Мәтінде берілген ақпараты қолданып, төмендегі сұрақтарға жауап бер. Оқушы микроскоп арқылы өсімдік жапырағының көлденең кесіндісі берілген микропрепаратты қолданып, зерттеу жүргізді. Ол бір-біріне тығыз жанасып, қатар орналасқан жасушалар тобы мен пішіндері бірдей емес, бос жатқан жасуша тобын көрді. Сонымен бірге бұл жасушалардың құрамында жасыл түйіршіктердің бар екенін анықтады.
1. Оқушы өсімдіктің қай ұлпасына зерттеу жасады?
2. Жасушадағы жасыл түйіршікті анықта.
3. Бір-біріне тығыз жанасқан жасушалардан тұратын ұлпа.
2) Массы элементов в соединении относятся как массовые доли делённые на атомную массу:
Na : S : O = 29,1/23 : 40,5/32 : 30,4/16 = 1,27 : 1,27 : 1,9...
Для округления до целых чисел делим на меньшее из этих чисел, то есть на 1,27: Na : S : O = 1 : 1 : 1,5...
Так как 1,5 не целое число, умножаем на два: Na : S : O = 2 : 2 : 3... Соответственно, формула соединения: Na2S2O3 (тиосульфат натрия).
3) 150 л - 100%
х л - 94%
Из пропорции х = 150*94/100 = 141 л.
Соответвественно, в этой смеси V (O2) = 150 - 141 = 9 л.
4) m1 = 120 * 0,1 = 12 г (масса соли в растворе)
m2 = 12 + 12 = 24 г (масса всей соли)
m3 = 120 + 12 = 132 г (общая масса всего раствора)
ω = 24 / 132 * 100% = 18,2% (концентрация соли в растворе)
2. Не берите вещества больше, чем сказано в работе. Если взяли больше, высыпать из пробирки обратно в баночку стого запрещено.
3. После забора веществ из баночки, её необходимо сразу же закрыть крышкой. ( Пробки открываемых склянок ставьте на стол только тем концом, который не входит в горлышко склянки.
4. Рассыпанное вещество руками не собираем, говорим об этом руководителю работы.
Ну надеюсь про то, что пробовать на вкус, брать руками запрещено, Вы знаете.