1) сэнс назвы непауторная вясна 2)як складываются взаимаадносины пятра и сашы
3)хто таки лялькевич и як да яго ставицца петр
4)якия чалавечыския рысы привабливаюць вас у пятры и машы
5)ци хочели бы вы каб у вашей семьи были такие взаимаадносины , якия были памид сашей и петром
Калі ён адмовіўся ад маці, яна ў слязах стаяла і не ведала, куды ісці. Прайшлі гады. Яе не стала. На пахаванні не было яе сына Лаўрука. У яго з'явіліся дзеці. Яны ўвесь час пыталі, чаму ў іх толькі адна бабуля, на што Лаўрук смяяўся і нічога не адказваў. Прайшло шмат гадоў. Дзеці Лаўрука выраслі і пісалі яму ўсё радзей і радзей, а потым зусім забыліся пра яго. У Лаўрука памерла жонка, і ён застаўся зусім адзін. І тады ён успомніў, як ён адмовіўся ад маці, як ёй было дрэнна пасля яго адмовы ... У хуткім часе не стала і яго, і на развітанне да яго дзеці не прыйшлі.
Определить границы эпизода2, дать ему название.
Охарактеризовать событие, лежащее в основе эпизода.
Назвать основных (или единственных) участников эпизода и коротко пояснить:
кто они?
каково их место в системе персонажей (главные, заглавные, второстепенные, внесценические)?
Раскрыть особенности начала эпизода (соответственно, и финала).
Сформулировать вопрос, проблему, находящуюся в центре внимания:
автора;
персонажей, особенно если это эпизод-диалог.
Выявить и охарактеризовать противоречие (иначе говоря, миниконфликт), лежащее в основе эпизода.