? 3. Деңгейлік тапсырманы орындаудар. .
1-деңгей. Диалог мәтінінен түбір сөздерді теріп алып, жұрнақтар арқылы туынды con-
Top kacanap.
2-деңгейі. Оқылым мәтінінің мазмұнына сәйкес келетін мақал-мәтелдер жаатындар.
3-деңгей. «Уақытты бағалай білеміз бе?» сұрағына «Төрт сөiiлем» тәсілі арқылы са-
уап жазыңдар. .
1. Пікір. Өзіндік пікірлерінді бір сөйлеммен жазындар.
2. Далел. Өз пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер.
3. Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысал келтірідер.
4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыдар.
Согласно фольклору, камень с куполом «Козы Корпеш-Баян Сулу» привезли с другой горы. Тысячи людей выстроились на лошадях вдоль реки Аягоз. Большое влияние на население оказал комплекс «Козы Корпеш-Баян Сулу». Его не пропустили пассажиры, ученые и военачальники вдоль реки Аягоз. Обнаружена первая казахская рукопись песни «Козы Корпеш-Баян Сулу» (1827 г.) - И. Беленицына. Беленицын отвозит эту песню в сенат и учебные заведения Санкт-Петербурга и рассказывает, где он ее нашел. Этот вопрос был поднят А.С. Он также знаком с Пушкиным. ПИТАНИЕ. Одна из версий стихотворения сохранилась в бумагах Пушкина. Сюжет песни «Козы Корпеш - Баян Сулу» Пушкину понравилось (от Алкея Маргулана)
Объяснение: