1. Що наказала вчителька із оповідання Г. Тютюнника «Дивак» намалювати дітям?
2. Як називали хлопця діти?
3. Яку пору року описано в творі?
4. Яким птахом милувався хлопець, ідучи до
школи?
5. Що любить робити Олесь?
6. Як до хлопця відносились однолітки?
7. Із ким уявно розмовляв Олесь на кризі?
8. Що намалював хлопчик попри завдання
вчительки малювання?
9. Куди хлопець гайнув під час уроку?
10. Як ти ставишся до вчинку Олеся на уроці
малювання?
Объяснение:
Олар халық қолдауына ие болды да болмады да . Негізгі көп жағдайда ие болмады. Себебы ол кезде тек шектеулі адамдар ұлттық-рибералды бағытты түсіне бермейтін . Халық тек қарулы күрес жолдарымен жеңуге болады деп ойлады. Бұған дəлел торғай,жетісу, Ақмола облыстары дағы көтерілісте бəрі қарулы күштер арқылы қырып жою көп болды. Ешкім бейбіт келісімге қарамады да. Айтылған мəселе бойынша халықтың басым көбі қарулы күштер бағытын таңдады,сондықтан алаш партиясын қолдады деген қорытынды жасай алмаймын.
1. Имение родителей Васильевка.
2. Полтавское уездное училищеи нежинская гимназия.
3. 1830 год - первая повесть "Басаврюк".
4. Дружба с Пушкиным, Жуковским.
5. 1832 год - "Вечера на хуторе близ Диканьки".
6.1834 год - адъюнкт-профессора Санкт-Петербургского университета.
7.1835 год - сборник повестей "Миргород" и знаменитый "Ревизор".
8. Швейцария, Париж, Рим.
9.1841-1842 годы - возвращение в Россию, выход в свет первого тома "Мертвых душ".
10. 1847 год - "Выбранные места из переписки с друзьями". Критика Белинского.
11. 1848 год -Религиозно-мистические настроения.
12. 11 февраля 1852 года - уничтожение второго тома "Мертвых душ".
13. 21 февраля 1852 года.
Объяснение: