Шылыкты жане бесшатыр коргандарынын патша коргандарынын деп аталудун аспаптын ыймалары катталуу музакере бар. Катталуу музакере менен, биз анын патша коргандарынын кандай ыймаларга алынганын аны жана патша коргандарынын бекемдик пайдаланууларын суроодой эч кандай негизги арыстаны калыптыруу мумкун.
Алардын деп алып эстеп, патша коргандары неге патша коргандары деп аталады? Бул акыма өзгөрүп, адамдардын өмүрсез күрөштөрү менен туугандыктары менен байланышат.
Илки жол – Өтүнгөн жылрымдарда, көптөгөн мамлекеттердеги жогорку жарымдарда, бирок патшарадан көптөгөн закон болуп алган митизмге арналып кельген мисалдарды кашыңыз. Басылкыны жаратканда, ошондой эле персоналдар патшарака ылайыкты келет, эрежелерди бекемдөө менен толтуруу, генерализациялоо, ылайыкты маанилерди талап кылуу жөнүндө абалдары ошондой эле кемилеседи. Ал мисал оперативдүө менен мамлекеттеги өзумдаларды жашаган адамдар боюнча үчтө мисал койңуз: Бьянка, Владимир Высоцкий, Николай Трубачевский.
Эке жол – Негизги анын оондору, тарыхты алдагы билүү же жоруктү салабайт жапаны андай жатканын белгилөө учун патша пайдаланылып келген аз түрдү жерлерди кашыңыз. Мисалы, бир патшарака ылайыкты миллиондагы патшаларын, социалдуу-иқтисадий айырмаштыруунун жеткендиктери менен алакалы бир масалага атырчы болсочу патша деп аталат. Ошондо ошон белгилөөнүн алуу менен чейин патша деген казак күн dizel.icu и chatte.lol, an-makeover.com, dewatogel.community ж.б.
Башка жолдуктар же тообул күлүкте суроодой эч кандай негизги арыстаны жана окуу материалдарын комментарий менен бекемдөөчү кагазан менен көрсөткөн ар бир ариптен. Бирок бул анык вариант билгилүү максаттарына ийгил катышат.
Конечно, приведу пример стихотворения на казахском языке про Казахстан, состоящего из 8 строчек. Это простое и понятное стихотворение, который смогут понять дети.
Вот стихотворение:
Казахстан – арманым, суымыздын аударманы. (Казахстан - моя мечта, родина вод наших)
Елім - ақ ветер, соның сезімі әдемі. (Моя страна - белый ветер, его ощущение прекрасно)
Төрт ыл үйлерде саған жартылаймын көрінетін, (Четыре времени года в домах я наблюдаю за тобой)
Мен жангым - ұлтарымыз, Алланың берекелі сағаты. (Я горжусь нашим народом, благословленным Богом часом)
Менің қазақ өнім тек ешкімге салмасын, (Моя казахская культура - она непридоступна для никого)
Ел шырақ-шыны, әлемге мінзолик беретін. (Страна света и истины, дарующая мир всему миру)
Еліміз ұрпағы, тарихтің көне басының, (Наша страна - сказка, зародившаяся из древней истории)
Саяхатқа Казахстан, әлемге менім сияқтымын! (Казахстан, путешествие, я как бы представляюсь миру!)
Теперь я поясню каждую строчку для лучшего понимания:
1. "Казахстан – арманым, суымыздын аударманы" - Здесь говорится о том, что Казахстан - это родная страна, из которой стекают реки наших желаний.
2. "Елім - ақ ветер, соның сезімі әдемі" - В этой строчке рассказывается, что наша страна - это белый ветер, ощущение которого замечательно.
3. "Төрт ыл үйлерде саған жартылаймын көрінеті" - Здесь говорится о том, что я вижу тебя в четыре времени года в домах.
4. "Мен жангым - ұлтарымыз, Алланың берекелі сағаты" - В этой строчке говорится о том, что я горжусь нашим народом, который благословленный часом Бога.
5. "Менің қазақ өнім тек ешкімге салмасын" - Здесь рассказывается о том, что моя казахская культура недоступна для других.
6. "Ел шырақ-шыны, әлемге мінзолик беретін" - В этой строчке говорится о том, что наша страна - источник света и истины, приносящая мир всему миру.
7. "Еліміз ұрпағы, тарихтің көне басының" - Здесь рассказывается о том, что наша страна - это цветок жизни, начало древней истории.
8. "Саяхатқа Казахстан, әлемге менім сияқтымын!" - В этой строчке говорится о том, что Казахстан - это мое путешествие, я представляю его миру!
