отец игоря уехал в командировку, мама отправилась за покупками. оставшись дома, мальчик не знает чем ему заняться. он берет у кухарки тесто и лепит бюст гоголя. мальчик ставит слепленную фигурку на солнце, чтобы она высохла, но приходит индюк и съедает её. увидев корову, пасущуюся на лужке, мальчик подумал, что с ней поиграть также не удастся.
и тут игорь вспоминает, что на пристани стоит лодка, привязанная цепочкой. он знает, что одному кататься запрещено, однако решает поиграть в ней. забравшись в лодку, он сильно раскачал её. цепочка оборвалась. налетел легкий ветерок и стал уносить мальчика в лодке к тенистому островку.
прибившись к берегу игорь выбрался из лодки и осмотрел остров. он увидел будку и испуганных кроликов, которых садовник. вернувшись, он обнаружил, что лодка уплыла, он забыл привязать её.
присев на пень, мальчик стал думать о доме и решил не плакать, ведь скоро вернуться родители и обязательно найдут его. на воде он увидел крысу, стремительно плывущую к берегу. он вспомнил, как садовник рассказывал, что крысы приплывают душить кроликов. игорь взял камень, и бросил в нее и она поплыла обратно.
мальчик подумал, что робинзоном быть сложно и решил придумывать план спасения. он , что у него нет ружья, выстрелив из него он бы подал сигнал о бедствии.
а если бы над прудом пролетал аэроплан, он бы крикнул летчику, что он голоден и хочет домой.так в раздумьях, мальчик согревшись, уснул. приснился ему огромный крокодил, который хочет его съесть. проснулся игорь от взволнованного лая, он увидел черного лохматого пуделя на берегу пруда. это была собака садовника. мальчик начал махать и звать пуделя. собака не раздумывая плюхнулась в воду и поплыла к острову. приплыв, бросился к игорю, забрызгал его водой и облизал уши и нос
У камедыі Кандрат Крапіва (К.К.) ставіць і вырашае праблему духоўнага выпрамлення і аднаўлення чалавека ва ўмовах сацыяльнага грамадства на вобразе Тулягі. Драматург паказвае, што Туляга - чалавек крыштальнай сумленнасці, але вялікі баязлівец. Калі Гарлахвацкі перыядычна запалохваючы і шантажыруючы, спрабуе схіліць на несумленны шлях Тулягу, ен адважваецца заўважыць нахабніку, што пісаць навуковую працу для іншых - учынак несумленны, дрэнны. І няхай сабе пярэчанне Тулягі вельмі нясмелае, але сам факт, што да смерці запалоханы чалавек усе ж адважваецца на гэта, з'яўляецца сведчаннем яго высакароднасці, маральнай чысціні. Бессаромнасць Гарлахвацкага вельмі ўзрушыла і абурыла Тулягу, але ен пакуль што не адважваецца каму-небудзь расказаць усе, бо не ўпэўнены ў сваей праваце. К. знарок ставіць Тулягу у недарэчныя, смешныя сітуацыі, каб найбольш моцна ўдарыць па баязлівасці Тулягі. Туляга лічыць свае становішча трагічным, з якога няма выйсця, і траціць спакой і сон. Гэта ўсе можна прасачыць у сцэне, дзе Туляга з рознымі агаворкамі расказвае Левановічу пра ўсе свае няшчасці. Адчуўшы сяброўскую падтрымку Веры, Чарнавуса і іншых супрацоўнікаў інстытута, Туляга пачынае разумець безпадстаўнасць свайго страху. Ен узяўся пісаць для Гарлахвацкага працу пад выглядам таго бездапаможнага запалоханага Тулягі, якім дырэктар яго бачыў. Але пры гэтым думае: "Цяпер жа я табе напішу навуковую працу! Насмяяўся ты з мяне, абняславіў перад людзьмі, пасмяюся ж і я з цябе". У яго нараджаецца вялікі гнеў да прайдзісвета, нахабніка і кар'ерыста, рашучасць абавязкова яго выкрыць, адпомсціць за тое зняважанне, крыўду, якія цярпеў Туляга ад дырэктара. У канцы п'есы адбываецца духоўнае аднаўленне і перараджэнне Тулягі, яго радасць, гордасць ад здзейсненага і поўнае выкрыцце невуцтва Гарлахвацкага. Туляга канчаткова пераадольвае сваю безгрунтоўную баязлівасць і становіцца нармальным чалавекам, гатовым змагацца з такімі людзьмі, як Гарлахвацкі.
Нямала паздзекваўся Гарлахв. з Тулягі і іншых вучоных. Цяпер яны смяюцца з Гарлахвацкага апошнімі. У гэтым сэнс назвы твора.
ответ:
отец игоря уехал в командировку, мама отправилась за покупками. оставшись дома, мальчик не знает чем ему заняться. он берет у кухарки тесто и лепит бюст гоголя. мальчик ставит слепленную фигурку на солнце, чтобы она высохла, но приходит индюк и съедает её. увидев корову, пасущуюся на лужке, мальчик подумал, что с ней поиграть также не удастся.
и тут игорь вспоминает, что на пристани стоит лодка, привязанная цепочкой. он знает, что одному кататься запрещено, однако решает поиграть в ней. забравшись в лодку, он сильно раскачал её. цепочка оборвалась. налетел легкий ветерок и стал уносить мальчика в лодке к тенистому островку.
прибившись к берегу игорь выбрался из лодки и осмотрел остров. он увидел будку и испуганных кроликов, которых садовник. вернувшись, он обнаружил, что лодка уплыла, он забыл привязать её.
присев на пень, мальчик стал думать о доме и решил не плакать, ведь скоро вернуться родители и обязательно найдут его. на воде он увидел крысу, стремительно плывущую к берегу. он вспомнил, как садовник рассказывал, что крысы приплывают душить кроликов. игорь взял камень, и бросил в нее и она поплыла обратно.
мальчик подумал, что робинзоном быть сложно и решил придумывать план спасения. он , что у него нет ружья, выстрелив из него он бы подал сигнал о бедствии.
а если бы над прудом пролетал аэроплан, он бы крикнул летчику, что он голоден и хочет домой.так в раздумьях, мальчик согревшись, уснул. приснился ему огромный крокодил, который хочет его съесть. проснулся игорь от взволнованного лая, он увидел черного лохматого пуделя на берегу пруда. это была собака садовника. мальчик начал махать и звать пуделя. собака не раздумывая плюхнулась в воду и поплыла к острову. приплыв, бросился к игорю, забрызгал его водой и облизал уши и нос
источник: chitatelskij-dnevnik.ru
Нямала паздзекваўся Гарлахв. з Тулягі і іншых вучоных. Цяпер яны смяюцца з Гарлахвацкага апошнімі. У гэтым сэнс назвы твора.