сказал Rahimbek deklamacïyasın. Скрипка музыка привела его к двенадцати-летнего великого Märjim. Многократно называется dürsildetti зал. Студенты из компании, добровольно женщина "только предложил" miñgirlep начать, "сильная и фирма" бы degizip застрял в хит вышел в середине потолка. Если придет искать, чтобы найти кусок бумаги! "Снова и снова!" Мы просим. Не слушайте. Он не был человеком, чтобы принять форму уже закончил, черный тушить пожар, не был за кулисами.
Но "закрыли замуж äbïirdi деньги", позднее был пройден. В частности, эмир и они будут продолжаться.
Если у вас была встреча в Казахском банкет, Амир не пел в театре.
"Люди будут кланяться Tune много dombırañdı хороший, вежливый, есть" давать. Амир, который также является одним из пропавших без вести. Jaydağısınday прижимают молитва пошла вниз taytañday подходить к людям, вплоть до belwarına eñkeydi. Все еще сидели наслаждаться.
Amir выход шлепка хлопушка. Другое Ämirqannıñ тех, кто носит вид поведения было бы неприемлемо, казахский был напоминанием о свободе.
Настройтесь Домбыра быстрый один-два sarındatıp и вопли.
В комнате было слишком тихо ...
Когда группа будет толкать вверх arwaqtanıp. больше не был голос прежнего. Зал эхо, пошел küñgirlep
процессорного времени, губернатор имеет еще одну песню.
Қазақ халқының салтында үлкенді сыйлау әдептіліктің бір үлгісі болып табылады. Ата-ананы сыйлау, оларды қадірлеу, ізет көрсету адамның ең қастерлі қасиеттерінің бірі. Кіші үлкенді сыйласа, үлкендер де өз тарапынан оған лайық ықылас білдірген. Содан барып үлкен мен кіші арасында жарасымды қарым-қатынас орнаған. Ол әдетке айналып әдептілік ережелерін тудырған. Үлкендер отырған жерде сөз жарыстырмай, ізет көрсете білу, көңілге қарай сөз айту, қажет кезде өзіңді ұстай білу халық дәстүрінде қалыптасқан қасиеттер. Әдептілік адам бойында бірден қалыптаспайды. Ол - біршама жылдардың, қоршаған ортаның, жақсы тәрбиенің жемісі. Ата-ана өз балалары үшін тәртіптілік пен сыпайылықтың, жарасымдылықтың, қамқорлықтың үлгісі, отбасындағы тәрбие құдіреті осында. Адамдар арасындағы қарым-қатынас әдептілікке негізделсе, жан-жағына жылуын шашады, әдепсіз болса қапаландырады. Адам-ең әуелі адамгершілігімен, әдебімен көрікті. Әдептілік-өзіңді әр түрлі жағдайда мінез-құлықтың жалпы ережелеріне, эстетикалық, этикалық талаптарға сәйкес ұстай білу. Әдепті адам ыңғайсыздық тудыратын жағдайды болдырмауға тырысады. Әдепті болу үшін өзіңді-өзің ойша болса да басқа адамдардың орнына қоя білуің керек. Әдепті адам өзінің басқа адамды жек көретінін немесе өте жақсы көретінін көпшіліктің алдында білдірмейді, бұл басқаларды ыңғайсыз жағдайда қалдырмау үшін қажетті. Адам мәдениеті жоғары болған сайын, оның айналасындағы адамдармен қарым-қатынасы сыпайы бола түседі.
сказал Rahimbek deklamacïyasın. Скрипка музыка привела его к двенадцати-летнего великого Märjim. Многократно называется dürsildetti зал. Студенты из компании, добровольно женщина "только предложил" miñgirlep начать, "сильная и фирма" бы degizip застрял в хит вышел в середине потолка. Если придет искать, чтобы найти кусок бумаги! "Снова и снова!" Мы просим. Не слушайте. Он не был человеком, чтобы принять форму уже закончил, черный тушить пожар, не был за кулисами.
Но "закрыли замуж äbïirdi деньги", позднее был пройден. В частности, эмир и они будут продолжаться.
Если у вас была встреча в Казахском банкет, Амир не пел в театре.
"Люди будут кланяться Tune много dombırañdı хороший, вежливый, есть" давать. Амир, который также является одним из пропавших без вести. Jaydağısınday прижимают молитва пошла вниз taytañday подходить к людям, вплоть до belwarına eñkeydi. Все еще сидели наслаждаться.
Amir выход шлепка хлопушка. Другое Ämirqannıñ тех, кто носит вид поведения было бы неприемлемо, казахский был напоминанием о свободе.
Настройтесь Домбыра быстрый один-два sarındatıp и вопли.
В комнате было слишком тихо ...
Когда группа будет толкать вверх arwaqtanıp. больше не был голос прежнего. Зал эхо, пошел küñgirlep
процессорного времени, губернатор имеет еще одну песню.