түрлі аурулар пайда болатынынан хабары жок еді. Бір күні атасы онша тазалык туралы
енсгелі әңгіме айтып берді. Максат осы күннен бастап өз денсаулығына алаңдай бастады. Өзіне
күн тәртібін жасап, күнiн жаксылап жуынып-шайынудан басталды. Бойын тіп-тік ұстап, түп-түзу
жүретін болды. Онi кiрiп, пасы эп-аасні калпына кайта келе басталы. Уақыт өте келе Максат
"тазалык - денсаулық кепілі" деген сөзді катарластарын ұрші етіп айтып жүретін болды.
Салыстырмалы пара
Кушейтпелі шырай памагитеее
2. Систематика изучает распределение живых организмов в определенные группы согласно общности их строения с максимальным сохранением эволюционных связей.
3. Установил универсальность видов и выделил их главный признак (свободное скрещивание особей одного вида). Ввел основные единицы систематики: вид, род, семейство, отряд, класс. Создал систему органического мира. Ввел бинарную номенклатуру, которая указывала на принадлежность организма к роду и виду. Описал около 10 тыс. видов растений и около 4,5 тыс. видов животных. Усовершенствовал ботанический язык.
4. Разнообразная адаптация к окружающей среде и др.
5. Тип, подтип, класс, подкласс, отряд, подотряд, семейство, род, вид.
6. Это бинарная система. Первое слово означает род организма, второе слова вид. Homo(род) sapiens(вид).
2. Систематика изучает распределение живых организмов в определенные группы согласно общности их строения с максимальным сохранением эволюционных связей.
3. Установил универсальность видов и выделил их главный признак (свободное скрещивание особей одного вида). Ввел основные единицы систематики: вид, род, семейство, отряд, класс. Создал систему органического мира. Ввел бинарную номенклатуру, которая указывала на принадлежность организма к роду и виду. Описал около 10 тыс. видов растений и около 4,5 тыс. видов животных. Усовершенствовал ботанический язык.
4. Разнообразная адаптация к окружающей среде и др.
5. Тип, подтип, класс, подкласс, отряд, подотряд, семейство, род, вид.
6. Это бинарная система. Первое слово означает род организма, второе слова вид. Homo(род) sapiens(вид).