Мен ең қиын, жауапты және құрметті мамандықтардың бірі, оқу-әдістемелік мамандығы қарастыруға болады деп есептейміз. Шынында да, олардың қиын тапсырма, ол адамзат дамуының өте маңызды және қажетті болып табылады. жақсы мұғалімі болу үшін сипаттағы, дағды, білім, дағды оң қасиеттерін бірқатар болуы тиіс. Және, әрине, талант. Өйткені, олардың оң қасиеттерін үйрету, сіз қалай өзіне білеміз үйрету, балалар мен жастарды үйрету қабілеті - берілген, барлық барлық үшін емес. олар өз мансабын және жеке өмірінде белгілі бір шыңдарын жетті, сондықтан, бұл оның бұрынғы студенттер, барлық оқытушылары шын мәнінде олардың болашақта мақтан келеді, менің ойымша. Бұл орын кезде, мен әрбір мұғалімі жының бар деп ойлаймын, тәжірибе, кінәнің сезімі сезінеді. Ал қанша нервтердің, дене және рухани күші бізге өз тәжірибелері мен білімдерін беруге, оның жұмысына, шын мәнінде мұғалімі барады. Сонымен қатар мұғалімнің жалақысы әрқашан қажет көп кетті. Бірақ бұл мамандық негізгі ерекшеліктерінің бірі болып табылады - оқытушылар ақша үшін барып, бірақ идеологиялық себептер бойынша жоқ. Ал барлық мұғалімдеріне арналған ол сонша көп уақыт пен күш инвестициялаған қандай студенттерге, басты жүлде арқасында болады. Оның оқушылары - Мұғалімдер бәрі бізге дейін құрбан, өзі немесе оның денсаулығына жалко емес. біз оларға жылулық, құрмет пен махаббат төлеуге, егер мен, біз сіздің сүйікті мұғалімге есте болады, ал оқуды аяқтағаннан кейін, ол оған ең жақсы сый болады. Сонымен қатар, адал болу үшін, мен бір нәрсе айта аламын - Мен сүйікті мұғалімі жоқ. Мен барлық мұғалімдерге жақсы көремін және оларды қажырлы еңбектері үшін оларды құрметтейміз. Ал Мен шынында педагог мамандығының тиесілі адамдардың Күтім мемлекеттік және одан жақсы көргім келеді!
Санал- не әдеттер - сол адамның тәртібінің әлдеқандай пішіні. Бол- як жағымды әдеттер, олай және теріс пайдалы әдеттер тұлғаның дамуына деген келтіреді, ал зарарлы, навпаки, оның жоюына. Білу түбегейлі, не әдеттер сол берік зат.Студенттерге айрықша соң ана қарауға керекке, щоб қатысқандарлармен қатар ғана жағымды әдеттер болды. пайдалы әдеттермен завзято болу біледі, түсінуге тырыс- барлық жаңа және сияқты болады неғұрлым таны-, аусарлық до физикалық жаттығуға, аусарлық до мәдениетті сандалысқа еркін, айталық театрдың, кітап оқылым қатынасу.Барлық осы кәсіптер ақырын-ақырын адамды білімдермен құнарландырады ол қызықты болады және самовдосконалюватися бастайды. Бірақ, невзирая бас барлық осы адалдықты бас студенттердің және кеселдер бітеді. Сол нәрдің ұрып жық- рационы, үздікті түс, ал да рұқсаттар кәсіптерде немесе емес орындалу үй жұмысым. Ең кеселдер сол, әрине ғой, темекі шек- және алкогольды сусынның распитиесі. Әдеттер ақауға деген запросто ұлас- және ендігәрі бүлдір- өл-өлгенше адамға біледі.Дәрігерлер ескертеді, не
Считается привычки - это некая форма поведения человека . Есть как положительные привычки , так и отрицательные Полезные привычки приводят к развитию личности , а вредные , наоборот , к ее уничтожению . Важно знать , что привычки это вещь стийка.Студентам особенно нужно следить за тем , чтобы присутствовали рядом только положительные привычки. Полезными привычками могут быть упорно , стремиться познать все новое и как можно больше узнать , стремление к физическим упражнениям , стремление к культурному проведения свободного времени, например посещение театра , чтение книг.Вси эти занятия понемногу обогащают человека знаниями он становится интересным и начинает самосовершенствоваться. Но , несмотря на всю эту чистоту студентов появляются и вредные привычки. Это сбит рацион питания , нерегулярный сон , а также пропуска на занятиях или не выполнение домашней работы. Самые вредные привычки это , конечно же , курение и распитие алкогольных напитков. Привычки могут запросто перерасти в порок и в дальнейшем испортить всю жизнь людини.Ликари напоминают , что риск развития сердечно-сосудистых заболеваний появляется именно от курения. Очень вредное воздействие оказывает сигарета с никотином . Когда допустим , юный студент курит сигарету его сосуды расширяются и тем самым он может почувствовать, что улучшается его работо но вовсе не на довго.Але после , которого , то периода вновь умственная работо снижается и появляется снова потребность в сигарете . Также для мужчин курение не очень положительно , ведь если курить долгое время это приводит к ухудшению секреции. Все чаще выделяется в кровь адреналин , повышается артериальное давление , что приводит к нарушению биение сердца .
Считается привычки - это некая форма поведения человека . Есть как положительные привычки , так и отрицательные Полезные привычки приводят к развитию личности , а вредные , наоборот , к ее уничтожению . Важно знать , что привычки это вещь стийка.Студентам особенно нужно следить за тем , чтобы присутствовали рядом только положительные привычки. Полезными привычками могут быть упорно , стремиться познать все новое и как можно больше узнать , стремление к физическим упражнениям , стремление к культурному проведения свободного времени, например посещение театра , чтение книг.Вси эти занятия понемногу обогащают человека знаниями он становится интересным и начинает самосовершенствоваться. Но , несмотря на всю эту чистоту студентов появляются и вредные привычки. Это сбит рацион питания , нерегулярный сон , а также пропуска на занятиях или не выполнение домашней работы. Самые вредные привычки это , конечно же , курение и распитие алкогольных напитков. Привычки могут запросто перерасти в порок и в дальнейшем испортить всю жизнь людини.Ликари напоминают , что риск развития сердечно-сосудистых заболеваний появляется именно от курения. Очень вредное воздействие оказывает сигарета с никотином . Когда допустим , юный студент курит сигарету его сосуды расширяются и тем самым он может почувствовать, что улучшается его работо но вовсе не на довго.Але после , которого , то периода вновь умственная работо снижается и появляется снова потребность в сигарете . Также для мужчин курение не очень положительно , ведь если курить долгое время это приводит к ухудшению секреции. Все чаще выделяется в кровь адреналин , повышается артериальное давление , что приводит к нарушению биение сердца .
не уверена,что верно)