До Літій карбонату додали розчин ортофосфатної кислоти масою 820г із масовою часткою Кислоти 5%. Обчислити об'єм газу, що виділивя в результаті реакції.
Добрый день! С удовольствием помогу вам разобраться с этим вопросом.
Для начала, нам нужно разобраться в том, что такое гомологи и изомеры.
Гомологи - это органические соединения, которые имеют одну и ту же функциональную группу, но отличаются на единицу в молекулярном составе. То есть, каждый гомолог имеет одну и ту же основную структуру, но различается в длине углеродной цепи.
Изомеры - это органические соединения, которые имеют одну и ту же молекулярную формулу, но отличаются по атомному или групповому строению. Изомеры имеют различные свойства и структуру, но одинаковую суммарную формулу.
Теперь, перейдем к задаче. Дано соединение 2,4,5,5-тетраметил-3-этилоктан.
Чтобы составить гомологи, нам нужно увеличить или уменьшить количество углеродных атомов в молекуле. Учитывая, что в нашей молекуле уже присутствуют 8 атомов углерода, добавим или удалим 1 углеродный атом. Таким образом, мы получим два возможных гомолога:
1) 2,4,5,5-триметил-3-этилоктан - гомолог с меньшим количеством углеродных атомов.
2) 2,4,5,5,6-пентаметил-3-этилоктан - гомолог с большим количеством углеродных атомов.
Теперь, касательно изомеров. Чтобы найти изомеры, мы должны переставить или изменить расположение атомов или групп в молекуле.
1) Один из возможных изомеров это 2,3,5,5-тетраметил-4-этилоктан, где атомы метила и этила расположены на других позициях.
2) Другой изомер это 3,4,5,5-тетраметил-2-этилоктан, где также атомы метила и этила расположены по-другому.
Таким образом, мы получаем следующие соединения:
1) 2,4,5,5-триметил-3-этилоктан (гомолог с меньшим количеством углеродных атомов)
2) 2,4,5,5,6-пентаметил-3-этилоктан (гомолог с большим количеством углеродных атомов)
3) 2,3,5,5-тетраметил-4-этилоктан (изомер)
4) 3,4,5,5-тетраметил-2-этилоктан (изомер)
Надеюсь, что ответ был понятен и полезен для вас. Если у вас возникнут еще вопросы - не стесняйтесь задавать!
"Қосылыстың құрамынан суды бөліп алу" деген сұрақта бізге кілтсіз су таңбасының қосылысқа қатысты құрамынан суын бөлу жолын табу қажет.
Суын бөлу әдісін табу үшін екі тәрізді сызу қамтымасын пайдаланамыз: көбіректер пайдалану және бөлшектерге бөлу. Біз суын бөлу үшін бөлшектерге бөлу әдісін қолданамыз.
Көбіректер пайдалану әдісін тауып, салдар мен қосынды формулаларын танысаймыз. Қолдану керек формула: А / Б = C, дегенде А санының Б-ге бөлігі C-ге тең болуы мүмкін.
Сызу бізге Сюзюкнен салдар таңбасын тырнақтап, десіндің көрінісін пайдалану арқылы суын бөлу әдісін қолданбамыз. Қалып: А ÷ Б = С, дегенде А санының Б-ге бөлігіне С десіндің жайсысын ойлап табу қажет.
Сондай-ақ сұрақта, суын бөлу міндетті тапсыруны қалпты жасау үшін бұл қамтылымдарды пайдаланамыз:
1. Қосылыстың санын парасатты мен болшек білімінен анықтаңыз.
2. Сызыңызды >= тырнақтаңыз, жайсысын ойлап табу үшін десіндің бойынша тырнақтап, парасат алу үшін болдырманы коңырауға алыңыз.
3. Алғашқы сан көлемін беріңіз (ең артық сандары болмаса, теріс солумен аяқталып, артық орнында 0-ларды қолданыңыз).
4. Саны ушына көрсеткі см-ды ашықтаңыз.
5. Бөлшек санды мендеумен нәтижеге жетіңіз.
6. Аяқталған нәтиже үшін десі қосыңыз.
7. Саны аяқтаңыз.
Мысалы, 20 см^3 суды 5 теңестірекке бөліп алу қажет болса:
1. Қосылыстың саны - 20 см^3.
2. 20 >= 5, жайсысын ойлап табу үшін /-ты тырнақтап, ойлабыз: 20 / 5.
3. Алғашқы сан көлемі - 2.
4. Көлем үшін см-ды ашықтап: 2 см.
5. Бөлшек санды мендеу мен алғашқы дауыс нәтижеге жетті: 2 см.
6. Дереу үшін десін ашамыз: см^3.
7. Ойланған сан алынып, саны аяқтыңыз: 2 см^3.
