Схарактеризувати образ Олівера Твіста з роману Ч. Діккенса «Пригоди Олівера Твіста» пропоную так: Олівер – маленький хлопчик-сирота, який втратив матір ще немовлям. Вона померла під час пологів. Через своє сирітство, хлопець зростає у дитячому будинку, фінансування якого дуже маленьке. Діти там дуже бідні. Жеребом вони визначають, хто проситиме добавки під час обіду. Ця доля випадає Оліверу, за норовистість якого над ним знущаються вищі владні сили будинку. Після того, як хлопець тікає до Лондона, він починає товаришувати зі злодіями та потрапляє у світ криміналу. Незважаючи ні на що, Олівер – позитивний герой. Він виявляє людські риси, які допомагають уникнути йому злодійського майбутнього. Хлопець дуже терплячий, хоробрий, сильний духом та благородний. Хлопець не хоче пов’язувати своє життя з криміналом: «Не примушуйте мене красти! Зглянтесь, зглянтесь на мене!». Небажання робити погані справи зумовили щасливий кінець: «Олівер вчився садівництва... і полюбив цю науку від щирого серця». Отже, Олівер – щирий та відкритий хлопчик, що протистоїть ворожому йому злодійському світу.
Восемнадцатый век в комедии Фонвизина - это век пороков общества, почти полное отсутствие образованности, мир Простаковых и Скотининых, то есть мир силы и власти крепостников. Особенность бытия состоит именно в отсутствии идеалов как таковых, здесь властвует грубость, низость, бездуховность, оскорбления. Может быть, по началу комедия и кажется сложной, а ее герои однообразными, но если внимательно вникнуть в текст комедии, начинаешь совершенно по-другому воспринимать происходящее. Мне нравится это бессмертное произведение, потому что оно действительно актуально в наши дни. Оглянитесь, сколько вокруг нас таких митрофанушек с богатыми папеньками и маменьками, которые и сейчас не хотят ни учиться, ни работать, живут на всём готовеньком и в ус не дуют. Митрофанушка - главный герой, он и есть "недоросль", разбалованный родителями. Его отец - Простаков во всем подчиняется своей жене и не имеет права голоса в семье, именно от матери Митрофанушки зависит все, что происходит в жизни этого семейства. Основная мысль и идея - осуждение дворянского воспитания, ведь недоросль - это молодой дворянин, который не получил документа об образовании, их не принимали на службу, и им не разрешалось вступать в брак. Митрофанушка - именно образец такого недоросля, который на вопрос "Дверь - это прилагательное или существительное?" совершенно серьезно спрашивает: какая дверь? А далее он объясняет, что дверь, которую приложили, прилагательное, а дверь, которая в чулане стоит, пока еще существительное. Ну не смешно ли? А теперь посмотрите вокруг, разве исчезли они, митрофанушки, из нашего общества? Нет, по-моему, их стало еще больше.
Олівер – маленький хлопчик-сирота, який втратив матір ще немовлям. Вона померла під час пологів. Через своє сирітство, хлопець зростає у дитячому будинку, фінансування якого дуже маленьке. Діти там дуже бідні. Жеребом вони визначають, хто проситиме добавки під час обіду. Ця доля випадає Оліверу, за норовистість якого над ним знущаються вищі владні сили будинку.
Після того, як хлопець тікає до Лондона, він починає товаришувати зі злодіями та потрапляє у світ криміналу. Незважаючи ні на що, Олівер – позитивний герой. Він виявляє людські риси, які допомагають уникнути йому злодійського майбутнього. Хлопець дуже терплячий, хоробрий, сильний духом та благородний. Хлопець не хоче пов’язувати своє життя з криміналом: «Не примушуйте мене красти! Зглянтесь, зглянтесь на мене!». Небажання робити погані справи зумовили щасливий кінець: «Олівер вчився садівництва... і полюбив цю науку від щирого серця». Отже, Олівер – щирий та відкритий хлопчик, що протистоїть ворожому йому злодійському світу.
Особенность бытия состоит именно в отсутствии идеалов как таковых, здесь властвует грубость, низость, бездуховность, оскорбления.
Может быть, по началу комедия и кажется сложной, а ее герои однообразными, но если внимательно вникнуть в текст комедии, начинаешь совершенно по-другому воспринимать происходящее.
Мне нравится это бессмертное произведение, потому что оно действительно актуально в наши дни. Оглянитесь, сколько вокруг нас таких митрофанушек с богатыми папеньками и маменьками, которые и сейчас не хотят ни учиться, ни работать, живут на всём готовеньком и в ус не дуют.
Митрофанушка - главный герой, он и есть "недоросль", разбалованный родителями. Его отец - Простаков во всем подчиняется своей жене и не имеет права голоса в семье, именно от матери Митрофанушки зависит все, что происходит в жизни этого семейства.
Основная мысль и идея - осуждение дворянского воспитания, ведь недоросль - это молодой дворянин, который не получил документа об образовании, их не принимали на службу, и им не разрешалось вступать в брак. Митрофанушка - именно образец такого недоросля, который на вопрос "Дверь - это прилагательное или существительное?" совершенно серьезно спрашивает: какая дверь? А далее он объясняет, что дверь, которую приложили, прилагательное, а дверь, которая в чулане стоит, пока еще существительное. Ну не смешно ли?
А теперь посмотрите вокруг, разве исчезли они, митрофанушки, из нашего общества? Нет, по-моему, их стало еще больше.