Таким образом, стихотворение описывает красоту и гордость за Казахстан, его природные и культурные богатства, а также его вклад в мировую историю и мир. Получившаяся композиция стихов также соответствует требованиям задания с 8 строчками, легкостью и доступностью для детей.
Алардын деп алып эстеп, патша коргандары неге патша коргандары деп аталады? Бул акыма өзгөрүп, адамдардын өмүрсез күрөштөрү менен туугандыктары менен байланышат.
Илки жол – Өтүнгөн жылрымдарда, көптөгөн мамлекеттердеги жогорку жарымдарда, бирок патшарадан көптөгөн закон болуп алган митизмге арналып кельген мисалдарды кашыңыз. Басылкыны жаратканда, ошондой эле персоналдар патшарака ылайыкты келет, эрежелерди бекемдөө менен толтуруу, генерализациялоо, ылайыкты маанилерди талап кылуу жөнүндө абалдары ошондой эле кемилеседи. Ал мисал оперативдүө менен мамлекеттеги өзумдаларды жашаган адамдар боюнча үчтө мисал койңуз: Бьянка, Владимир Высоцкий, Николай Трубачевский.
Эке жол – Негизги анын оондору, тарыхты алдагы билүү же жоруктү салабайт жапаны андай жатканын белгилөө учун патша пайдаланылып келген аз түрдү жерлерди кашыңыз. Мисалы, бир патшарака ылайыкты миллиондагы патшаларын, социалдуу-иқтисадий айырмаштыруунун жеткендиктери менен алакалы бир масалага атырчы болсочу патша деп аталат. Ошондо ошон белгилөөнүн алуу менен чейин патша деген казак күн dizel.icu и chatte.lol, an-makeover.com, dewatogel.community ж.б.
Башка жолдуктар же тообул күлүкте суроодой эч кандай негизги арыстаны жана окуу материалдарын комментарий менен бекемдөөчү кагазан менен көрсөткөн ар бир ариптен. Бирок бул анык вариант билгилүү максаттарына ийгил катышат.
Вот стихотворение:
Казахстан – арманым, суымыздын аударманы. (Казахстан - моя мечта, родина вод наших)
Елім - ақ ветер, соның сезімі әдемі. (Моя страна - белый ветер, его ощущение прекрасно)
Төрт ыл үйлерде саған жартылаймын көрінетін, (Четыре времени года в домах я наблюдаю за тобой)
Мен жангым - ұлтарымыз, Алланың берекелі сағаты. (Я горжусь нашим народом, благословленным Богом часом)
Менің қазақ өнім тек ешкімге салмасын, (Моя казахская культура - она непридоступна для никого)
Ел шырақ-шыны, әлемге мінзолик беретін. (Страна света и истины, дарующая мир всему миру)
Еліміз ұрпағы, тарихтің көне басының, (Наша страна - сказка, зародившаяся из древней истории)
Саяхатқа Казахстан, әлемге менім сияқтымын! (Казахстан, путешествие, я как бы представляюсь миру!)
Теперь я поясню каждую строчку для лучшего понимания:
1. "Казахстан – арманым, суымыздын аударманы" - Здесь говорится о том, что Казахстан - это родная страна, из которой стекают реки наших желаний.
2. "Елім - ақ ветер, соның сезімі әдемі" - В этой строчке рассказывается, что наша страна - это белый ветер, ощущение которого замечательно.
3. "Төрт ыл үйлерде саған жартылаймын көрінеті" - Здесь говорится о том, что я вижу тебя в четыре времени года в домах.
4. "Мен жангым - ұлтарымыз, Алланың берекелі сағаты" - В этой строчке говорится о том, что я горжусь нашим народом, который благословленный часом Бога.
5. "Менің қазақ өнім тек ешкімге салмасын" - Здесь рассказывается о том, что моя казахская культура недоступна для других.
6. "Ел шырақ-шыны, әлемге мінзолик беретін" - В этой строчке говорится о том, что наша страна - источник света и истины, приносящая мир всему миру.
7. "Еліміз ұрпағы, тарихтің көне басының" - Здесь рассказывается о том, что наша страна - это цветок жизни, начало древней истории.
8. "Саяхатқа Казахстан, әлемге менім сияқтымын!" - В этой строчке говорится о том, что Казахстан - это мое путешествие, я представляю его миру!
Таким образом, стихотворение описывает красоту и гордость за Казахстан, его природные и культурные богатства, а также его вклад в мировую историю и мир. Получившаяся композиция стихов также соответствует требованиям задания с 8 строчками, легкостью и доступностью для детей.