7. Найкращий друг і порадник дівчинки з твору.
8. Предмет, з якого ми дізнаємося про частину подій з педагогічної
практики Маргарити Семенівни.
9. Те, що Маргарита Семенівна по учнів скласти.
10. Захід, яким вчителька збиралась завершити навчальний рік.
11. Хлопчик, у якого була закохана головна героїня.
12. Чудовисько, яке потрібно було
побороти в пащеці Дракона.
13. Хлопчик, через якого в 4А
розпочалися непорозуміння.
14. Вчитель давала свободу вибору учням,
організувавши "вільне "
15. Що використали хлопці в якості
"живої води" для Марсем?
16. Як звали чоловіка, від якого Марсем
дізналася про те, коли відпочивають ангели?
Лермонтов на смерть Пушкина откликнулся не только стихотворением "Смерть поэта" ,но и п оэмой,о которой мы говорим .Поэт отправил читателя в эпоху - давнюю ,во времена И.Грозного .Но многие поняли скрытый намёк .
Ведь Степан Калашников вышел на честный бой против царского опричника .надругавшегося над его женой .Честь для дворянина была превыше всего .А опричники - любимцы царя ,позволяли себе многое ,так как оставались безнаказанными .Царь их покрывал .Но в честном бою ,кулачном бою ,высшие силы были на стороне человека ,отстаивающего своё человеческое достоинство и честь семьи .Поэтому Калашников одержал победу .Но убийство должно быть наказано .Калашникова казнили .Однако , весь народ чтит его память ,
Конечно же ,поэма заставляет задуматься о правах человека в тоталитарном государстве .
Это актуально и сегодня .