Мен тек Астана қаласында Қазақстан саяхат қалай туралы айтып береді.Біз пойызбен барды. Пойыз орта класс болғандығына қарамастан, қызмет көрсету өте жақсы болды: біздің стенд жүретін және барлық қолайлы қамтамасыз етілді екеніне көз құрады. жол ұзақ болған жоқ. Таңертең біз ендігі жерде болды. Мен машиналар шықты кезде, біз бірден агенттігінің такси жүргізушісі қарсы алды. біз тәтеммен келді кейін, мен серуенге шықты. аула зор болды: 2 ойын алаңдары, мини-футбол алаңы. осы жерде ғана болуы, жағымды сезімін жара. Келесі күні біз үлкен ойын-сауық орталығының Хан Shatyryn баруға шешім. ғимарат зор болды, ол қаланың кез келген дерлік бөлігінен көруге болады, сондықтан зор болды. бұл тамаша орын әрекетсіздігі, біз ешқандай проблемалар болды.1 күн үшін барлық мандаттар oboёti мүмкін емес еді, сондықтан аз болған жоқ. Ойын бөлмесі, кинотеатрлар. Мен барлық жерде баруға келеді, бірақ сол уақытта орындық Байпастың prishlost ғана бөлігі, бірақ бұл ғажайып. Біз кинотеатр 3D-фильмдер болды өте әдемі көрінеді, ойын бөлмесі қалдыру келмеді. Осы жазда Мен ұзақ есте сақтайтын болады.
повествовательные (содержат сообщение или описание, они выражают законченную мысль; интонационно законченность мысли выражается понижением голоса в конце предложения); Дети учатся в школе;
вопросительные (содержат вопрос о чём-то неизвестном говорящему; интонационно вопрос передаётся особой вопросительной интонацией, на письме - вопросительным знаком; также вопрос передаётся вопросительными словами (кто? зачем?), вопросительными частицами (неужели, ли, разве) и порядком слов): Дети учатся в школе? Кто учится в школе?
побудительные (выражают желание говорящего заставить что-то делать других людей; интонационно это значение передаётся побудительной интонацией, также побуждение передаётся глагольными формами, частицами, междометиями и т.д.): Дети, учитесь в школе.
По эмоциональной окраске выделяют предложения:
восклицательные (в них содержание сопровождается выражением чувств говорящего; восклицание передаётся особой интонацией, эмоциональными частицами, междометиями, на письме - восклицательным знаком): Дети, учитесь в школе!
не восклицательные (в них говорящий излагает содержание без выражения собственных эмоций): Дети должны учиться в школе.
біз тәтеммен келді кейін, мен серуенге шықты. аула зор болды: 2 ойын алаңдары, мини-футбол алаңы. осы жерде ғана болуы, жағымды сезімін жара.
Келесі күні біз үлкен ойын-сауық орталығының Хан Shatyryn баруға шешім. ғимарат зор болды, ол қаланың кез келген дерлік бөлігінен көруге болады, сондықтан зор болды. бұл тамаша орын әрекетсіздігі, біз ешқандай проблемалар болды.1 күн үшін барлық мандаттар oboёti мүмкін емес еді, сондықтан аз болған жоқ.
Ойын бөлмесі, кинотеатрлар. Мен барлық жерде баруға келеді, бірақ сол уақытта орындық Байпастың prishlost ғана бөлігі, бірақ бұл ғажайып. Біз кинотеатр 3D-фильмдер болды өте әдемі көрінеді, ойын бөлмесі қалдыру келмеді.
Осы жазда Мен ұзақ есте сақтайтын болады.
повествовательные (содержат сообщение или описание, они выражают законченную мысль; интонационно законченность мысли выражается понижением голоса в конце предложения); Дети учатся в школе;
вопросительные (содержат вопрос о чём-то неизвестном говорящему; интонационно вопрос передаётся особой вопросительной интонацией, на письме - вопросительным знаком; также вопрос передаётся вопросительными словами (кто? зачем?), вопросительными частицами (неужели, ли, разве) и порядком слов): Дети учатся в школе? Кто учится в школе?
побудительные (выражают желание говорящего заставить что-то делать других людей; интонационно это значение передаётся побудительной интонацией, также побуждение передаётся глагольными формами, частицами, междометиями и т.д.): Дети, учитесь в школе.
По эмоциональной окраске выделяют предложения:
восклицательные (в них содержание сопровождается выражением чувств говорящего; восклицание передаётся особой интонацией, эмоциональными частицами, междометиями, на письме - восклицательным знаком): Дети, учитесь в школе!
не восклицательные (в них говорящий излагает содержание без выражения собственных эмоций): Дети должны учиться в школе.