Сондай-ақ, суын 5 теңестірекке бөлу арқылы, 20 см^3 суымызды 5-ге бөліп алсақ, бұл 2.0 см^3 теңестірек су шығаратын болады.
Для начала, нам нужно разобраться в том, что такое гомологи и изомеры.
Гомологи - это органические соединения, которые имеют одну и ту же функциональную группу, но отличаются на единицу в молекулярном составе. То есть, каждый гомолог имеет одну и ту же основную структуру, но различается в длине углеродной цепи.
Изомеры - это органические соединения, которые имеют одну и ту же молекулярную формулу, но отличаются по атомному или групповому строению. Изомеры имеют различные свойства и структуру, но одинаковую суммарную формулу.
Теперь, перейдем к задаче. Дано соединение 2,4,5,5-тетраметил-3-этилоктан.
Чтобы составить гомологи, нам нужно увеличить или уменьшить количество углеродных атомов в молекуле. Учитывая, что в нашей молекуле уже присутствуют 8 атомов углерода, добавим или удалим 1 углеродный атом. Таким образом, мы получим два возможных гомолога:
1) 2,4,5,5-триметил-3-этилоктан - гомолог с меньшим количеством углеродных атомов.
2) 2,4,5,5,6-пентаметил-3-этилоктан - гомолог с большим количеством углеродных атомов.
Теперь, касательно изомеров. Чтобы найти изомеры, мы должны переставить или изменить расположение атомов или групп в молекуле.
1) Один из возможных изомеров это 2,3,5,5-тетраметил-4-этилоктан, где атомы метила и этила расположены на других позициях.
2) Другой изомер это 3,4,5,5-тетраметил-2-этилоктан, где также атомы метила и этила расположены по-другому.
Таким образом, мы получаем следующие соединения:
1) 2,4,5,5-триметил-3-этилоктан (гомолог с меньшим количеством углеродных атомов)
2) 2,4,5,5,6-пентаметил-3-этилоктан (гомолог с большим количеством углеродных атомов)
3) 2,3,5,5-тетраметил-4-этилоктан (изомер)
4) 3,4,5,5-тетраметил-2-этилоктан (изомер)
Надеюсь, что ответ был понятен и полезен для вас. Если у вас возникнут еще вопросы - не стесняйтесь задавать!
Суын бөлу әдісін табу үшін екі тәрізді сызу қамтымасын пайдаланамыз: көбіректер пайдалану және бөлшектерге бөлу. Біз суын бөлу үшін бөлшектерге бөлу әдісін қолданамыз.
Көбіректер пайдалану әдісін тауып, салдар мен қосынды формулаларын танысаймыз. Қолдану керек формула: А / Б = C, дегенде А санының Б-ге бөлігі C-ге тең болуы мүмкін.
Сызу бізге Сюзюкнен салдар таңбасын тырнақтап, десіндің көрінісін пайдалану арқылы суын бөлу әдісін қолданбамыз. Қалып: А ÷ Б = С, дегенде А санының Б-ге бөлігіне С десіндің жайсысын ойлап табу қажет.
Сондай-ақ сұрақта, суын бөлу міндетті тапсыруны қалпты жасау үшін бұл қамтылымдарды пайдаланамыз:
1. Қосылыстың санын парасатты мен болшек білімінен анықтаңыз.
2. Сызыңызды >= тырнақтаңыз, жайсысын ойлап табу үшін десіндің бойынша тырнақтап, парасат алу үшін болдырманы коңырауға алыңыз.
3. Алғашқы сан көлемін беріңіз (ең артық сандары болмаса, теріс солумен аяқталып, артық орнында 0-ларды қолданыңыз).
4. Саны ушына көрсеткі см-ды ашықтаңыз.
5. Бөлшек санды мендеумен нәтижеге жетіңіз.
6. Аяқталған нәтиже үшін десі қосыңыз.
7. Саны аяқтаңыз.
Мысалы, 20 см^3 суды 5 теңестірекке бөліп алу қажет болса:
1. Қосылыстың саны - 20 см^3.
2. 20 >= 5, жайсысын ойлап табу үшін /-ты тырнақтап, ойлабыз: 20 / 5.
3. Алғашқы сан көлемі - 2.
4. Көлем үшін см-ды ашықтап: 2 см.
5. Бөлшек санды мендеу мен алғашқы дауыс нәтижеге жетті: 2 см.
6. Дереу үшін десін ашамыз: см^3.
7. Ойланған сан алынып, саны аяқтыңыз: 2 см^3.
Сондай-ақ, суын 5 теңестірекке бөлу арқылы, 20 см^3 суымызды 5-ге бөліп алсақ, бұл 2.0 см^3 теңестірек су шығаратын болады.