1 B в
IV. Учимся делать выводы
3
1) На сколько цифр вправо надо перенести запятую в делимом и делителе при де-
лении:
1
а) 12,25:0,5 =
2) 1,6157 : 0,302 =
6) 37,908 : 0,09 =
2) 2548,61 : 4,3 =
6) 54,0784 : 0,73 =
е) 161,57:5,35 =
2) Замените деление на десятичную дробь делением на целое число.
а) 5,32 : 2,8 =
2) 97,6 : 0,32 =
6) 30,26 : 8,9 =
2) 86,1: 0,042 =
8) 67,394 : 0,2 =
e) 9,3252 : 0,4 =-
3) Выполните деление.
а) 64,57:0,1 =
a) 0,357 : 0,01 =
6) 2,051 : 0,01 =
a) 0,006 : 0,1 =
) 4:0,001 =
е) 958,4354 : 0,001 =
10 ч. 40 мин = 10 2/3 ч.
За 1 час часовая стрелка перемещается на:
360 : 12 = 30°
Тогда за 10 2/3 часа часовая стрелка сместится на:
30 * 10 2/3 = 320°
Минутная стрелка за 40 минут сместится на:
360 : 60 * 40 = 240°
Меньший угол между часовой и минутной стрелками в 10 ч 40 мин:
320 - 240 = 80°
Больший, соответственно:
360 - 80 = 280°
ответ: 80°; 280°
Мальчики, парни, мужчины!
Цвет восходящей зари!
Гордость старинной былины –
Русские богатыри!
Станьте опорой России,
Светлой надеждой страны,
Умной и доброю силой,
Родины нашей сыны!
Чтобы всегда восхищаться
Вами Россия могла,
Не нападать – защищаться,
Землю свою сберегла.
Вашею сильной рукою
Мир нужно нам сохранить,
Чтобы счастливой судьбою
Внукам и правнукам жить.
( Е. Шаламанова)
На татарском:
Башка ир-атлар тормыш түгел, мила! Алар безне яклый теләсә нинди хәлләрдә. Әйтергә аларга кирәк бик зур "Рәхмәт". Ир-атлар коткарды безне сугышта! алар мучились, страдали армиядә. Аларның бурычы калдырырга барыбыз сакланышын һәм беркемгә дә бирергә " обиду. Һәм булуга карамастан, куркыныч артта калды әле хезмәт куя.Малайлар, егетләр, ир-атлар! Төс восходящей телләр исемлегенә керергә тиеш түгел! Горурлык старинной былины – Руслар богатыри!
Булыгыз таяныч Россия Якты өметләр ил, Акыллы һәм доброю көч, Ватаныбызның безнең сыны!
Булсын һәрчак восхищаться Сезнең Россия җебе, Түгел нападать – уйнарга, Җирне үз сберегла.
Вашею көчле рукою Тынычлык кирәк безгә саклап калырга, Булсын бәхетле судьбою Оныкларына һәм оныкларының балаларына яшәргә. ( Е Шаламонова)