4-тапсырма. 1-тапсырмадағы мәтін мазмұнын «Терт сөйлем» тәсілі
пайдаланып жазыңдар.
Пікір. Оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен
жаз.
Дәлел. Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.
Мысал. Пікіріңді өмірмен байланыстырып, мысал кел-
тір.
Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды жаз.
"Ей, путник, будь как этот родник"
Три путника после как напились водой, прочитали надпись, один из них : - Эти слова поэта. Родник без передышки течет, идет далекие края. Ему вливается другие родники, и становятся рекой. " Человек, ты тоже работай, никогда не ленись, не останавливайся. Тогда ты тоже достигнешь цели" об этом написано говорит. Второй путник покачав головой: Нет, я так не думаю. Этот родник всем готов. Кому жарко охлаждает, душу успокаивает. Кому пить хочется, утолить жажду. Он ни от кого взамен ничего не просит. Тогда, " Кому то хорошее сделаешь, никогда не делай одолжение за сделанное, об этом наверно. Третий путник: Вода этого родника, если стояла бы на одном месте, загрязнялась бы мусором, была грязной, тогда человек и животные такое желание не имели бы. Тогда, значение надписи:" Себя и душу свою держи в чистоте, как этот родник" , я так думаю,- сказал он.
1) Көңіл-күй одағайларына 5 мысал:
Әттең,қазір жанымда сен болғанда ғой.
Япырау,қайда сол күндер!
Пәлі,мына баланың сөзіне қара!
Сабақ бітті,алақай!
Қап,сол көлікке мінгізіп жіберуім керек еді.
2) Жекіру одағайларына 5 сөйлем:
Тәйт,осы айтқаныңда жетер!
Тек,сен әкең туралы олай айтпа!
Жә,өтіп кеткен нәрсені қазбаламаңдар!
Тәйт!Осы ісің үшін жазаланатыныңды білемісің?
Жә,одан да мына ойынымызды бітірейік!
3) Шақыру одағайларына 5 сөйлем:
Күшігім,күшігім,кә-кә!
Пырс!Кет дастарқанның маңынан!
Шөре-шөре,лағым!
Моһ-моһ,мына жаққа жүре ғой,сиырым!
Кә-кә,ұзама алысқа!