Напишите сочинение на тему: образ героя-интеллигента в произведениях д. гранина, м. дудинцева. 250+ слов, тезис, 2 аргумента, заключение. напишите, хорошее сочинение.
У камедыі Кандрат Крапіва (К.К.) ставіць і вырашае праблему духоўнага выпрамлення і аднаўлення чалавека ва ўмовах сацыяльнага грамадства на вобразе Тулягі. Драматург паказвае, што Туляга - чалавек крыштальнай сумленнасці, але вялікі баязлівец. Калі Гарлахвацкі перыядычна запалохваючы і шантажыруючы, спрабуе схіліць на несумленны шлях Тулягу, ен адважваецца заўважыць нахабніку, што пісаць навуковую працу для іншых - учынак несумленны, дрэнны. І няхай сабе пярэчанне Тулягі вельмі нясмелае, але сам факт, што да смерці запалоханы чалавек усе ж адважваецца на гэта, з'яўляецца сведчаннем яго высакароднасці, маральнай чысціні. Бессаромнасць Гарлахвацкага вельмі ўзрушыла і абурыла Тулягу, але ен пакуль што не адважваецца каму-небудзь расказаць усе, бо не ўпэўнены ў сваей праваце. К. знарок ставіць Тулягу у недарэчныя, смешныя сітуацыі, каб найбольш моцна ўдарыць па баязлівасці Тулягі. Туляга лічыць свае становішча трагічным, з якога няма выйсця, і траціць спакой і сон. Гэта ўсе можна прасачыць у сцэне, дзе Туляга з рознымі агаворкамі расказвае Левановічу пра ўсе свае няшчасці. Адчуўшы сяброўскую падтрымку Веры, Чарнавуса і іншых супрацоўнікаў інстытута, Туляга пачынае разумець безпадстаўнасць свайго страху. Ен узяўся пісаць для Гарлахвацкага працу пад выглядам таго бездапаможнага запалоханага Тулягі, якім дырэктар яго бачыў. Але пры гэтым думае: "Цяпер жа я табе напішу навуковую працу! Насмяяўся ты з мяне, абняславіў перад людзьмі, пасмяюся ж і я з цябе". У яго нараджаецца вялікі гнеў да прайдзісвета, нахабніка і кар'ерыста, рашучасць абавязкова яго выкрыць, адпомсціць за тое зняважанне, крыўду, якія цярпеў Туляга ад дырэктара. У канцы п'есы адбываецца духоўнае аднаўленне і перараджэнне Тулягі, яго радасць, гордасць ад здзейсненага і поўнае выкрыцце невуцтва Гарлахвацкага. Туляга канчаткова пераадольвае сваю безгрунтоўную баязлівасць і становіцца нармальным чалавекам, гатовым змагацца з такімі людзьмі, як Гарлахвацкі.
Нямала паздзекваўся Гарлахв. з Тулягі і іншых вучоных. Цяпер яны смяюцца з Гарлахвацкага апошнімі. У гэтым сэнс назвы твора.
Работаем дистанционно: скидки на вебинары в учителю! | Вебинары Первое сентября | 60%
Урок литературы «Обсуждение повести В. Кондратьева "Сашка"». 11-й класс
Сайфуллина Гульнар Рафкатовна, учитель русского языка и литературы
Разделы: Литература
Класс: 11
Цели урока: вызвать у детей размышления о прочитанном, переживания, душевный отклик; совершенствовать умение анализировать текст.
Оборудование урока: проектор, можно по принести на урок какие-нибудь семейные реликвии времён войны: письма, документы, фотографии, газеты, вещи.
Методические приёмы: анализ текста, беседа.
ХОД УРОКА песни «Давным-давно была война…»
II. Вступительное слово учителя
Давно отгремели залпы Великой Отечественной войны. 9 Мая 2015 года наша страна будет отмечать 70-ю годовщину со Дня Победы. Но спорить об этой войне, открывать новые страницы в истории этой страшной войны, знакомиться с честными и талантливыми книгами о ней мы будем ещё долго.
