Образ Джорджа Плейтена яскраво виявляється в зіставленні з іншим персонажем Плейтен і Тревіліян були однолітками. Вони разом жили на планеті Земля, спілкувалися, брали участь у дитячих розвагах, товаришували. Проте іхні батьки посідали різне місце в «диференційованому» суспільстві майбутнього. Батько Джорджа був трубоукладачем, а Тревіліян-старший був металургом на іншій планеті. Коли він повернувся на Землю, то мав вищий соціальний статус за своїх сусідів. Однак Джордж любив свого батька, вступив у бійку, захищаючи його ім'я. Тревіліян хотів наслідувати свого батька, але лише для того, щоб посісти вище місце в суспільстві. Джордж хотів бути програмістом, змалку відчувши потяг до знань. Для нього не мав значення матеріальний чи соціальний розрахунок, як для Тревіліяна, котрий хотів стати металургом, щоб потрапити на іншу планету-Новію.Однак мрії героїв не здійснилися. Тревіліян, який отримав знання за до старого апарата, відстав від інших. Оскільки він і гадки не мав про те, що можна самостійнощось прочитати, удосконалитися, то цілком зрозуміло, що він ніколи не досягне своеї мети. На відміну від нього, Джордж, котрого відправили в «інтернат для недоумків», не змирився зі своею долею. Він ще більше переконався у своему покликанні, а головне— збагнув, шщо людина має навчитися сама добувати знання, самостійно мислити: лише так можна керувати новітніми машинами й самим ходом технічного прогресу, а не залежати від них. Автор протиставляє не лише ставлення героїв до знань, освіти, але іхні моральні якості. Джордж Плейтен був людяним, морально стійким. Він хвилювався за своїх батьків, боявся осоромити іх. Він мав не лише талант, а й почуття гідності, внутрішньої свободи, цілеспрямованість. Тревіліян із дитинства звик, щоб за нього все вирішували інші. Він обрав найлегший шлях у житті, дбаючи лише про матеріальні блага та свій соцальний статус. Його воля повністю підкорена панівній системі. Він здатний на зраду колишнього товариша, відчувши, що той не такий, як усі.
Образ Грея из «Алых парусов» неоднозначен и необычен. Мальчик родился и вырос в знатной богатой семье. Но среди фамильных ценностей и оков этикета ему жутко неуютно и скучно. Он стремится на природу, а там уже, как и Ассоль, создает свой сказочный мир, полный приключений и загадок. Он не находит места в мире взрослых, пока однажды не увидит картину с кораблем и капитаном. С этого момента мальчик всей душою стремиться к морю, изучая его в старинных пыльных книгах старой библиотеки.
"Отец и мать Грэя были надменные невольники своего положения, богатства и законов того общества, по отношению к которому могли говорить «мы». Часть их души, занятая галереей предков, мало достойна изображения, другая часть — воображаемое продолжение галереи — начиналась маленьким Грэем, обреченным по известному, заранее составленному плану прожить жизнь и умереть так, чтобы его портрет мог быть повешен на стене без ущерба фамильной чести. В этом плане была допущена небольшая ошибка: Артур Грэй родился с живой душой, совершенно несклонной продолжать линию фамильного начертания."
Больше всего мне запомнились два эпизода, первый - маленькая Ассоль общается с собирателем сказок, который говорил очень загадочно. В предсказания этого человека мне не верилось, и, наверное, поэтому их разговор врезался мне в память.
Второй эпизод, который произвёл на меня впечатление - это влюблённый Грэй на корабле с алыми парусами, спешащий к своей возлюбленной. Этот волнующий момент не оставит равнодушным ни одного читателя, наверное, каждый, кто читал "Алые паруса" в детстве, переживал за парня и девушку.
Образ Грея из «Алых парусов» неоднозначен и необычен. Мальчик родился и вырос в знатной богатой семье. Но среди фамильных ценностей и оков этикета ему жутко неуютно и скучно. Он стремится на природу, а там уже, как и Ассоль, создает свой сказочный мир, полный приключений и загадок. Он не находит места в мире взрослых, пока однажды не увидит картину с кораблем и капитаном. С этого момента мальчик всей душою стремиться к морю, изучая его в старинных пыльных книгах старой библиотеки.
"Отец и мать Грэя были надменные невольники своего положения, богатства и законов того общества, по отношению к которому могли говорить «мы». Часть их души, занятая галереей предков, мало достойна изображения, другая часть — воображаемое продолжение галереи — начиналась маленьким Грэем, обреченным по известному, заранее составленному плану прожить жизнь и умереть так, чтобы его портрет мог быть повешен на стене без ущерба фамильной чести. В этом плане была допущена небольшая ошибка: Артур Грэй родился с живой душой, совершенно несклонной продолжать линию фамильного начертания."
Больше всего мне запомнились два эпизода, первый - маленькая Ассоль общается с собирателем сказок, который говорил очень загадочно. В предсказания этого человека мне не верилось, и, наверное, поэтому их разговор врезался мне в память.
Второй эпизод, который произвёл на меня впечатление - это влюблённый Грэй на корабле с алыми парусами, спешащий к своей возлюбленной. Этот волнующий момент не оставит равнодушным ни одного читателя, наверное, каждый, кто читал "Алые паруса" в детстве, переживал за парня и девушку.
Объяснение: