Рамантызм – надзвычай важны этап у развіцці культуры, гэта сапраўдная рэвалюцыя ў мастацтве, не толькі ў літаратуры. рамантыкі падпарадкавалі сабе тэатр, жывапіс, музыку, філасофію, многія гуманітарныя навукі. а ў літаратуры тэмп развіцця надзвычай паскорыўся, новыя плыні і напрамкі ўзнікалі і развіваліся нават за месяцы. як ні ў адну іншую эпоху, літаратура рамантызму звязана з філасофіяй. рамантыкі сцвярджалі веру ў панаванне духоўнага пачатку ў жыцці, падпарадкаванне матэрыі духу. адным з выдатных пісьменнікаў-рамантыкаў быў ян баршчэўскі. вяршыняй творчасці пісьменніка стала кніга "шляхціц завальня, або беларусь у фантастычных апавяданнях". яна складаецца з чатырнаццаці апавяданняў міфалагічна-фальклорнага зместу, сюжэты якіх аповеды падарожнікаў у доме шляхціца завальні падчас доўгіх зімовых вечароў. усе апавяданні глыбока павучальныя і ў той жа час займальныя. найбольш цікавыя апавяданні "плачка" і "сын буры". "плачка" - адно з самых незвычайных апавяданняў кнігі. у гэтай гісторыі апісваецца незвычайная прыгожая кабета, якая з'яўляецца ў пакінутых , у пустых касцёлах і на руінах. на яе вачах заўсёды блішчэлі слёзы, з-за таго людзі называлі яе плачкай. вобраз плачкі сымвалізуе, што ў чалавека на першым месце павінны быць не матэрыальныя, а духоўныя каштоўнасці. яна плача, бо іх, каштоўнасці, не бачаць, не разумеюць, ганяюцца за ўяўным, несапраўдным. у апавяданні "сын буры" сляпы францішак расказвае пра сваю сустрэчу з дзіўным пілігрымам, які назваў сябе сынам буры. у час буры гэты чалавек не хаваўся ад дажджу і ветру. сын буры расказаў, як некалі каля беднай хаціны сваіх бацькоў спаткаў плачку, апранутую ў сукенку вясёлкавых колераў і з кветкамі на галаве. плачка паказала юнаку далёкі свет, над якім пад аблакамі кружылі арлы. хлопе вырашыў пабачыць, што дзеецца на свеце, і з таго часу блукае па зямлі. сын буры - чалавек, апантаны вечнай прагай творчасці, пошуку ісціны, пазнання, дзеяння. вобразы плачкі і сына буры арыгінальны і не сустракаюцца ў іншых славянскіх літаратурах. кніга "шляхціц завальня" ўздымае перш за ўсё маральна-этычныя праблемы. але паўстаюць яны ў цікавых міфалагічных вобразах.
1) Базаров – человек твердых демократических убеждений. Павел Петрович не имеет каких-либо убеждений, они заменились привычками, которыми он дорожит. он по привычке толкует о правах и обязанностях аристократии и по привычке доказывает в спорах необходимость «принципов».
2)Евгений Базаров считал себя нигилистом, отрицающим все общепринятые нормы и авторитеты. Нигилизм не позволял Базарову верить в любовь, он отрицает ее.
Главный герой называл любовь белибердой и непростительной дурью. Базаров не верил в то, что между мужчиной и женщиной есть духовная связь, все отношения нигилист объясняет физиологией.
3)Базаров он не склоняется ни перед какими авторитетами. Он сплеча отрицает вещи, которых не знает или не понимает; Поэзия, по его мнению, ерунда; Читать Пушкина-потерянное время; заниматься музыкой-смешно; наслаждаться природой нелепо.
То, что восторженные люди называют идеалом, для Базарова не существует, он все это называет романтизмом, а иногда и вздором.
4)Первый пейзаж в романе Отцы и дети — во время поездки Аркадия, Базарова и Николая Петровича в Марьино — несет на себе определенную социальную нагрузку. Он не только вводит читателя в суть дел в имении Кирсановых. Этот пейзаж также исторически конкретен с нескольких фраз Тургенев смог изобразить все проблемы России в эпоху перед отменой крепостного права в 1861 году. Как нарочно, мужички встречались все обтерханные, на плохих клячонках исхудалые, шершавые, словно обглоданные, коровы жадно щипали траву по канавам.
5)затрудняюсь ответить ... ЛАЙКНИ И ПОДПИШИСЬ ЕСЛИ
Объяснение:
1) Базаров – человек твердых демократических убеждений. Павел Петрович не имеет каких-либо убеждений, они заменились привычками, которыми он дорожит. он по привычке толкует о правах и обязанностях аристократии и по привычке доказывает в спорах необходимость «принципов».
2)Евгений Базаров считал себя нигилистом, отрицающим все общепринятые нормы и авторитеты. Нигилизм не позволял Базарову верить в любовь, он отрицает ее.
Главный герой называл любовь белибердой и непростительной дурью. Базаров не верил в то, что между мужчиной и женщиной есть духовная связь, все отношения нигилист объясняет физиологией.
3)Базаров он не склоняется ни перед какими авторитетами. Он сплеча отрицает вещи, которых не знает или не понимает; Поэзия, по его мнению, ерунда; Читать Пушкина-потерянное время; заниматься музыкой-смешно; наслаждаться природой нелепо.
То, что восторженные люди называют идеалом, для Базарова не существует, он все это называет романтизмом, а иногда и вздором.
4)Первый пейзаж в романе Отцы и дети — во время поездки Аркадия, Базарова и Николая Петровича в Марьино — несет на себе определенную социальную нагрузку. Он не только вводит читателя в суть дел в имении Кирсановых. Этот пейзаж также исторически конкретен с нескольких фраз Тургенев смог изобразить все проблемы России в эпоху перед отменой крепостного права в 1861 году. Как нарочно, мужички встречались все обтерханные, на плохих клячонках исхудалые, шершавые, словно обглоданные, коровы жадно щипали траву по канавам.
5)затрудняюсь ответить ... ЛАЙКНИ И ПОДПИШИСЬ ЕСЛИ