Л.Н.Толстой признавался, что каждый раз брал в руки новую книгу с одной и той же думой об авторе: что ты за человек и что нового о жизни можешь поведать?
Что нового о Великой Отечественной войне Вячеслав Леонидович Кондратьев поведал нам в своей повести «Сашка»?
Вячеслав Кондратьев предворяет свой рассказ так: «Всем павшим под Ржевом–живым и мёртвым посвящена эта повесть» . Настолько она автобиографична? Наверное, это неважно. Судбба автора во многом сходна судьбой его героя, с судьбой его боевых товарищей. Насколько важна правда факта, документальность в произведении? Главное, как писал Виктор Некрасов, даже не «так было №, а «не могло быть не так».
Нямала паздзекваўся Гарлахв. з Тулягі і іншых вучоных. Цяпер яны смяюцца з Гарлахвацкага апошнімі. У гэтым сэнс назвы твора.
Открытый урок | Первое сентября
Главная
Положение о фестивале и конкурсах
Поиск по сайту
Статья недели
Подборка материалов ко Дню космонавтики
Разделы
Конкурс «Презентация к уроку»
Конкурс по экологии «Земля — наш общий дом»
Конкурс «Электронный учебник на уроке»
Конкурс «Цифровой класс»
Конкурс «Мы мир храним, пока мы помним о войне»
Конкурс «История регионов России»
Астрономия
Биология
Начальная школа
География
Иностранные языки
Информатика
История и обществознание
Краеведение
Литература
Математика
Музыка
МХК и ИЗО
ОБЖ
ОРКСЭ
Русский язык
Руководство учебным проектом
Спорт в школе и здоровье детей
Технология
Физика
Химия
Экология
Экономика
Администрирование школы
Видеоурок
Внеклассная работа
Дополнительное образование
Инклюзивное образование
Классное руководство
Коррекционная педагогика
Логопедия
Мастер-класс
Общепедагогические технологии
Организация школьной библиотеки
Патриотическое воспитание
Профессия — педагог
Работа с дошкольниками
Работа с родителями
Социальная педагогика
Урок с использованием электронного учебника
Школьная психологическая служба
Работаем дистанционно: скидки на вебинары в учителю! | Вебинары Первое сентября | 60%
Урок литературы «Обсуждение повести В. Кондратьева "Сашка"». 11-й класс
Сайфуллина Гульнар Рафкатовна, учитель русского языка и литературы
Разделы: Литература
Класс: 11
Цели урока: вызвать у детей размышления о прочитанном, переживания, душевный отклик; совершенствовать умение анализировать текст.
Оборудование урока: проектор, можно по принести на урок какие-нибудь семейные реликвии времён войны: письма, документы, фотографии, газеты, вещи.
Методические приёмы: анализ текста, беседа.
ХОД УРОКА песни «Давным-давно была война…»
II. Вступительное слово учителя
Давно отгремели залпы Великой Отечественной войны. 9 Мая 2015 года наша страна будет отмечать 70-ю годовщину со Дня Победы. Но спорить об этой войне, открывать новые страницы в истории этой страшной войны, знакомиться с честными и талантливыми книгами о ней мы будем ещё долго.
Л.Н.Толстой признавался, что каждый раз брал в руки новую книгу с одной и той же думой об авторе: что ты за человек и что нового о жизни можешь поведать?
Что нового о Великой Отечественной войне Вячеслав Леонидович Кондратьев поведал нам в своей повести «Сашка»?
Вячеслав Кондратьев предворяет свой рассказ так: «Всем павшим под Ржевом–живым и мёртвым посвящена эта повесть» . Настолько она автобиографична? Наверное, это неважно. Судбба автора во многом сходна судьбой его героя, с судьбой его боевых товарищей. Насколько важна правда факта, документальность в произведении? Главное, как писал Виктор Некрасов, даже не «так было №, а «не могло быть не так».