3. Тапсырма: Тест намысы 1. 1906-1907 жылдарда летние уметні казактардан тартып алан жер калем
А) 6 етностигне
В 7 ти се стича
С т десетина
719 ты оста
E 20 DEMO
2 1901-1905 жылдары салынан темір жол
Орынбор —Голаячун
B Coup
СРизан-Орал
Турксіб
E Opal EMO
Канды жексенон ден елення авторы
BA Болорсунок
Серваларни
Ромрон
E Mahya Ayrim Kosmetilapты
4. Кайраткер мен оның тарихқа қосқан үлесін сәйкестендіріңіз:
ДиДомана
2 м Контейны
Маматов
А 1904 ж. Зайсан уезінде Надеждинск кен қап орнында жұмысшылардын ереулин баскараан
В Каркаралы петициясынын бир касасын орыс тілан аударып, һикі істер министрінің аяғына жіберсем
Следж кантарос патина уметнія карусы ниер е ныккан жумысымы атрла оқ атып, кырын жонкаачы
раты Канды жексенбі» атты апен жаран
DI Мемлекеттік анын таратылуына қарсылық ретінде қабылданган Выборг уместна кат Койдан
1). экспозиция
В школу приехал фотограф.
2). завязка
Фотографу ищут дом для ночлега.
3). развитие действия
Ребята взволнованы предстоящим фотографированием. Главный герой заболевает и не может идти фотографироваться.
4). кульминация
Учитель приносит фотографию болеющему мальчику. На фотографии дом, построенный дедом мальчика для своей семьи. В этом доме теперь располагалась школа. На фоне школы расположились ребятишки, но главного героя среди них нет.
5). развязка
Этот снимок, сделанный на фоне родового, разоренного гнезда, - история народа.