Б) Жақты сөйлемдерді бір бөлек, жақсыз сөйлемдерді бір бөлек көшіріп жазыңдар. Оларды түрлеріне, жасалу жолдарына қарай талдаңдар.
Ендігі істің айласы не? Тулап шығып, шаншып алысқан елді қалай
бағындырмақ керек? Арыз бармас үшін жауығып отырған ағайынның
көңілін табу керек қой! Сонымен, көңілін тауып тоқтатпаса, арызды
тоқтатар басқа шара жоқ! Ара ағайын деп осы екеуін алу керек.
Байдалыға соларды салу қажет. Байлау осы болды (М.Ə.). Әр еңбектің
еріксіз сүйреп, қамшысыз айдап әкететін өз күші бар. Ол
еңбектің
өнімділігінде. Ол кезде еңбек төсегіңнен жұлып алады. Тісің ауырғанын,
ішің ауырғанын да елең етпейсің (Ғ.М.).
1. в начале или в конце программы
2. значение из одной ячейки памяти переписывается в другую ячейку
3. если нужно выйти из цикла
4. после оператора ввода информации read или readln
5. метка - это обозначение некоторого выделенного блока программы
6. после слова if надо писать не x:=100, и неправильно написан знак присвоения
7. любой блок программы, отмеченный данной меткой
8. вычисляет значение величины, указанной в левой части оператора
Объяснение:
А что сложного? Вроде тест легкий, вопросы стандартные. Обленилась молодежь..
1. в начале или в конце программы
2. значение из одной ячейки памяти переписывается в другую ячейку
3. если нужно выйти из цикла
4. после оператора ввода информации read или readln
5. метка - это обозначение некоторого выделенного блока программы
6. после слова if надо писать не x:=100, и неправильно написан знак присвоения
7. любой блок программы, отмеченный данной меткой
8. вычисляет значение величины, указанной в левой части оператора
Объяснение:
А что сложного? Вроде тест легкий, вопросы стандартные. Обленилась молодежь..