Условно стихотворение можно разделить на две части. В первой части автор описывает дачный поселок со всеми его навевающими тоску и безнадежность видами. Во второй – размышления лирического героя и образ Прекрасной Незнакомки.
Охарактеризовать атмосферу дачного поселка можно как бездуховную, обыденную, тоскливую. Несмотря на то что его жители вроде бы и развлекаются, но в то же время их развлечения не вызывают никаких положительных эмоций и интереса ни у автора, ни у лирического героя стихотворения. Автор подчеркивает:
А в небе, ко всему приученный Бессмысленно кривится диск
что такое положение вещей наскучило даже вездесущему солнцу.
Лирический герой испытывает явное отвращение ко всему, что происходит вокруг. Он пытается залить свою тоску и одиночество. Он утратил веру в красоту, в духовность, в добро. Окружающий его пейзаж невыносимо давит на нежную натуру. Герой страдает от одиночества, но при этом не желает его скрашивать в толпе пьянчуг.
И вот находясь в таком упадочном состоянии духа, лирический герой видит её – Прекрасную Незнакомку, окутанную туманом таинственности, но он и не пытается развеять эту тайну. Во всей этой тоскливой повседневности она становится символом красоты, романтики, высоких чувств. Меняется душа героя, меняется стих. На смену резким рифмам приходит мелодичность. Невозможно сказать кем на самом деле является Незнакомка, возможно, это просто женщина, но из-за огромного контраста с общим пейзажем, она становится идеалом женственности и красоты, символом того чего так не хватает миру и герою – любви, духовности, красоты, романтики.
Испытывая все эти глубокие чувства, лирический герой понимает, что для него не все потеряно, что еще есть шанс вырваться из этой рутины, что только он может ее разрушить для себя. В этом его путь и его миссия.
Па словах Гейнэ: — «Кожны чалавек — гэта свет, які з ім нараджаецца і з ім памірае.Мне хацелася б пагодзіцца з аўтарам дадзеных слоў, але давайце для пачатку разбярэмся чаму я лічу менавіта так.
«Чалавек — гэта свет … » — Я лічу — гэта даволі правільны бок, і нават хачу сказаць — што іншага вызначэння у прынцыпе будзе недастаткова.
У нашай галаве, думкі, фразы, фантазія і многае іншае — мы адрознім ад усіх, мы жывем па свойму — а значыць мы з’яўляемся нечым большым чым проста чалавек.
Але ўсё — ж давайце звернем увагу на слова свет, і на нашы агульныя жаданні.
Кожны чалавек — неабсяжны і неапісальны, у кагосьці вечная вайна, у кагосьці вечны рай, а ў некаторых пераменна.
Як толькі мы сустракаем новага чалавека, мы яшчэ не прывыклі жыць — сумяшчаючы светы пачуццяў і жаданняў.
І стараемся найбольш моцна выцясняць з свайго свету, тыя пачуцці, і тыя жаданні якія перашкаджаюць нам быць побач з тым ці з іншым чалавекам.
За ўсё жыццё мы бачым і сустракаем сотні і мільёны людзей, бачым па тэлевізары, чуем пра людзей — а значыць мы з’яўляемся часткай — чыіх то светаў — а значыць ставімся да іх хай ўскосна і аказваем ўплыў, імкненне, або можа незадаволенасць — а значыць кожнае жыццё, кожны чалавек з’яўляецца чымсьці агульным ад агульнага свету.
Але, мне здаецца нельга сказаць што хавае сусветная гісторыя …
Толькі частка, сусветнай гісторыі — хай малазначныя, хай зусім маленечкая частка але частку.
Адзіна што хочацца дадаць напрыканцы:
У кожнага чалавека ёсць унутраны свет, і знешні які мы імкнёмся і толькі зрэдку мяняем.
Да таго — ж калі, паглядзець на чалавека з біялагічнай боку — можна доўгі час здзіўляцца …
Самае галоўнае — пачуцці якія мы адчуваем, страх, каханне, радасць, смутак, туга — неапісальныя рэчы — якія ствараюцца ў імгненне, і бурацца ў імгненне — якія часам здаюцца бясконцымі, і насычанымі чымсьці несьмяротнае і пагашаць.
Таму чалавек — не што іншае — як цэлы свет , які нам здаецца часам вядомым .
Мы за секунды раімся самі з сабой і прымаем рашэнне — калі яно трэба ў гэтую ж секунду, але ж хтосьці нам падказвае .
А значыць у нашым целе мы не адны — хоць бы таму што мы часам спрачаемся самі з сабой.
Калі б мы былі адзіныя ў сваім целе і былі б толькі чалавекам — мы б ні калі не спрачаліся, і жылі хутчэй за ўсё — як робаты.
Якія створаны толькі рухацца і выконваць зададзеныя кімсьці дзеянні.
