ЛІТЕРАТУРНИЙ ДИКТАНТ
Р.БАХ. «ЧАЙКА ДЖОНАТАН ЛІВІНГСТОН»
1. Салліван – це …
2. Рай, на думку Ч’яна, це …
3. Джонатан Лівінгстон по Ч’яна про …
4. Ч’ян хотів навчити Джонатана Лівінгстона пізнавати через політ (що?) …
5. Навчаючись у новій зграї, Джонатан Лівінгстон найбільше прагнув (чого?)
6. Мартину, який не міг поворушити крилом, Джонатан Лівінгстон сказав, що у нього є …
7. Вчення Джонатана Лівінгстона про свободу й політ у довгих місіонерських мандрівках до всіх зграй ширили (хто?) …
8. З роками уроки змінилися, бо високу поезію прольотів замініло (що?)
9. Символом Джонатанового вчення став …
10. Через двісті років усі елементи Джонатанового вчення вилучили з повсякденних тренувань, проголосивши, що вони …
11. Ч’ян - це …
12. Салліван і мартини дотримуються правила (якого?) …
13. Ч’ян хотів навчити літати Джонатана Лівінгстона (куди?) …
14. Останніми словами Ч’яна (поки він не щез) були …
15. Учні Джонатана Лівінгстона не хотіли повертатися до зграї, бо …
16. З роками птахів, які вчилися літати, ставало дедалі менше, бо …
17. Коли мартин Флетчер Лінд зник у досконалості свого польоту, інші мартини вирішили, що …
18. Символом статусу найзабезпеченішіх птахів стали …
19. «Краще взагалі не існувати, ніж існувати, як водорість, без мети чи радості» - ці слова належать мартину …
20. Мартини, які пішли за Джонатаном, убили дух польоту (чим?) …
1)Основные черты акмеизма как литературного направления
декларация разрыва с символизмом
декларация разрыва с с предшественниками
декларация разрыва с с предшественникамиотказ от символа как единственного поэтического воздействия
декларация разрыва с с предшественникамиотказ от символа как единственного поэтического воздействия«самоценность каждого явления» в творчестве
декларация разрыва с с предшественникамиотказ от символа как единственного поэтического воздействия«самоценность каждого явления» в творчествеотрицание мистического
декларация разрыва с с предшественникамиотказ от символа как единственного поэтического воздействия«самоценность каждого явления» в творчествеотрицание мистическогокраеугольный камень акмеизма – имена Шекспира. Рабле, Ф.Вийона, Т.Готье, а также поэзию И.Анненского
декларация разрыва с с предшественникамиотказ от символа как единственного поэтического воздействия«самоценность каждого явления» в творчествеотрицание мистическогокраеугольный камень акмеизма – имена Шекспира. Рабле, Ф.Вийона, Т.Готье, а также поэзию И.Анненскогосоединение в творчестве внутреннего мира человека с «мудрой физиологичностью»
декларация разрыва с с предшественникамиотказ от символа как единственного поэтического воздействия«самоценность каждого явления» в творчествеотрицание мистическогокраеугольный камень акмеизма – имена Шекспира. Рабле, Ф.Вийона, Т.Готье, а также поэзию И.Анненскогосоединение в творчестве внутреннего мира человека с «мудрой физиологичностью»«одежда безупречных форм» (Н.Гумилев).
2)1889
3)«Вечер» — дебютный сборник Анны Ахматовой, опубликованный в марте 1912 года тиражом в 300 экземпляров в издательстве «Цех поэтов».
Август 1863 года. Рота солдат под началом капитанов Пора-Леоновича и Горова в версте от Могилёва охраняет от повстанцев единственный паром через Днепр. Одновременно с началом сильной грозы, повлекшей за собой разлив реки, из города прибывает женщина, для которой переправиться на другой берег – вопрос жизни и смерти её мужа, приговорённого к казни. При себе у неё приказ о помиловании, который необходимо доставить раньше, чем приговор приведут в исполнение. Но капитан Пора-Леонович разрешения на переправу давать не спешит...