Сұрақтарға жауап бер Иван Курностық сөзінен кейін балықшылар қандай шешімге келді? Еламан не себепті балықшылардың шешімімен келісті? Еламан қандай адам? Ассоциограмма құрастыр.
Менің мектебім өте үлкен. Онда 3 қабат, косу нөлдік орналасқан: спортзал, асхана, кітапхана және технология кабинеттері.Менің мектебім бар тарихи жолдау, сондықтан тоғызыншы сыныптың түлектері тапсырады тарихы. Біздің мектепте көп кабинеттер барлық пәндер бойынша, біз оқимыз. Менің сүйікті кабинет - биология кабинеті. Онда әрқашан ашық, сондай-ақ ол қызықты ішінде. Біздің мектеп бар футбол алаңы, үлкен гүлзарлар және артқы ауласы, қазір салынып тағы бір спортзал. Маған ұнайды менің мектебім, өйткені онда жақсы мұғалім мен ыңғайлы оқу бағдарламасы. Менің мектебім,ен тамаша
Барыс септік соответствует русскому дательному падежу без предлога и с предлогами в, с, за, на. Отвечает на вопросы кімге? (кому?) неге? (чему?) ?айда? (куда?)
Барыс септік в казахском языке обозначает направление действия (дукенге кетті — пошла в магазин) и цель действия (к?руге келді — пришел посмотреть).
Барыс септік имеет окончание после гласных, звонких и сонорных —?а, -ге:
?ала-?а (в город), ?й-ге (в дом);
после глухих согласных и звонких б, в, г, д -?а, -ке:
клуб-ка (в клуб), кітап-?а (в книгу);
после притяжательной формы Его и 2-го лица —а,-е:
а?а-м-а (моему старшему брату), ?й-і?-е (в твой дом);
после притяжательной формы 3-го лица —на, -не: а?а-сы-на (к своему старшему брату), іні-сі-не (своему младшему брату).
Барыс септік (Дательный падеж)
Барыс септік соответствует русскому дательному падежу без предлога и с предлогами в, с, за, на. Отвечает на вопросы кімге? (кому?) неге? (чему?) ?айда? (куда?)
Барыс септік в казахском языке обозначает направление действия (дукенге кетті — пошла в магазин) и цель действия (к?руге келді — пришел посмотреть).
Барыс септік имеет окончание после гласных, звонких и сонорных —?а, -ге:
?ала-?а (в город), ?й-ге (в дом);
после глухих согласных и звонких б, в, г, д -?а, -ке:
клуб-ка (в клуб), кітап-?а (в книгу);
после притяжательной формы Его и 2-го лица —а,-е:
а?а-м-а (моему старшему брату), ?й-і?-е (в твой дом);
после притяжательной формы 3-го лица —на, -не: а?а-сы-на (к своему старшему брату), іні-сі-не (своему младшему брату).