Условно стихотворение можно разделить на две части. В первой части автор описывает дачный поселок со всеми его навевающими тоску и безнадежность видами. Во второй – размышления лирического героя и образ Прекрасной Незнакомки.
Охарактеризовать атмосферу дачного поселка можно как бездуховную, обыденную, тоскливую. Несмотря на то что его жители вроде бы и развлекаются, но в то же время их развлечения не вызывают никаких положительных эмоций и интереса ни у автора, ни у лирического героя стихотворения. Автор подчеркивает:
А в небе, ко всему приученныйБессмысленно кривится диск
что такое положение вещей наскучило даже вездесущему солнцу.
Лирический герой испытывает явное отвращение ко всему, что происходит вокруг. Он пытается залить свою тоску и одиночество. Он утратил веру в красоту, в духовность, в добро. Окружающий его пейзаж невыносимо давит на нежную натуру. Герой страдает от одиночества, но при этом не желает его скрашивать в толпе пьянчуг.
И вот находясь в таком упадочном состоянии духа, лирический герой видит её – Прекрасную Незнакомку, окутанную туманом таинственности, но он и не пытается развеять эту тайну. Во всей этой тоскливой повседневности она становится символом красоты, романтики, высоких чувств. Меняется душа героя, меняется стих. На смену резким рифмам приходит мелодичность. Невозможно сказать кем на самом деле является Незнакомка, возможно, это просто женщина, но из-за огромного контраста с общим пейзажем, она становится идеалом женственности и красоты, символом того чего так не хватает миру и герою – любви, духовности, красоты, романтики.
Испытывая все эти глубокие чувства, лирический герой понимает, что для него не все потеряно, что еще есть шанс вырваться из этой рутины, что только он может ее разрушить для себя. В этом его путь и его миссия.
Па словах Гейнэ: — «Кожны чалавек — гэта свет, які з ім нараджаецца і з ім памірае.Мне хацелася б пагодзіцца з аўтарам дадзеных слоў, але давайце для пачатку разбярэмся чаму я лічу менавіта так.
«Чалавек — гэта свет … » — Я лічу — гэта даволі правільны бок, і нават хачу сказаць — што іншага вызначэння у прынцыпе будзе недастаткова.
У нашай галаве, думкі, фразы, фантазія і многае іншае — мы адрознім ад усіх, мы жывем па свойму — а значыць мы з’яўляемся нечым большым чым проста чалавек.
Але ўсё — ж давайце звернем увагу на слова свет, і на нашы агульныя жаданні.
Кожны чалавек — неабсяжны і неапісальны, у кагосьці вечная вайна, у кагосьці вечны рай, а ў некаторых пераменна.
Як толькі мы сустракаем новага чалавека, мы яшчэ не прывыклі жыць — сумяшчаючы светы пачуццяў і жаданняў.
І стараемся найбольш моцна выцясняць з свайго свету, тыя пачуцці, і тыя жаданні якія перашкаджаюць нам быць побач з тым ці з іншым чалавекам.
За ўсё жыццё мы бачым і сустракаем сотні і мільёны людзей, бачым па тэлевізары, чуем пра людзей — а значыць мы з’яўляемся часткай — чыіх то светаў — а значыць ставімся да іх хай ўскосна і аказваем ўплыў, імкненне, або можа незадаволенасць — а значыць кожнае жыццё, кожны чалавек з’яўляецца чымсьці агульным ад агульнага свету.
Але, мне здаецца нельга сказаць што хавае сусветная гісторыя …
Толькі частка, сусветнай гісторыі — хай малазначныя, хай зусім маленечкая частка але частку.
Адзіна што хочацца дадаць напрыканцы:
У кожнага чалавека ёсць унутраны свет, і знешні які мы імкнёмся і толькі зрэдку мяняем.
Да таго — ж калі, паглядзець на чалавека з біялагічнай боку — можна доўгі час здзіўляцца …
Самае галоўнае — пачуцці якія мы адчуваем, страх, каханне, радасць, смутак, туга — неапісальныя рэчы — якія ствараюцца ў імгненне, і бурацца ў імгненне — якія часам здаюцца бясконцымі, і насычанымі чымсьці несьмяротнае і пагашаць.
Таму чалавек — не што іншае — як цэлы свет , які нам здаецца часам вядомым .
Мы за секунды раімся самі з сабой і прымаем рашэнне — калі яно трэба ў гэтую ж секунду, але ж хтосьці нам падказвае .
А значыць у нашым целе мы не адны — хоць бы таму што мы часам спрачаемся самі з сабой.
Калі б мы былі адзіныя ў сваім целе і былі б толькі чалавекам — мы б ні калі не спрачаліся, і жылі хутчэй за ўсё — як робаты.
Якія створаны толькі рухацца і выконваць зададзеныя кімсьці дзеянні.
Объяснение: