«А. Йассауидің «Даналық кітабының» тәрбиелік мәні неде?» тақырыбында ақынның хикметтерінің көркемдік-идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазыңыз. 100-120 сөз
Задание 1 Внимательно прочитайте текст. Прочитайте текст внимательно. Однажды Кожанасыр работает в саду. После обеда Кожанасыр отдыхает под деревом, увидев волю и тыкву, растущую на земле, он сказал: «Я поражен этой природой. Ноги и каперсы очень сильные. Но плод очень маленький и песчаный. Стебель и листья тыквы очень слабые. Плод очень большой и твердый. Это неправильно, потому что фрукты абрикоса и тыквы оказываются взаимозаменяемыми. В этот момент ему в голову попала стрела. Кожанасыр, который стрелял, сказал: ответ: Кожанасыр, который стрелял, сказал: «Я не буду больше оскорблять природу. Все в природе на своем месте Если бы на месте воли была тыква, я бы не выжил. Почему? ответ: В природе действительно великое равновесие - у каждого есть место в равенстве, все прекрасно создано и подчинено законам природы. Все это не бесплатно. Кто-нибудь думал об этом? Задание 2
ответьте на вопросы и заполните таблицу. ответы на вопросы Какое время года описано в тексте вопроса и ответа? Где будет проходить мероприятие? Кто главный герой? Как называется текст?
Жаз Жаз келді. Күн шығып, дала жасыл кілемге оранып, әдемі гүлдер шығып жайқалуда. Баларда демалысқа шығып, ауылдағы ата- әжелерінің үйлеріне барады . Күн сәулесі адам денесін ысытады.Көп отбасылар енді теңізге барады. Қалың киімдерін салып, жеңіл киімдерін шығарады. Далада көп деген шыбын- шіркейлер, көбелік, инеліктер шығады. Жаз өте ыстық болады, сондықтан отбасылар далаға жатады. Төрт-түлік малдар төлдейді. Балалар қошақан, бота ,күшік солармен күні- түні қызық көріп ойнайды. Жас балалар қолдарына ермексаз байланған жіп ұстап, инеліктерді ұстайды. Жазымызда осындай қызықтармен өтеді. Жаздан кейін желді, жаңбырлы, алай-дүлей күз келеді.
Задание 1 Внимательно прочитайте текст. Прочитайте текст внимательно. Однажды Кожанасыр работает в саду. После обеда Кожанасыр отдыхает под деревом, увидев волю и тыкву, растущую на земле, он сказал: «Я поражен этой природой. Ноги и каперсы очень сильные. Но плод очень маленький и песчаный. Стебель и листья тыквы очень слабые. Плод очень большой и твердый. Это неправильно, потому что фрукты абрикоса и тыквы оказываются взаимозаменяемыми. В этот момент ему в голову попала стрела. Кожанасыр, который стрелял, сказал: ответ: Кожанасыр, который стрелял, сказал: «Я не буду больше оскорблять природу. Все в природе на своем месте Если бы на месте воли была тыква, я бы не выжил. Почему? ответ: В природе действительно великое равновесие - у каждого есть место в равенстве, все прекрасно создано и подчинено законам природы. Все это не бесплатно. Кто-нибудь думал об этом? Задание 2
ответьте на вопросы и заполните таблицу. ответы на вопросы Какое время года описано в тексте вопроса и ответа? Где будет проходить мероприятие? Кто главный герой? Как называется текст?
Жаз келді. Күн шығып, дала жасыл кілемге оранып, әдемі гүлдер шығып жайқалуда.
Баларда демалысқа шығып, ауылдағы ата- әжелерінің үйлеріне барады . Күн сәулесі адам денесін ысытады.Көп отбасылар енді теңізге барады. Қалың киімдерін салып, жеңіл киімдерін шығарады. Далада көп деген шыбын- шіркейлер, көбелік, инеліктер шығады. Жаз өте ыстық болады, сондықтан отбасылар далаға жатады. Төрт-түлік малдар төлдейді. Балалар қошақан, бота ,күшік солармен күні- түні қызық көріп ойнайды. Жас балалар қолдарына ермексаз байланған жіп ұстап, инеліктерді ұстайды. Жазымызда осындай қызықтармен өтеді. Жаздан кейін желді, жаңбырлы, алай-дүлей күз келеді.