Время перерыва между уроками. Громкие разговоры, звонкий смех. Дети толпятся, грохочя бегают туда - сюда.
Две учительницы после уроков направились в учительскую. Проказник Темиртай чуть не сбил их с разбегу, когда убегал от Каргаша, которого до этого ударил сумкой. Они нахмурившись обернулись, и дальше продолжили разговор. Мальчику по имени Оналбек, который стоял по ту сторону коридора вместе с другими детьми, стало неловко и стыдно за невоспитанность Темиртая. Он покраснел, словно какой - то преступник, когда учительницы приблизились к нему. Он лишь смог вежливо отойти назад и с уважением уступил дорогу. Такое вежливое поведение заставило учительниц обернуться. «Какой хороший мальчик!», «Интересно, с какого он класса?» Арманбек, стоявший рядом с Оналбеком, отчетливо слышал слова «хороший мальчик» и понимал, что они адресованы Оналбеку. Эти теплые слова словно вызвали зависть в глубине его души. Он «хороший мальчик»... (текст дан не польностью)
Қайырымдылық - мейірімділіктің іс жүзіндегі бір көрінісі. Қайырымдылық - мүдделі, кіріптар, көмекке құштар адамдарға іс жүзінде жақсылық жасау.Қазіргі заманда байыған дамдар «қайырымдылық қауымдастығын» ұйымдастырып, сол арқылы жеке адамдарға, әрі асса, бүкіл елге қайырымдылық жасайды. Халқымыз көмекке мұқтаж адамға көмек көрсетіп, қайырымдық жасау,кіріптарға қайыр беру, қарттарды аялау, мүгедектерді қорғап қоршау әрбір қайырымды адамның адамгершілік борышы деп есептейді. Қайырымдылық жылу беру, сыйлық ұсыну, демеуші болу, сый-сыбаға тарту, көрімдік, байғазы бәсіре т.б жөн –жоралғылар арқылы іс жүзінде ізеттілікпен, ілтипаттылықпен, инабаттылықпен, сыпайылықпен орындалады. Қайырымды, мейірімді адам- айналасындағыларға және бүкіл адамзатқа тек жақсылық ойлап, оларға мейір-шапағатын төгіп, жанашырлық, қамқорлық, қайырымдылық жасауға әзір тұрады, әркімге әдеппен, ізетпен, инабатпен қарайды.
«Хороший мальчик»
Время перерыва между уроками. Громкие разговоры, звонкий смех. Дети толпятся, грохочя бегают туда - сюда.
Две учительницы после уроков направились в учительскую. Проказник Темиртай чуть не сбил их с разбегу, когда убегал от Каргаша, которого до этого ударил сумкой. Они нахмурившись обернулись, и дальше продолжили разговор. Мальчику по имени Оналбек, который стоял по ту сторону коридора вместе с другими детьми, стало неловко и стыдно за невоспитанность Темиртая. Он покраснел, словно какой - то преступник, когда учительницы приблизились к нему. Он лишь смог вежливо отойти назад и с уважением уступил дорогу. Такое вежливое поведение заставило учительниц обернуться. «Какой хороший мальчик!», «Интересно, с какого он класса?» Арманбек, стоявший рядом с Оналбеком, отчетливо слышал слова «хороший мальчик» и понимал, что они адресованы Оналбеку. Эти теплые слова словно вызвали зависть в глубине его души. Он «хороший мальчик»... (текст дан не польностью)